داغ ترین ها :
تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون و آیپد

تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون و آیپد

بعد از تمام محدودیت‌هایی که شرکت اپل برای کاربرانش ایجاد کرد. یک تحول قابل قبول در iOS 14 به وجود آورد و آن اینکه کاربران آیفون می‌توانند پلیر پیش فرض اپل را طبق سلیقه خود تغییر دهند. این امتیاز دست کاربر را برای انتخاب بازتر می‌کند. خبر جالب‌تر اینکه می‌توانید به سیری آموزش دهید که برنامه مورد نظر شما را به یاد داشته باشد تا در صورت نیاز آن را اجرا کند. به این صورت که سیری از شما می‌پرسد موسیقی با کدام برنامه اجرا شود. در ادامه قصد داریم روش تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون را به شما آموزش دهیم.

 

آفرهای ویژه تخفیف برای خرید آیفون های سری 13 را از دست ندهید: گوشی اپل

 

راهنمای تغییر موزیک پلیر پیش فرض

به طور کلی وقتی از سیری می خواهید موسیقی مورد علاقه‌تان را پخش کند، بدون اینکه از شما سئوال کند، از پلیر پیش‌فرض استفاده می‌کند. اما اگر می‌خواهید سیری به برنامه پیش فرض عادت کند، مدت زمانی طول می‌کشد تا با آن سازگار شود. در ادامه به روش تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون اشاره خواهیم کرد.

بروزرسانی به ios 15

سیستم عامل iOS را به روزرسانی کنید

قبل از هر چیز iOS خود را به iOS 15 به روزرسانی کنید؛ زیرا از این طریق می توانید تغییرات را مشاهده کنید.

تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون

تغییر موزیک پلیر پیش فرض در آیفون با کمک سیری امکان پذیر می‌شود.

سیری را فراخوانی کنید

در این حالت با فشردن و نگه داشتن دکمه Home سیری را فراخوانی کنید و از او بخواهید که موسیقی مورد علاقه تان را پخش کند.

عوض کردن موزیک پلیر آیفون

پلیر مورد علاقه‌تان را به سیری معرفی کنید

اولین بار بعد از آنکه سیستم عامل را به روزرسانی کردید، سیری انواع  پلیرها را پیشنهاد می‌دهد. شما روی پلیر مد نظر ضربه بزنید. حالا سیری از شما اجازه می‌گیرد تا به برنامه دسترسی پیدا کند. شما با لمس دکمه YES، برنامه را تایید خواهید کرد. در این مرحله موسیقی با پلیر درخواستی شما پخش می‌شود.

ویجت پلیر موسیقی در صفحه خانه، نمایش داده می‌شود

در این حال تمام صفحه ویجت انتخابی را مشاهده می‌کنید و از این طریق می‌توانید موسیقی را کنترل کنید. اگر دوست ندارید که تمام صفحه ویجت نمایش داده شود، با زدن ضربه روی پلیر، آن را  مینیمایز کرده و همزمان به موسیقی گوش کنید و به کارهای دیگر بپردازید. دفعه آینده که تصمیم می‌گیرید موزیکی گوش دهید، سیری آخرین برنامه پلیر را پیشنهاد می‌کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9-%d9%be%d9%84%db%8c%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d8%b6-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads