داغ ترین ها :
تصاویر رندر شده گلکسی تب اس 8 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

تصاویر رندر شده گلکسی تب اس 8 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

در تصاویر گلکسی تب اس 8 که به‌تازگی فاش شده، حاشیه‌ی کمی در اطراف صفحه‌نمایش دیده می‌شود.

سال گذشته سامسونگ سری گلکسی تب اس 7 را در سه مدل معرفی و عرضه کرد. حال، انتظار می‌رود نسل بعدی تبلت‌های شرکت کره‌ای نیز از سه مدل برخوردار باشند و همراه با مشخصات سخت‌افزاری درخور توجهی در سال ۲۰۲۲ به علاقه‌مندان معرفی شوند.

 
در میان محصولات جدید سامسونگ، تبلتی نیز به نام گلکسی تب اس 8 اولترا وجود خواهد داشت که پنل AMOLED با ابعاد ۱۴.۶ اینچ دارد؛ تبلتی که انتظار می‌رود از نظر پردازشی از توانمندترین تبلت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشد.

در این بین، تصاویری منتشر شده که منتسب به مدل استاندارد سری خوانده شده است. در تصاویر رندر شده که توسط افشاگرانی به نام Onleaks و Zouton در فضای مجازی قرار گرفته‌اند، گلکسی تب اس 8 را با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی می‌توان مشاهده کرد که رنگ‌بندی نقره‌ای دارد.

از نظر طراحی می‌توان گفت که گلکسی تب اس 8 شباهت بسیاری به مدل نسل پیشین دارد. از نظر مشخصاتی نیز گویا صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی با پنل LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را یدک خواهد  کشید که البته میزان حاشیه‌ی بسیار کمی نیز دورتادور آن را احاطه خواهند کرد. لبه‌های صفحه‌نمایش نیز صاف یا مسطح طراحی شده‌اند و خبری از لبه‌های منحنی نخواهد بود.

در پنل پشتی نیز تغییر چندانی نسبت به گلکسی تب اس 7 مشاهده نمی‌شود. درواقع جایگاه آنتن، نوار مغناطیسی شارژ قلم استایلوس و حتی ماژول دوربین دوگانه‌ی متشکل از دوربین ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی تغییری به خود ندیده تا گلکسی تب اس 8 بسیار شبیه به مدل سال گذشته باشد.

گفته شده که حسگر اسکنر اثر انگشت با دکمه‌ی پاور ادغام شده است. البته بزرگ‌ترین تغییر در تب اس 8 به اسکنر اثر انگشت خلاصه نمی‌شود؛ بلکه سامسونگ با استفاده از تراشه‌ای توانمندتر می‌خواهد توان پردازشی بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد. درواقع ممکن است شرکت کره‌ای، تبلت گلکسی تب اس 8 را همراه با اسنپدراگون ۸۸۸ یا نسل جدیدتر آن به بازار عرضه کند.

در حال حاضر زمان دقیقی برای معرفی نسل بعدی تبلت‌های سامسونگ اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که سری گلکسی تب اس 8 در ماه ژانویه یا فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ معرفی شود. گفته می‌شود که نسخه‌ی استاندارد سری از برچسب قیمت ۸۴۰ دلاری برخوردار خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-%d8%a7%d8%b3-8/
ads
ads