داغ ترین ها :
تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

دو مدل دیگر از هندزفزی‌های هایلو که در بازار آن‌ها را مشاهده می‌کنید، هایلو GT3 و هایلو GT3 Pro نام دارند. از آنجایی که این محصول شباهت زیادی به یکدیگر دارند و به همین دلیل کاربران قبل از خرید می‌خواهند با تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro آشنا شوند. ما هم در این مطلب تصمیم گرفتیم به همین موضوع اشاره کنیم و ببینیم که تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro چیست. قبل از شروع این بررسی بد نیست که با ویژگی‌های هر محصول به صورت جداگانه آشنا شوید.

 

هدفون های بی سیم هایلو را با قیمت ویژه تهیه کنید: هندزفری هایلو

 

مقایسه هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

هندزفری هایلو GT3

  • برخورداری از بلوتوث ۵
  • بین ۳.۵ تا ۴ ساعت می‌توانید موسیقی گوش کنید
  • کیس عرضه شده می‌تواند تا ۴ بار هندزفری‌ها را شارژ کند
  • برخورداری از USB-C و سه سری مختلف
  • قیمت بسیار مناسب

از طراحی و ویژگی‌های ظاهری باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول به یکی از محصولات شرکت QCY که زیر مجموعه شرکت هایلو می‌شود، شباهت دارد. در واقع می‌توانیم بگوییم که هایلو GT3 به هندزفری QCY T10 شباهت بالایی دارد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که هر دو محصول تقریبا در یک زمان راهی بازار شدند. این محصول شرکت هایلو خیلی جمع و جور طراحی شده و خیلی راحت هم داخل گوش قرار می‌گیرد.

هندزفری هایلو GT3

هندزفری هایلو GT3 آن‌قدر راحت طراحی شده که می‌توانید آن را به مدت چهار ساعت داخل گوش خود داشته باشید. هایلو در مقایسه با هندزفری‌های دیگر خود از متریال‌های باکیفیتی روی این محصول استفاده کرده است. با در اختیار داشتن این ایربادها می‌توانید با یک بار شارژ کردن ۴ ساعت موسیقی گوش کنید. با توجه به قیمت، مدت زمانی که می‌توانید با یکبار شارژ به موسیقی گوش کنید، بد نیست. همچنین کیس عرضه شده به همراه این محصول هم بین ۳ تا ۴ بار هندفزی‌ها را شارژ می‌کند. خود کیس هم با کابل USB-C شارژ می‌شود. برای شارژ کامل کیس هم باید حدودا دو ساعت و نیم صبر کنید.

کیس عرضه شده به همراه هندزفری‌های GT3 نسبتا کوچک ساخته شده و حمل کردن آن هم راحت خواهد بود. یکسری چراغ‌های LED روی این محصول قرار گرفته‌اند که وضعیت شارژ را نشان می‌دهند و به کاربران اطلاع می‌دهند که چقدر از باتری باقی مانده است.

روند ارتباط برقرار کردن این هدفون با دستگاه‌های دیگر بسیار سریع و راحت است. البته بعضی وقت‌ها که هندزفری‌ها را از کیس خارج می‌کنید، مشاهده می‌کنید که سریع به گوشی متصل نمی‌شوند و چند ثانیه‌ای طول می‌کشد. به جز این موضوع، هر دو هندزفری بدون مشکل کار می‌کنند. سیگنال بلوتوثی این هدفون تا ۱۰ متر طول دارد و به راحتی می‌توانید با آن حرکت کنید. این امکان را در اختیار خواهید داشت که بتوانید تنها با یک هندزفری و حتی با دو هندزفری موسیقی گوش کنید. می‌توانید با یک هندزفری، موسیقی گوش کنید و هندزفری دیگر را شارژ کنید. پس حین شارژ شدن هم می‌توانید به صورت استریو موسیقی گوش کنید.

کنترل این هدفون هم بسیار راحت است و تنها با یکسری لمس‌های ساده می‌توانید به موسیقی گوش دهید.

  • یک بار لمس هندزفری سمت چپ یا راست باعث می‌شود که پخش موسیقی متوقف یا شروع شود.
  • دو بار لمس هندزفری سمت راست باعث می‌شود که به موسیقی بعدی بروید.
  • دو بار لمس هندزفری سمت چپ باعث می‌شود که به موسیقی قبلی بروید.
  • سه بار لمس هندزفری سمت چپ یا راست موسیقی متوقف می‌شود و دستیار صوتی فعال خواهد شد.
  • متاسفانه امکان تغییر صدا روی خود هدفون‌ها قرار نگرفته است و این امکان به وسیله گوشی انجام می‌شود.

 

مقایسه هدفون های بی سیم هایلو را در سایت تکنولایف دنبال کنید:
مقایسه هندزفری هایلو T15 با هایلو GT1 XR

 

هندزفری هایلو GT3

تجربه تماس تلفنی و تماشای ویدئو با هایلو GT3 روی گوشی‌های اندرویدی عالی خواهد بود و صدا و تصویر کاملا هماهنگ به نظر می‌رسند. این موضوع را در اپلیکیشن یوتیوب و اپلیکیشن‌های مختلف مانند نتفلیکس و آمازون پرایم هم مشاهده کردیم. البته اندکی تاخیر در زمان تجربه بازی‌های ویدئویی را مشاهده خواهید کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این هدفون از تکنولوژی Low-Latancy در زمان بازی کردن برخوردار نیست و به همین دلیل در زمان تجربه بازی‌ها کمی تاخیر صدا را مشاهده می‌کنید.

تجربه تماس صوتی با هالیو GT3 هم قابل قبول است. صدای شما نرم و واضح به مخاطب منتقل می‌شود و صدایی شفاف را گوش خواهید کرد. البته اگر در محیط‌های شلوغ قرار داشته باشید، صدای محیط به خوبی به مخاطب شما منتقل می‌شود که این موضوع کمی اذیت کننده به نظر می‌رسد.

هندزفری هایلو GT3 عملکرد مناسبی در تولید صدای باس دارد و می‌توانید صدای قدرتمندی را در سبک هیپ ‌هاپ و موسیقی‌های الکترونیکی تجربه کنید. پس شک نکنید که تجربه موسیقی شما با این هدفون قابل قبول خواهد بود. در حالی که این هندزفری‌ صداهای باس را با کیفیت مناسبی پخش می‌کنند، در پخش صداها فرکانس بالا هم عملکرد مناسبی دارد. این موضوع را بیشتر در صداهای خواننده‌ها و سازهایی مانند ویالون، پیانو حس خواهید کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این هدفون صداها را کاملا داخل گوش ارسال نمی‌کند و کمی صدای آن به بیرون هم پخش می‌شود.

هندزفری هایلو جی تی 3

باز هم باید به این موضوع اشاره کنیم که با محصول بسیار ارزان قیمتی سر و کار دارید که عملکرد بسیار خوب آن را روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون مشاهده می‌کنید. با این حال تجربه مکالمه با آن در محیط‌های شلوغ خیلی هیجان‌انگیز نیست. اگر به دنبال محصولی هستید که برای موسیقی بسیار مناسب باشد، هایلو GT3 گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول صدای خواننده را عالی پخش می‌کند و کیفیت آن در مقایسه با دیگر هندزفری‌های هایلو بیشتر است. همچنین مطمئن باشید که با توجه به قیمت از این محصول خیلی راضی خواهید بود.

 

قیمت هندزفری هایلو GT3

 

هندزفری هایلو GT3 Pro

هندزفری هایلو GT3 Pro با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار شده و از ویژگی‌های جالب توجهی استفاده می‌کند. کیفیت صدای این محصول کاملا رقابتی است و مطمئن باشید که از آن راضی خواهید بود. بد نیست نگاهی به ویژگی‌های کلی این محصول داشته باشیم و سپس به بررسی آن‌ها بپردازیم:

  • برخورداری از بلوتوث ۵
  • برخورداری از گواهی IPX4 که باعث شده در برابر نفوذ عرق مقاوم باشد
  • استفاده از تکنولوژی DSP برای کاهش صدای مزاحم
  • وزن بسیار سبک
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • باتری فوق‌العاده

شرکت هایلو برای اینکه بتواند کیفیت صدای مناسبی را پیش روی کاربران دهد، از درایورهای ۷.۲ میلی‌متری برای این محصول استفاده کرده است. درایورهایی که به خوبی متعادل شده‌اند و موسیقی‌ها را عالی پخش می‌کنند. برخورداری از درایورهای بالانس شده باعث شده که صدا شفاف‌تر و واقعی‌تر احساس شود. این موضوع وضوح صدا را افزایش می‌دهد و صداها با جزئیات بیشتری پخش می‌شوند، همچنین باید بگوییم که هدفون‌ها اندازه کوچکی دارند و به راحتی در گوش قرار می‌گیرند.

از دیگر ویژگی‌های این هندزفری دوست داشتنی می‌توانیم به تکنولوژی TWS+ اشاره کنیم که باعث می‌شود انتقال اطلاعات با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین این موضوع باعث می‌شود که GT3 Pro با سرعت بیشتری به دستگاه‌های مختلف متصل شود. البته که می‌توانید خیلی راحت هم از حالت مونو و استریو برای این محصول استفاده کنید.

درایورهای ۷.۲ میلی‌متری باعث شده‌اند که این هندزفری‌ها صدایی کاملا غنی پخش کنند و جزئیات کامل هر موسیقی را شاهد باشید. درایورهای ۷.۲ میلی‌متری منجر به برخورداری از بلندگوهای حساسی شده‌اند که از تکنولوژی صدای Hi-Fi استریو در طول فرکانس‌های صوتی مختلف برخوردار هستند. همچنین این درایورها درصد خراب شدن صداها را به شدت کاهش داده‌اند.

برخی دیگر از ویژگی‌های دیگر، انتخاب این هندزفری را به انتخاب بهتری تبدیل کرده است. برخورداری از ویژگی DSP هوشمند که برای کاهش نویز صدا است. این امکان تماس‌های دریافتی شفاف‌تری را به شما منتقل می‌کند. این ویژگی در زمان تماس صوتی، تنها صدای کاربران را ضبط می‌کند و آن را انتقال خواهد داد. به همین دلیل بدون مزاحمت صدای محیط می‌توانید صحبت کنید.

کیس عرضه شده به همراه هایلو GT3 Pro می‌تواند ۲۸ ساعت موسیقی پخش کند. یکسری چراغ LED روی کیس در نظر گرفته شده‌اند که میزان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند.

  • سه چراغ روشن، به معنای شارژ کامل است.
  • دو چراغ روشن، به معنای پر بودن دو سوم ظرفیت باتری است.
  • یک چراغ روشن که چشمک می‌زند هم به معنای پر بودن یک سوم ظرفیت باتری است.

هر هندزفری نزدیک به ۴ ساعت برای پخش موسیقی مناسب خواهند بود. کیس عرضه شده به همراه این محصول هم به صورتی طراحی شده که می‌توانید آن را خیلی راحت داخل جیب قرار دهید و به همراه خود داشته باشید. همان طور که گفتیم با به همراه داشتن کیس هم می‌توانید ۲۸ ساعت موسیقی گوش کنید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که با هدفون‌های بسیار سبکی سر و کار خواهید داشت. شرکت هایلو ادعا کرده که هندزفری هایلو GT3 Pro وزنی نزدیک به یک کاغذ A4 دارد. با محصولی سر و کار دارید که وزن آن به ۳.۹ گرم می‌رسد و مانند یک کاغذ A4 سبک است. به همین دلیل وقتی از این دو هدفون داخل گوش خود استفاده می‌کنید، اصلا خسته نخواهید شد. این هدفون به صورتی طراحی شده که کاملا در گوش قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که صداهای اطراف را حس نکنید. سه سری مختلف برای این هندزفری در نظر گرفته شده که باعث می‌شوند نسبت به اندازه گوش خود یکی را انتخاب کنید. این سری‌ها در اندازه‌های بزرگ، متوسط و کوچک ساخته شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:
مقایسه هایلو t15 و t19

 

کنترل کردن هایلو GT3 Pro هم بسیار راحت خواهد بود. به راحتی می‌توانید موسیقی را تغییر دهید، به تماس‌ها پاسخ دهید، موسیقی را تغییر دهید و دستیار صوتی را فعال کنید. تنها با یک لمس ساده می‌توانید به این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید.

  • با لمس دوبار هرکدام از هندزفری‌ها می‌توانید تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید.
  • با لمسی نزدیک به یک ثانیه می‌توانید تماس دریافتی را رد کنید.
  • با یک بار لمس هر کدام از هندزفری‌ها می‌توانید پخش موسیقی را متوقف کنید یا به پخش آن ادامه دهید.
  • تا لمس دو بار هر کدام از هندزفری‌ها می‌توانید به موسیقی بعدی یا قبلی بروید.
  • با لمس سه بار هندزفری سمت چپ می‌توانید دستیار صوتی را فعال کنید.
  • با نگاه داشتن هر کدام از هندزفری‌ها به مدت ۲ ثانیه می‌توانید آن‌ها را خاموش و روشن کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول برخورداری از استاندارد IPX4 خواهد بود. این استاندارد هایلو GT3 Pro را در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاوم می‌سازد. به همین دلیل می‌توانید از این محصول برای ورزش کردن استفاده کنید. البته باید به این موضوع توجه کنید که در برابر نفوذ آب مقاوم نیست و نباید آن را زیر باران و یا زیر فشار آب قرار دهید. این محصول هایلو سازگاری خوبی را با تمام محصولاتی که از بلوتوث استفاده می‌کنند دارد. به طور مثال می‌توانید GT3 Pro را خیلی راحت به کامپیوترهای مک، گوشی‌های هوشمند مختلف، کامپیوترهای ویندوزی و تبلت‌ها متصل کنید.

مقایسه هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

 

 

شاید نیاز داشته باشید:
مقایسه هایلو w1 و t15

 

تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro

حالا می‌توانیم خیلی راحت به تفاوت هندزفری هایلو gt3 و gt3 pro اشاره کنیم. اگر مطلب بالا را مطالعه کرده باشید، متوجه شده‌اید که GT3 Pro مدل بهتری به حساب می‌آید. این محصول هم کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و از تکنولوژی حذف صدای مزاحم استفاده می‌کند. با وجود این این تکنولوژی، حین برقراری مکالمه، صدای مزاحم اطراف شما از بین می‌رود. این ویژگی روی GT3 وجود ندارد و نبود آن می‌تواند آزاردهنده باشد.

از طرف دیگر باید بگوییم که مدل هایلو GT3 Pro از گواهی IPX4 بهره می‌برد. این تکنولوژی باعث شده که محصول مورد نظر شما برای ورزش کردن انتخاب بهتری باشد. داشتن درایورهای باکیفیت هم، کیفیت صدای شگفت‌انگیز این محصول در زمان پخش موسیقی را به همراه دارد. در این هدفون‌های بی‌سیم ارزان قیمتی که در بازار مشاهده می‌کنید، هندزفری هایلو GT3 Pro انتخاب بهتری به حساب می‌آید. این محصول کیفیت صدای مناسبی دارد و از امکانات شگفت‌انگیزی هم استفاده می‌کنید که روی چنین محصولی با این قیمت کمتر دیده می‌شود. خرید مدل پرو انتخاب بهتری در مقایسه با مدل معمولی خواهد بود و انتخاب هوشمندانه و ارزشمندتری به شمار می‌رود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-gt3-%d9%88-gt3-pro/
ads
ads