داغ ترین ها :
تصاویر رندر شده موتو جی استایلوس مدل 2022 موتورولا فاش شد

تصاویر رندر شده موتو جی استایلوس مدل 2022 موتورولا فاش شد

تصاویری رندر شده از گوشی هوشمند موتو جی استایلوس مدل 2022 منتشر شده که محصول جدید موتورولا را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

انتظار می‌رود موتورولا سال آینده‌ی میلادی محصولات مختلفی را ساخته و سپس روانه‌ی بازار کند. یکی از این محصولات نیز موتو جی استایلوس مدل 2022 نام دارد که گفته شده در اواسط سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. با این که تا زمان معرفی گوشی جدید موتورولا فاصله‌ی بسیاری مانده، اما تصاویری در فضای مجازی قرار گرفته که تلفن هوشمند جدید این شرکت را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

این تصاویر را افشاگری سرشناس با حساب توییتری OnLeaks در فضای مجازی قرار داده که به لطف آن می‌توانید با طراحی ظاهری موتو جی استایلوس مدل 2022 آشنا‌ةر شویم. در تصویر می‌توان علاوه بر اینکه تلفن هوشمند جدید موتورولا را در رنگ‌بندی قهوه‌ای سوخته مشاهده کرد، بلکه طراحی ماژول دوربین نیز و وجود برآمدگی آن نسبت به سطح بدنه مشخص می‌شود.

در پنل جلو می‌توان صفحه‌نمایشی را مشاهده کرد که از طراحی فلت برخوردار است. در بالای صفحه‌نمایش نیز حفره‌ای قرار گرفته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. در لبه‌ی سمت راست می‌توان دکمه‌های کاهش و افزایش حجم خروجی صدا و همچنین دکمه‌ی پاور را مشاهده کرد که به نظر می‌رسد حسگر اسکنر اثر انگشت با دکمه‌ی پاور ادغام شده است.

پنل جلو میزبان صفحه‌نمایشی ۶.۸۱ اینچی است که البته مشخص نیست از پنل OLED یا LCD استفاده خواهد کرد. در پنل پشتی، دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. برای باتری نیز انتظار می‌رود ظرفیت ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شود.

گفته شده که موتو جی استایلوس مدل 2022 در چند ظرفیت حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود که مدل پایه از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار خواهد بود. در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون 480 پلاس 5G استفاده خواهد شد. با این حال، نسبت به مدل سال ۲۰۲۱ که اسنپدراگون ۶۷۸ استفاده می‌کند، توان پردازشی کمتری ارائه می‌دهد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%ac%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88%d8%b3-%d9%85%d8%af%d9%84-2022/
ads
ads