داغ ترین ها :
تصویر لو رفته  Pixel 3 XL یک دوربین در پشت را تائید می‌کند

تصویر لو رفته Pixel 3 XL یک دوربین در پشت را تائید می‌کند

گوگل با طراحی Pixel 3 XL نشان می دهد که تصاویر لو رفته یادآور طراحی Pixel 2 XL سال گذشته است ولی با این تفاوت که طراحی جدید از بدنه تمام شیشه ای بهره میبرد و البته مانند طراحی گذشته عدم وجود یک دوربین دوگانه در پشت آن نیز مشهود است.

گوگل Pixel 3 XL یک لنز در پشت گوشی دارد که توسط نرم افزار پردازش تصویر پشتیبانی می شود و نیاز به داشتن یک سنسور اضافی را برطرف می کند. اگراطلاعات درست باشد بحث های بوجود آمده نشان می دهد که احتمالا گوگل درحال ساخت دوربین سلفی دوگانه جدید خواهد بود.

ماشین زمان: گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با تراشه Tensor معرفی شدند

درطراحی جدید، اثر انگشت مانند گوشی های Pixel و Pixel 2 به پشت گوشی بازگشت و در لبه گوشی دکمه volume و دکمه خاموش قرار دارد. علاوه بر این اتصال USB Type-C را می توان در پائین گوشی مشاهده کرد و در بالای گوشی یک میکروفون کوچک و بزرگ است و انتظار می رود از شارژ بی سیم همراه با عملکرد بهتر در شارژ برای گوشی فعال شود.

انتظار می رود گوگل Pixel 3 XL را تا پایان ماه اکتبر معرفی کند و تا آن زمان گوگل می تواند تغییرات زیادی قبل از راه اندازی گوشی های هوشمند انجام دهد اما با تصاویر لو رفته زیادی که منتشر شده است احتمالا گوگل طراحی نهایی خود را انجام داده است .

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-pixel-3-xl-%db%8c%da%a9-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d8%b4%d8%aa/
ads
ads