داغ ترین ها :
تصویر جدید گلکسی S21 FE ما را با طراحی پنل پشتی آن آشنا می‌سازد

تصویر جدید گلکسی S21 FE ما را با طراحی پنل پشتی آن آشنا می‌سازد

تاکنون شایعات مختلفی از محصول جدید سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته است؛ گوشی هوشمندی به نام گلکسی S21 FE که چندین بار گزارش‌هایی در مورد به تاخیر افتادن رونمایی آن منتشر شده و حتی اخباری از لغو شدن ساخت آن نیز وجود دارد. با این حال، تصویر جدید گلکسی S21 FE نه‌تنها به در دست ساخت بودن آن اشاره دارد، بلکه جزئیاتی از طراحی محصول جدید شرکت کره‌ای را در اختیارمان قرار می‌دهد.

 

تکنولایف مرجع معتبر بهترین قیمت گوشی های سامسونگ با امکان خرید از سراسر ایران است.

 

در تصویر جدید گلکسی S21 FE می‌توان پنل پشتی محصول در دست ساخت سامسونگ را مشاهده کرد؛ گوشی هوشمندی که درواقع نسخه‌ی تضعیف شده‌ای از گلکسی S21 محسوب می‌شود و به بازار خواهد آمد تا کاربران بیشتری بتوانند امکان خرید تلفن هوشمندی با برخی از ویژگی‌های محصولی پرچم‌دار را داشته باشند.

در برخی از شایعات اشاره شده که گلکسی S21 FE حتی از گلکسی S20 FE نیز ارزان‌تر خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که همراه با برچسب قیمت ۶۹۹ دلار روانه‌ی بازار شد. همین امر نیز سبب شده تا حدس و گمان‌هایی به وجود آید که سامسونگ برای کنترل قیمت، امکانات بسیاری را از گلکسی S21 FE کاسته است.

تصویر جدید گلکسی S21 FE - پنل پشتی

یکی از مواردی نیز که در گلکسی S21 FE نسبت به گلکسی S21 تغییر یافته، جنس بدنه خواهد بود که انتظار می‌رود برای پنل پشتی و فریم از پلاستیک استفاده شود. یکی دیگر از موارد در نظر گرفته شده نیز تغییر در مشخصات ماژول دوربین اصلی خواهد بود؛ به این صورت که ماژول دوربین اصلی Galaxy S21 FE از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو استفاده خواهد کرد.

همانطور که در تصویر جدید گلکسی S21 FE می‌توان مشاهده کرد، محصول جدید سامسونگ از رنگ‌بندی‌های متنوعی برخوردار است که شامل خاکستری، سبز، بنفش و سفید می‌شوند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید برند کره‌ای دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا مدلی از سری اگزینوس باشد. کاربران می‌توانند S21 FE را در گزینه‌های حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی خریداری کرده و برای حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی نیز گزینه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را انتخاب کنند.

در پنل جلوی گلکسی S21 FE از صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۴ اینچ استفاده شده است که می‌تواند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه دهد. میزان ظرفیت باتری نیز به ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد. از دیگر مشخصات محصول جدید شرکت کره‌ای می‌توان به ادغام حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش، پشتیبانی از دالبی اتموس و گواهی IP68 اشاره کرد.

عکس جدید گوشی S21 FE - پنل پشتی

با این حساب، اگر گفته‌ها در مورد قیمت و مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S21 FE صحت داشته باشد، محصول جدید سامسونگ به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد شد که مشخصات سخت‌افزاری در حد یک پرچم‌دار را به کاربر ارائه می‌دهد.

باید گفت که گوشی S21 Fe در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد. نظر شما کاربران تکنولایف در مورد جدیدترین محصول برند کره‌ای چیست؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-fe-%d9%88-%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d9%86/
ads
ads