داغ ترین ها :
تعداد کاربران هارمونی به ۹۰ میلیون نفر رسید؛ هر ثانیه ۸ کاربر جدید

تعداد کاربران هارمونی به ۹۰ میلیون نفر رسید؛ هر ثانیه ۸ کاربر جدید

هواوی اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی 2 را به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر برساند؛ آن هم تا آخر سال ۲۰۲۱. عدد بزرگی که البته با توجه به سرعت استقبال از این سیستم عامل دور از دست به نظر نمی‌رسد. همچنین چند روز پیش مشخص شد که تعداد کاربران هارمونی 2 از مرز ۷۰ میلیون نفر گذشته و امروز مشخص شد که این تعداد به ۹۰ میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران هارمونی 2 در اوایل ماه ژوئن تنها ۱۰ میلیون نفر بود. این تعداد در ماه آگوست به ۷۰ میلیون نفر رسید و حالا در ماه سپتامبر مشخص شده که تعداد کاربران هارمونی 2 به بیش از ۹۰ میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران این سیستم عامل در مدت زمان بسیار کمی ۲۰ میلیون نفر افزایش را نشان می‌دهد.

 

برای خرید گوشی های هواوی از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: قیمت گوشی هواوی

 

تعداد کاربران هارمونی

تعداد ۹۰ میلیون رکورد جالب توجهی به نظر می‌رسد. با این حال باید به یک موضوع اشاره کنیم. این ۹۰ میلیون شامل ۹۰ میلیون دستگاهی می‌شود که با سیستم عامل هارمونی ۲ فعال شده‌اند. پس احتمالا تعداد کاربران این سیستم عامل از ۹۰ میلیون نفر هم بیشتر خواهد بود. بعید نیست بیشتر از یک نفر از یک دستگاه فعال با سیستم عامل هارمونی استفاده کنند.

از طرف دیگر هواوی اعلام کرده بود که ۱۰۰ میلیون از هدف ۳۰۰ میلیون دستگاه فعال شده با سیستم عامل هارمونی ۲ مربوط به دستگاه‌هایی به جز ساخته هواوی خواهند بود. این دستگاه‌های احتمالا گجت‌های هوشمند و وسایل فعال در حوزه اینترنت اشیا (IOT) خواهند بود. با این حال هواوی مسیر زیادی را پیش دارد تا بتواند به رکورد ۳۰۰ میلیونی خود دست پیدا کند. حالا باید در ماه‌های آینده ببینیم که تعداد کاربران هارمونی 2 به چه تعداد می‌رسد.

اینکه هواوی به چه صورت در مدت زمان کمتر از یک هفته توانسته ۲۰ میلیون دستگاه جدید را با هارمونی ۲ فعال کند، هنوز مشخص نیست. با این حال می‌توان گفت که این ۲۰ میلیون دستگاه شامل دستگاه‌های قدیمی هواوی خواهند بود که این سیستم عامل را دریافت کرده‌اند.

سیستم عامل هارمونی 2 تا ماه آگوست از ۶۵ دستگاه هواوی و آنر پشتیبانی می‌کرد. البته به‌روزرسانی این سیستم عامل برای خیلی از دستگاه‌ها منتشر نشده بود و به‌مرور این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در حال حاضر سیستم عامل هارمونی 2 برای نزدیک به ۵۶ دستگاه قدیمی هواوی و آنر منتشر شده و هنوز دستگاه‌های زیادی باقی مانده‌اند که این سیستم عامل را دریافت نکرده‌اند. پس باید تعداد دستگاه‌های فعال شده با این سیستم عامل در ماه‌های آینده بیشتر شود.

به گفته ریچارد یو مدیرعامل هواوی، در هر ثانیه، هشت کاربر به جمع کاربران سیستم عامل هارمونی 2 اضافه می‌شوند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%88%d9%86%db%8c/
ads
ads