داغ ترین ها :
اولین تصویر از موتو اج X30 فاش شد؛ پرچمدار تمام عیار موتورولا در راه است

اولین تصویر از موتو اج X30 فاش شد؛ پرچمدار تمام عیار موتورولا در راه است

پس از معرفی تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 اخباری در فضای مجازی منتشر شد که موتورولا و شیائومی بر سر رونمایی از اولین گوشی هوشمند مجهز به چنین تراشه‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند. محصول جدید موتورولا نیز موتو اج X30 است که مانند شیائومی 12 همراه با تراشه‌ی پرچم‌دار جدید کوالکام روانه‌ی بازار می‌شود. با اینکه هنوز تا زمان معرفی پرچم‌دار نسل بعدی موتورولا چند روزی فاصله داریم، اما گزارشی منتشر شده که تصویر موتو اج X30 در فضای مجازی قرار گرفته است. در تصویر می‌توان پنل جلوی گوشی پرچم‌دار موتورولا را مشاهده کرد. گویا این تصویر توسط یکی از مقام‌های ارشد شرکت موتورولا در فضای مجازی قرار گرفته و نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید این شرکت از نوار حاشیه‌ی بسیار باریکی در اطراف صفحه‌نمایش برخودار است.

 

برای خرید گوشی موتورولا به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

تصویر فاش شده از گوشی moto edge x30 موتورولا

تصویر موتو اج X30

در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ی بسیار کوچکی قرار گرفته تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. با این حساب می‌توان گفت که موتورولا در پرچم‌دار جدید خود به سراغ استفاده از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش نرفته است.

مشخصات سخت‌افزاری موتو اج X30 موتورولا

چندی پیش در حساب رسمی ویبوی موتورولا تیزری کوتاه منتشر شد که به برخی از مشخصات سخت‌افزاری موتو اج X30 اشاره می‌کرد. طبق این تیزر ویدئویی، پرچم‌دار جدید موتورولا دارای صفحه‌نمایشی است که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و محتوای +HDR10 پشتیبانی می‌کند و قادر است یک میلیون رنگ را نیز به نمایش بگذارد.

با اینکه وضوح تصویر و ابعاد صفحه‌نمایش پرچم‌دار موتورولا در تیزر مشخص نمی‌شود، اما در گزارش‌های پیشین ذکر شده که ابعاد آن به ۶.۶۷ اینچ و وضوح تصویر نیز به +FHD می‌رسد. متاسفانه تنها تصویر پنل جلو منتشر شده و درواقع هنوز نمی‌دانیم که پنل پشتی از چه طراحی برخوردار است.

 

 

گوشی موتو اج X30

در هر صورت انتظار می‌رود پنل پشتی مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه شود؛ ماژولی که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با ‌OIS، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی سوم که از ویژگی سنجش عمق برخوردار خواهد بود.

برای دوربین سلفی، موتورولا در نظر دارد حسگری با وضوح تصویر ۶۰ مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار دهد که قادر به ضبط ویدئو در فرمت 4K خواهد بود. انتظار می‌رود که محصول جدید موتورولا در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) معرفی و سپس با اندکی تاخیر در ۲۴ آذر روانه‌ی بازار چین شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%a7%d8%ac-x30-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads