داغ ترین ها :
تلویزیون موتورولا معرفی شد؛ قیمت مشخص نشده است

تلویزیون موتورولا معرفی شد؛ قیمت مشخص نشده است

در حالی که انتظار می‌رود در تاریخ ۱ اکتبر یا ۹ مهر ماه  تبلت موتو تب 8 البته در هند عرضه شود، تلویزیون موتورولا هم معرفی شد. با این حال هنوز اطلاعات زیادی درباره تلویزیون موتورولا منتشر نشده و تنها می‌دانیم که تلویزیون موتورولا در ابعاد ۳۲ اینچ، ۴۵ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که تلویزیون موتورولا از سیتسم عامل اندروید تی وی استفاده می‌کند. برای خرید تلویزیون می توانید از مدل های موجود در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

قیمت تلویزیون موتورولا هنوز مشخص شده

به گفته سایت 91Mobiles این تلویزیون موتورولا در اندازه ۷۵ اینچ هم ساخته می‌شود. مدل ۷۵ اینچ وضوخ تصویر 4K را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و از تکنولوژی HDR هم استفاده می‌کند. همچنین مشخص شده که این مدل از سیستم عامل اندروید پای استفاده می‌کند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اولین تلویزیون Motorola در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد. تلویزیون‌هایی که در ابعاد ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ اینچ ساخته شده بودند. از ویژگی‌های جالب این محصولات می‌توانیم به صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار کم، تکنولوژی صدای AmphiSoundX و MEMC اشاره کنیم. این تلویزیون‌ها هم با اندروید پای راهی بازار شده بودند و از گوگل پلی هم پشتیبانی می‌کردند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون های موتورولا می‌توانیم به ۴ پورت HDMI، پورت USB و خروجی تلویزیون، پورت SPDIF، بلوتوث داخلی و وای-فای اشاره کرد. هنوز درباره قیمت و زمان عرضه جدیدترین تلویزیون Motorola اطلاعاتی منتشر نشده است. حتی هنوز مشخص نیست که این تلویزیون‌ها در بازار خارج از کشور چین هم عرضه می‌شوند یا خیر. با این حال امیدواریم این تلویزیون‌ها را زودتر در کشورهای مختلف هم مشاهده کنیم. احتمالا از آنجایی که این محصولات در هند عرضه می‌شوند، قیمت چندان بالایی هم نخواهند داشت و افراد زیادی می‌توانند این محصولات را تهیه کنند. اگر به فکر خرید تلویزیون هستید، این محصول هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با این حال باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره این محصول باشیم.

 

آخرین اخبار از محصولات موتورولا:

موتورولا موتو جی 60s با تراشه هلیو G95 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads