داغ ترین ها :
تصویر فاش شده از وان پلاس نورد CE 2 لایت را ببینید

تصویر فاش شده از وان پلاس نورد CE 2 لایت را ببینید

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس نورد CE 2 به زودی معرفی شود. شایعات قبلی می‌گویند که این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 695 برخوردار است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در حالی که منتظر رونمایی از این محصول هستیم، امروز اولین تصویر گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت لو رفت.

 

خرید گوشی های وان پلاس را از فروشگاه اینترنتی تکنولایف دنبال کنید.

 

با فاش شدن تصویر گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت با مشخصات سخت افزاری این گوشی هم آشنا شدیم. این گوشی صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح تصویر Full HD دارد و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. اطلاعات فاش شده می‌گویند که این گوشی دو مدل با ۶ و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت که از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند.

سه دوربین پشت روی گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت قرار گرفته است. دوربین اصلی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی سیاه و سفید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو دیده می‌شود. دوربین جلوی این گوشی هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد. گوشی وان پلاس نورد CE 2 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌شود که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی با رابط کاربری OxygenOS 11 راهی بازار می‌شود و از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. شایعات می‌گویند که روی این گوشی خبری از دکمه آلرت یا هشدار نیست و حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی لبه گوشی قرار گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-ce-2-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads