داغ ترین ها :
تصاویر وان پلاس ایس را ببینید

تصاویر وان پلاس ایس را ببینید

به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس ایس قبل از رونمایی رسمی در اختیار بسیاری از فروشگاه‌های چینی قرار گفته است. شرکت وان پلاس قصد دارد این گوشی را در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه معرفی کند. در حالی که چیزی به معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده، تصاویر وان پلاس ایس به بیرون درز کرد. البته وان پلاس قبلا تصاویر رسمی این گوشی را نشان داده بود، اما تصاویر جدید مربوط به مدل واقعی می‌شوند و رندر تبلیغاتی نیستند.

البته تصاویر وان پلاس ایس چیز جدیدی را درباره این گوشی نشان نمی‌دهند و همه چیز را قبلا در رندرهای رسمی این گوشی دیده بودیم. گوشی وان پلاس ایس شباهت زیادی به وان پلاس 10R دارد. قاب پشتی گوشی خیلی مسطح طراحی شده و جزیره دوربین آن هم بسیار بزرگ است و در برآمدگی بهره می‌برد. همچنین این گوشی USB C دارد و فرشته IR هم روی آن دیده می‌شود. با این حال هنوز با قاب جلوی گوشی آشنا نشده ایم. نه تصاویر جدید از وان پلاس ایس و نه تصاویر قدیمی‌تر، ظاهر جلوی گوشی را نشان نمی‌دهند.

البته ویدئویی کوتاه از این گوشی در توییتر منتشر شده که در آن صفحه نمایش گوشی هم مشخص است. صفحه نمایش وان پلاس ایس از یک ناچ حفره‌ای استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات لو رفته، گوشی وان پلاس ایس یکسری از ویژگی‌های گوشی ریلمی GT Neo 3 را به همراه دارد. مثلا از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی  AMOLED با وضوح تصویر Full HD + بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. دوربین اصلی این گوشی احتمالا حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که از OIS هم استفاده می‌کند. باتری وان پلاس ایس هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ‌ ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

با توجه به شایعات منتشر شده گوشی وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3/
ads
ads