داغ ترین ها :
تصاویر جدید دیگری از فبلت سامسونگ گلکسی Note 9 منتشر گردید

تصاویر جدید دیگری از فبلت سامسونگ گلکسی Note 9 منتشر گردید

شاید دیدن اخبار درز کرده از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9، تبدیل به یکی از عادت های روزانه ما شده است. با اینکه مدت زمان زیادی تا معرفی این گوشی نمانده است اما شاهد درز اطلاعات و عکس های متعددی هستیم که از منابع مختلف به بیرون راه پیدا می کنند.

حال امروز شاهد سه عکس جدید هستیم که در نگاه اول یک نا امیدی بزرگ را برای ما به ارمغان می آورد. اگر به عکس هایی که از این گوشی منتشر شده دقت کنید، در اولین عکس یک ترک در صفحه نمایش را می بینید که در سمت چپ گوشی از قسمت های پایینی شروع و تا بالا ادامه پیدا می کند.

صفحه نمایش گلکسی نوت 9

عکس های دیگر نشانگر نمایی از پشت گوشی و صفحه تنظیمات آن هستند که اطلاعات دیگری را فاش می کنند. در عکسی که از صفحه تنظیمات منتشر شده می توان دریافت که شماره مدل این گوشی SM-N960U می باشد که مشخص می کند این گوشی نسل بعدی گوشی هوشمند گلکسی Note 8 با شماره مدل SM-N950 می باشد.

باگ صفحه نمایش گلکسی نوت 9

عکسی که از قسمت پشت قاب گرفته شده اکثر شایعات در رابطه با محل قرار گرفتن اجزا مانند دوربین، فلاش و اسکنر اثر انگشت را تایید می کند. اکنون اگر به عکس گوشی با صفحه شکسته دقت کنیم، می بینیم که این گوشی یک آپدیت جدید را دریافت کرده است که به نظر می آید، آپدیت مورد نظر مربوط به پچ امنیتی ماهانه اندروید باشد.

البته تمامی این اطلاعات در تاریخ 9 آگوست تایید یا رد خواهند شد درست در جایی که کمپانی سامسونگ در یک رویداد رسمی، این گوشی را معرفی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3/
ads
ads