داغ ترین ها :
تغییر اموجی سامسونگ به iOS

تغییر اموجی سامسونگ به iOS

ایموجی‌ها یکی از جذاب‌ترین ابزارهایی هستند که در ارتباطات مدرن در دست داریم. با کمک ایموجی‌ها می‌توانیم در کنار کلمات، احساساتمان را بهتر منتقل کنیم، و هر متنی را برای مخاطب جذاب‌تر کنیم. در این میان برند اپل همیشه یک قدم از رقبا جلوتر بوده‌ است. معمولاً ابتدا اپل از ایموجی‌های جدید رونمایی‌ می‌کند و سپس برند‌های دیگر آن را با استایل خود در رابط کاربری تعبیه می‌کنند. اما بسیاری از مخاطبان طراحی و ظاهر جذاب ایموجی‌های ساکنین کوپرتینو را ترجیح می‌دهند.

دلایل زیادی پشت علاقه کاربران اندرویدی به ایموجی‌های اپل وجود دارد. برخی از کاربران این سیستم عامل ادعا می‌کنند که با استفاده از ایموجی‌های iOS بهتر می‌توانند احساسات خود را بیان کنند. گروه دیگری از کاربران می‌خواهند همراه با کاربران iOS به جدیدترین ایموجی‌های اپل دسترسی داشته باشند زیرا فکر می‌کنند ایموجی های اندروید قدیمی و همچنین تا حدودی کسل کننده هستند.

اگر می‌خواهید ایموجی‌های آیفون را روی گوشی سامسونگ خود داشته باشید، تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون برنامه و روت کاملاً شدنی‌ است.

استفاده از اپلیکیشن‌ها برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت

اگر در گوشی اندرویدی خود دسترسی روت ندارید، نمی‌توانید ایموجی‌ها را در سطح سیستم تغییر دهید. با این حال، برنامه‌های کیبورد، برنامه‌های فونت و برنامه‌های پیام‌رسانی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند ایموجی‌های جدیدی را در سطح اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود تجربه کنید. با استفاده از این برنامه‌ها، تغییر ایموجی اینستاگرام به ایفون ممکن است. همچنین می‌توانید ایموجی‌هایی با استایل مناسب ارسال و در برخی موارد دریافت کنید که در نسخه اندروید گوشی شما موجود نیستند یا توسط سازنده اضافه نشده‌اند.

پیشتر بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی در ایران از روش تغییر ایموجی با afonts استفاده می‌کردند. سازنده این اپلیکیشن پشتیبانی از آن را متوقف کرده است و دیگر امکان تغییر ایموجی با afonts وجود ندارد. اما نگران نباشید چرا که تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون با zFont نیز به آسانی aFonts است.

به سه شیوه می‌توانید ظاهر ایموجی‌های سامسونگ را به آیفون تغییر دهید. یا با نصب یک کیبورد مخصوص ایموجی، نصب یک اپلیکیشن تغییر فونت و برای گوشی‌هایی که امکان تغییر فونت را به کاربر نمی‌دهند، روش سوم؛ تغییر اجباری فونت به وسیله iFonts. البته این سه روش برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت هستند و در صورتی که دسترسی روت دارید، ابزار‌های بیشتری را می‌توانید استفاده کنید.

خرید مک بوک

روش اول: نصب کیبورد اموجی

برنامه‌های کیبورد ایموجی زیادی در فروشگاه Google Play وجود دارد. حتی اگر تشابه 100% میان اموجی‌های این اپلیکیشن‌ها و اپل وجود نداشته باشد، تقریباً 90٪ مشابه هستند. میانگین امتیاز‌های اپلیکیشن‌ها را مقایسه کنید و تصاویر پیوست شده را در صفحه برنامه ببینید. اگر کیبورد ایموجی‌ پیدا کردید که با سلیقه شما مطابقت دارد، می‌توانید آن برنامه را دانلود کنید. یا می‌توانید با دانلود و نصب یک به یک و مشاهده نحوه عملکرد، اپلیکیشن ایموجی ایده آل را برای نیاز خود تهیه کنید. تغییر ایموجی اینستاگرام به ایفون از طریق کیبورد ایموجی ممکن است.

اگر زمان زیادی برای آزمایش چندین کیبورد ایموجی و انتخاب بهترین آن‌ها ندارید، بهتر است یکی از کیبورد‌های مشهور و محبوب را که نظرات کاربران ارزش آن را تأیید می‌کند را تهیه کنید. برای مثال، Kika Keyboard یک برنامه کیبورد ایموجی محبوب است که می‌توانید در فروشگاه Google Play پیدا کنید.

  1. به فروشگاه Google Play بروید.
  2. عبارت «Apple emoji keyboard» را در نوار جستجو در بالای صفحه تایپ کنید و روی کلید جستجو در صفحه کلید خود ضربه بزنید.
  3. فهرستی از برنامه‌های کیبورد ایموجی مانند Emoji Keyboard و Kika Keyboard را خواهید دید.
  4. روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
  5. روی دکمه Install ضربه بزنید.

کیبورد ایموجی برای سامسونگ

  1. پس از اتمام نصب، به تنظیمات بروید.
  2. روی Languages & input در تنظیمات سیستم ​​ضربه بزنید.
  3. روی Default ضربه بزنید.
    فعال کردن کیبورد ایموجی
  4. از شما خواسته می‌شود یک کیبورد انتخاب کنید. روی ADD KEYBOARDS ضربه بزنید.
  5. کیبورد اموجی مورد نظر خود را فعال کنید.
  6. در جواب پیام هشدار، OK را انتخاب کنید.
    تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت

حال می‌توانید از کیبورد جدید خود برای تایپ کردن و پیام دادن استفاده کنید. کیبورد ایموجی یک برنامه تغییر ایموجی اینستاگرام هم به شمار می‌رود و از طریق آن‌ها تغییر ایموجی اینستاگرام به ایفون ممکن است.

 

آموزش تبدیل ایموجی شیائومی به آیفون:
ایموجی ایفون برای شیائومی

 

کیبورد گوگل: Gboard

چگونه ایموجی های جدید سامسونگ را فعال کنیم

چگونه ایموجی های جدید سامسونگ را فعال کنیم؟ سامسونگ برای ارائه نسخه جدید اندروید با ایموجی‌های جدید وقت می‌گذارد. می‌توانید از Gboard برای دریافت اموجی‌ها جدید استفاده کنید. Gboard معمولاً اموجی‌های جدید را سریع‌تر از هر تلفن هوشمند غیر پیکسلی (سری گوشی‌های هوشمند گوگل) دریافت می‌کند. در حال حاضر Gboard شامل اموجی‌های نسخه اندروید ۱۳.۱ هم می‌شود.

در هر جا که استفاده از کیبورد ممکن باشید، ارسال اموجی با Gboard ممکن است. اما اگر رابط کاربری سامسونگ هنوز از این اموجی‌های پشتیبانی نکرده باشد، نمی‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید مگر اینکه برنامه‌ای که در آن از جی‌بورد استفاده می‌کنید از آن‌ها پشتیبانی کند. برای مثال، اموجی جدید «مردی با ریش» در برنامه توییتر نشان داده می‌شود، زیرا توییتر قبلاً ایموجی‌های ورژن 13.1 اندروید را به پلتفرم خود اضافه کرده است، اما در واتس‌اپ نمایش داده نمی‌شود زیرا واتس‌اپ هنوز ایموجی‌های جدیدتر را اضافه نکرده است.

اگر به هر دلیلی از کیبورد گوگل خوشتان نمی‌آید، Swiftkey از مایکروسافت و Flesky دو کیبورد خوب دیگر با انبوهی از ایموجی‌های جذاب هستند که می‌توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

 

آموزش ساده ساخت Gif در موبایل را در مطلب زیر بخوانید:
چگونه گیف درست کنیم

 

روش دوم: اپلیکیشن تغییر فونت

این روش تنها در صورتی انجام پذیر است که گوشی هوشمند شما امکان تغییر فونت پیش‌فرض را به کاربر بدهد. اگر این اجازه را ندارید، پس باید روش سوم را امتحان کنید که بالاجبار فونت گوشی را تغییر می‌دهد و یا گوشی خود را روت کنید. برنامه‌های فونت زیادی را در فروشگاه Google Play خواهید یافت. بهترین نمونه‌ها عبارتند از Emoji Font 3 و Emoji Font for FlipFont 10. در اینجا نحوه استفاده از Emoji Font 3 برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت را نشان می‌دهیم.

ابتدا توجه داشته باشید که اپلیکیشن Emoji Font 3 در فروشگاه Google Play در دسترس نیست. شما باید آن را از یک فروشگاه شخص ثالث دانلود کنید. هرچند پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن از دانلود اپلیکیشن از فروشگاه‌های شخص ثالث دوری کنید، راه دیگری وجود ندارد. برای اینکه از بابت ایمنی اپلیکیشن نگرانی نداشته باشید، حتماً از یک آنتی ویروس قدرتمند استفاده کنید.

به دلایل امنیتی هنگام نصب برنامه‌ها از هر منبع غیر از گوگل پلی، باید گزینه «Unknown sources» یا نصب از منابع ناشناس را تأیید کنید. چهار مرحله اول به انجام اینکار اختصاص دارند. در صورتی که اجازه نصب اپلیکیشن‌های دانلود شده توسط مرورگر خود را صادر کرده‌اید، مستقیم به مرحله پنجم بروید.

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. وارد قسمت Security یا امنیت شوید.
  3. روی کادر کنار گزینه Unknown sources تیک بزنید.
  4. در پنجره باز شده با عنوان Unknown sources روی OK ضربه بزنید.
    تغییر ایموجی اینستاگرام به ایفون
  5. در گوشی به مرورگر خود بروید و اپلیکیشن Emoji Font 3 را از یک وب‌سایت معتبر و قابل اعتماد دانلود کنید.
  6. پس از دانلود فایل در گوشی، آن را نصب کنید.
    تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون
  7. پس از اتمام نصب، به تنظیمات گوشی خود بروید.
  8. روی Display ضربه بزنید.
  9. Font style را لمس کنید.
    برنامه تغییر ایموجی اینستاگرام
  10. قلم Emoji 3 را در پنجره انتخاب فونت انتخاب کنید.
  11. در منوی باز شده با عنوان Set font as Emoji Font 3، گزینه Yes را انتخاب کنید.
    تغییر ایموجی با afonts
  12. Gboard را از فروشگاه Play دانلود و نصب کنید.
  13. پس از اجرای اپلیکیشن Gboard، روی دکمه ENABLE IN SETTINGS ضربه بزنید.
  14. Gboard را به عنوان صفحه کلید پیش فرض انتخاب کنید.
    تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت
  15. انتخاب خود را تأیید کنید.
  16. در مرحله دوم تنظیم کیبورد گوگل، روی دکمه SELECT INPUT METHOD ضربه بزنید.
    تغییر ایموجی اینستاگرام سامسونگ به ایفون
  17. Gboard را در پنجره انتخاب صفحه کلید انتخاب کنید.
  18. روی دکمه DONE ضربه بزنید.

و تمام. از تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت لذت ببرید. همانطور که بالاتر گفتیم، تغییر ایموجی با afonts دیگر امکان پذیر نمی‌باشد اما می‌توانید از روشی که شرح دادیم و از اپلیکیشن تغییر ایموجی اینستاگرام سامسونگ به ایفون zFont استفاده کنید.

 

 

zFont

تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون با zfont

تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون با zfont یکی از روش‌های قدیمی و کارآمد برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت است. اگر تلفن شما از تغییر فونت سیستم پشتیبانی می کند، می توانید از برنامه zFont برای دریافت طراحی‌های متنوع و جدید ایموجی استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به دسترسی سازنده دارید. خوشبختانه گوشی‌های هوشمند سامسونگ از این دسته گجت‌ها هستند. zFont این امکان را به شما می‌دهد تا فایل های ایموجی مورد استفاده توسط پلتفرم های مختلف مانند Windows ,JoyPixel ,Facebook و البته اپل را دانلود کنید. مشکل اپلیکیشن zFont تبلیغات بسیار زیاد آن است، بنابراین تجربه کاربری خیلی خوبی را ارائه نمی‌دهد.

برای دانلود zFont 3 از فروشگاه گوگل پلی کلیک کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

سومین راه تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت: iFont

همانطور که گفتیم اگر گوشی شما امکان تغییر فونت پیش فرض را ندارد نمی‌توانید از روش دوم پیش بروید. iFont اما به کاربران این دسته گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد فونت دستگاه خود را تغییر دهند و نیازی به دسترسی روت هم ندارد. با iFont می توانید فونت را به زور تغییر دهید و ایموجی های iOS را روی گوشی خود دریافت کنید. استفاده از iFont برای تغییر فونت عمل بی‌خطری است و از بابت مسائل ایمنی آن نگران نباشید.

  1. Emoji Font 3 را دانلود و نصب کنید. مراحل ذکر شده در روش دوم را دنبال کنید.
  2. iFont را از پلی استور دانلود و نصب کنید.
  3. پس از اتمام نصب، iFont را باز کنید.
  4. روی برگه My ضربه بزنید.
  5. روی My Install ضربه بزنید.
  6. Emoji Font 3 را انتخاب کنید.
  7. روی دکمه Set در پایین صفحه ضربه بزنید.
    دانلود فایل ایموجی ios 14 برای سامسونگ
  8. پس از مشاهده پیام با عنوان “Setting font” روی OK ضربه بزنید.
  9. روی دکمه INSTALL ضربه بزنید.
  10. روی دکمه ALLOW ضربه بزنید.
  11. روی دکمه DONE ضربه بزنید.
     تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت
  12. Emoji Font 3 را در پنجره انتخاب فونت گزینش کنید.
  13. عملیات را تأیید کنید.
     چگونه ایموجی های جدید سامسونگ را فعال کنیم
  14. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

و اکنون، از تغییر ایموجی اینستاگرام سامسونگ به ایفون لذت ببرید!

 

چگونه در اینستا ریپلای کنیم؟
ریپلای چیست

 

تغییر اموجی در سراسر رابط کاربری با دسترسی روت

تغییر ظاهر اموجی‌ها در سراسر رابط کاربری بدون دسترسی روت امکان پذیر نمی‌باشد. اما اگر دسترسی روت گوشی اندرویدی شما آزاد است، می‌توانید برای دانلود فایل ایموجی iOS 14 برای سامسونگ اقدام کنید. اما فراتر از آن، می‌توانید اموجی‌های شخصی‌سازی شده و طراحی شده توسط کاربران را هم به گوشی سامسونگ خود اضافه کنید.

با این حال به خاطر داشته باشید که حتی اگر در سطح سیستم ایموجی‌های جدیدی دریافت کنید، برنامه‌های چتی که دارای پکیج ایموجی‌ خود هستند شکلک‌های جدید را نشان نخواهند داد. همین امر در مورد افرادی که ایموجی‌های جدید را برای آنها ارسال می‌کنید نیز صادق است. اگر آن‌ها روی گوشی هوشمند خود این ایموجی‌های جدید را نداشته باشد، نمی‌توانند آنچه را که برایشان ارسال می‌کنید ببینند.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

استفاده از Magisk Modules

Magisk Modules ابزارهای قدرتمندی برای اعمال تغییرات در گوشی اندرویدی روت شده هستند. برای نصب آن‌ها ابتدا اجازه نصب فایل از منابع ناشناخته را تأیید کنید.

  1. منابع ناشناس را در دستگاه روت شده خود فعال کنید.
  2. به تنظیمات بروید.
  3. وارد قسمت Security شوید.
  4. روی کادر کنار Unknown resources علامت بزنید.
  5. تأیید کنید.

برای دانلود فایل ایموجی ios 14 برای سامسونگ اینجا کلیک کنید. این ماژول برای تغییر ایموجی اینستاگرام به ایفون جواب می‌دهد. اموجی‌های iOS 14.5 در فایل ضمیمه شده موجود هستند. در صورتی که iOS 14.2 را می‌خواهید، به صفحه آن در XDA-developers که پایین‌تر لینک شده است مراجعه کنید.

برای نصب آن باید فایل را در Magisk Manager (موجود در گوشی‌های اندرویدی روت شده) فلش کنید. پس از فلش کردن فایل، گوشی خود را خاموش و روشن کنید. از تغییر ایموجی اینستاگرام سامسونگ به ایفون لذت ببرید. این پکیج در Facebook, Messenger, Twitter, Instagram, Telegram, Viber و دیگر اپلیکیشن‌ها به غیر از واتس‌اپ کار می‌کند.

صفحه رسمی Magisk Module ضمیمه شده در انجمن XDA-developers. برای آپدیت کردن و یا انتخاب پکیج دیگر به این صفحه مراجعه کنید.

اپلیکیشن Emoji Replacer

برنامه Emoji Replacer به شما امکان دانلود فایل ایموجی iOS 14 برای سامسونگ را در کنار JoyPixel 6.0, Google 11 و سایر مجموعه‌های ایموجی می‌دهد. پکیج‌های ایموجی این اپلیکیشن بسیار متنوع هستند و حتی گزینه‌هایی مانند لاک‌پشت‌های نینجا وجود دارد. این اپلیکیشن دیگر در فروشگاه گوگل پلی موجود نیست اما آخرین نسخه آن را می‌توانید در کانال آن در پیام‌رسان تلگرام پیدا کنید.

 

همه آنچه برای ورود به تیک تاک نیاز دارید:
آموزش تیک تاک

 

سوالات متداول

چگونه ایموجی های جدید سامسونگ را فعال کنیم؟ برای داشتن جدیدترین ایموجی‌های سیستم عامل اندرویدی باید منتظر بروزرسانی از طرف سامسونگ باشید. از کیبورد گوگل (Gboard) استفاده کنید چرا که زودتر از هر کیبورد دیگری ایموجی‌های جدید را اضافه می‌کند.

آیا تغییر ایموجی با afonts امکان پذیر است؟ توسعه‌دهنده این برنامه پشتیبانی از آن را متوقف کرده است و دیگر امکان دانلود و تغییر ایموجی با aFonts وجود ندارد.

نحوه تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون برنامه چیست؟ اگر می‌خواهید بدون نصب برنامه جانبی ایموجی‌های گوشی خود را به iOS تغییر دهید نیاز به دانلود فایل ایموجی ios 14 برای سامسونگ دارید. برای این کار باید گوشی روت شده باشد.

بهترین برنامه تغییر فونت کدام است؟ بهترین برنامه تغییر فونت بدون روت در حال حاضر zFont می‌باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%ac%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-ios/
ads
ads