داغ ترین ها :
تصاویری از گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت در فضای مجازی قرار گرفت

تصاویری از گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت در فضای مجازی قرار گرفت

تصاویر گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت منتشر شده که طراحی ظاهری گوشی تاشدنی شرکت چینی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

 

برای مشاهده لیست گوشی های هواوی در سایت تکنولایف: قیمت گوشی هواوی

 

در حال حاضر گزارش‌هایی وجود دارد که هواوی برای معرفی گوشی تاشدنی به نام هواوی P50 پاکت در ۲۳ دسامبر (۲ دی) آماده می‌شود؛ گوشی هوشمندی که از طراحی صدفی برخوردار است. حتی تصویری نیز منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را نیز به نمایش می‌گذاشت.

حال، یکی از مجله‌هایی که در زمینه‌ی مد و لباس فعالیت دارد، تصاویری از محصول جدید هواوی در حساب رسمی ویبوی خود قرار داده که طراحی ظاهری گوشی تاشوی هواوی P50 پاکت را در زوایای مختلف نشان می‌دهد.

در پنل پشتی گوشی تاشوی هواوی می‌توان مشاهده کرد که ماژول دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که فلش LED و صفحه‌نمایشی کوچک آن را همراهی می‌کنند. این صفحه‌نمایش به کاربران اجازه خواهد داد که اعلانات را مشاهده کرده و همچنین در زمان ثبت تصاویر سلفی نیز از آن استفاده کنند.

از نظر طراحی ظاهری باید گفت که محصول شرکت چینی شباهت بسیاری به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ دارد. البته مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هواوی P50 پاکت با محصول شرکت کره‌ای کاملا متفاوت خواهد بود. به این صورت که گوشی تاشوی هواوی از سیستم‌عامل هارمونی ۲ به جای اندروید استفاده می‌کند و برای تراشه نیز از مدلی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد شد که دارای مودم 4G است.

ماژول دوربین اصلی از دوربین‌هایی با لنز واید، اولتراواید و پرتره تشکیل می‌یابد. انتظار می‌رود پنل صفحه‌نمایش پی ۵۰ پاکت نیز توسط شرکت BOE تامین شود؛ شرکتی چینی که طی سال‌های اخیر توانسته جایگاه مناسبی در بازار پنل صفحه‌نمایش گجت‌های هوشمند کسب کند.

البته شایعاتی وجود دارد که اگر پی ۵۰ پاکت راهی بازار جهانی شود از پنلی متفاوت استفاده کرده و درواقع صفحه‌نمایش آن از پنل OLED سامسونگ استفاده کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p50-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%aa/
ads
ads