داغ ترین ها :
سیستم عامل هارمونی هواوی ۷۰ میلیون کاربر دارد

سیستم عامل هارمونی هواوی ۷۰ میلیون کاربر دارد

سیستم عامل گوشی هواوی با نام هارمونی شناخته می‌شود. در خرداد ماه مدیرعامل هواوی اعلام کرد که در طول ماه‌های آینده بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. حالا به نظر می‌رسد که هواوی به این رکورد بسیار نزدیک شده است.  شرکت هواوی امروز اعلام کرد که نزدیک به ۷۰ میلیون دستگاه از این سیستم عامل استفاده می‌کنند و به زودی ۱۰۰ دستگاه جدید هم به‌روزرسانی سیستم عامل هارمونی را دریافت خواهند کرد. در واقع می‌توانیم بگوییم که تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی هم اکنون از ۷۰ میلیون نفر عبور کرده است.

تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی

کاربران از ماه آوریل می‌توانستند سیستم عامل هارمونی را روی گوشی‌ها و تبلت‌های هواوی نصب کنند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هواوی در مدت زمان نزدیک به سه ماه توانست به رکورد ۷۰ میلیون دستگاه و کاربر برای سیستم عامل هارمونی دست پیدا کند. البته بیشتر کاربران این سیستم عامل برای گوشی‌های هواوی و آنر عرضه شده در کشور چین به‌حساب می‌آیند. البته سیستم عامل هارمونی نسخه بین‌المللی هم دارد، اما تعداد کاربران آن زیاد نیست و دستگاه‌های بسیار کمی هم در خارج از چین این سیستم عامل را دریافت کرده‌اند.

انتظار می‌رود که گوشی‌های بیشتری این سیستم عامل را دریافت کنند. بعید نیست که به زودی گوشی میت ۹ که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود هم هارمونی را دریافت کند.

از آنجایی که گوشی‌های هواوی و آنر در کشور چین از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کردند، سیستم عامل هارمونی به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و توانست کاربران زیادی کسب کند؛ اما از آنجایی که این سیستم عامل از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند، بعید به نظر می‌رسد که در خارج از کشور چین با استقبال زیادی مواجه شود. با این حال استقبال از این سیستم عامل در کشور چین فوق‌العاده بوده است. گوشی‌های جدید هواوی در حال حاضر با این سیستم عامل راهی بازار می‌شوند.

 

آخرین اخبار از محصولات هواوی:

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%88%d9%86%db%8c/
ads
ads