داغ ترین ها :
تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 را ببینید

تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 را ببینید

شرکت سامسونگ در تاریخ ۲۶ اسفند ماه رسما از گوشی‌های جدید سری گلکسی A رونمایی می‌کند. گوشی‌هایی که گلکسی A53، گلکسی A73 و گلکسی A33 خواهند بود. در حالی که چیزی به معرفی این گوشی‌های هوشمند باقی نمانده است، امروز تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 منتشر شد. البته در طول چند روز گذشته اطلاعات مختلفی هم این گوشی‌ها لو رفته بود.

تصاویر بسیار باکیفیت گلکسی A53 توسط حساب کاربری Sudhanshu Ambhore در توییتر منتشر شده است. این تصاویر گوشی گلکسی A53 را در چهار رنگ مختلف از جمله مشکی، سفید، نارنجی و آبی نشان می‌دهند. همچنین باید بگوییم که این تصاویر گوشی گلکسی A53 را از جلو از عقب به نمایش می‌گذارند.

این گوشی جدید سامسونگ از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. همچنین مشخص شده که چهار دوربین پشت دارد. ماژول دوربین گلکسی A53 هم در مقایسه گلکسی A52 تغییر چندانی نکرده است. سه دوربین در زیر یکدیگر به شکل عمودی قرار گرفته‌اند و دوربین چهارم هم در کنار دوربین‌های دیگر و بالای فلش LED دیده می‌شود. با نگاهی به تصاویر منتشر شده متوجه شکل قرار گرفتن دوربین‌های پشت می‌شوید.

شایعات گذشته به این موضوع اشاره می‌کردند که گوشی گلکسی A53 5G از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی کاربران می‌گذارد. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که تراکم پیکسلی صفحه نمایش به ۴۰۷ پیکسل در هر اینچ می‌رسد و صفحه نمایش می‌تواند تا ۸۰۰ نیت روشنایی تولید کند. حتی به نظر می‌رسد که این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گوشی گلکسی A53 5G به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز شده است و از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همچنین گفته شده که این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه مجازی هم استفاده می‌کند. در طول چند روز گذشته نتایج بنچمارک‌های این گوشی هم لو رفت. این گوشی در بنچمارک Antutu توانست امتیاز ۳۷۳۵۰۰ را کسب کند.

انتظار می‌رود که گلکسی A53 5G از دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کند که از OIS هم برخوردار است. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. دو دوربین با حسگرهای ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو هم روی این محصول دیده می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در ادامه شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی گلکسی A53 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی از گواهی IP67 هم برخوردار است و از پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده می‌کند. این گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۱۲ و جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI 4 راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a53-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af/
ads
ads