داغ ترین ها :
تلویزیون AU8000 سامسونگ معرفی شد

تلویزیون AU8000 سامسونگ معرفی شد

تلویزیون AU8000 سامسونگ از جدیدترین تلویزیون‌های 4K این شرکت کره‌ای به حساب می‌آیند که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده‌اند و توانستند با استقبال خوبی هم مواجه شوند. تلویزیون AU8000 سامسونگ از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که از بین آن‌ها می‌توان به پردازنده 4K کریستال، طراحی فوق‌العاده زیبا و مینیمال، قابلیت Tap View و Motions Xeclerator اشاره کرد. تازه این ویژگی‌ها بخشی از امکاناتی است که این تلویزیون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی دیگر از مسائلی که باعث شده این تلویزیون هوشمند سامسونگ مورد توجه مردم قرار بگیرد، قیمت آن است. این محصول امکاناتی نزدیک به تلویزیون‌های پرچم‌دار را ارائه می دهد، اما از نظر قیمت جزو محصولات نسبتا اقصادی قرار خواهد گرفت.  پس این تلویزیون 4K سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد، می‌تواند گزینه خرید مناسبی باشد.

 

خرید تلویزیون های هوشمند با قیمت فوق العاده در سایت تکنولایف: قیمت تلویزیون

 

تلویزیون AU8000 سامسونگ توسط رسانه‌های مختلف از جمله سایت مطرح rtings مورد بررسی قرار گرفت و توانست به عنوان یکی از سه تلویزیون برتر سامسونگ تا اینجای سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. این موضوع هم ارزش خرید این محصول جذاب سامسونگ را بیشتر می‌کند. بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که تلویزیون AU8000 سامسونگ به دلیل داشتن نسبت کنتراست بالا، عدم بازتاب نور روی صفحه نمایش، قابلیت‌های هوشمند عالی، کیفیت تصویر فوق‌العاده و زمان ورود و خروج سریع داده‌ها در حالت بازی یک انتخاب عالی و کم نظیر به حساب می‌آید. حالا بد نیست کمی با این محصول سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

تکنولوژی فوق‌العاده در نمایش رنگ‌ها

تکنولوژی فوق‌العاده در نمایش رنگ‌ها

یکی از اولین المان‌هایی که در زمان خرید تلویزیون به آن باید توجه خاصی داشته باشید، نمایش رنگ‌ها است. اینکه رنگ‌ها چطور نشان داده می‌شوند و چقدر طبیعی هستند، نقش مهمی در انتخاب یک تلویزیون و همین طور فهمیدن کیفیت بالای آن دارد. هرچقدر که رنگ‌ها طبیعی و واقعی‌تر نشان داده شوند و رنگ‌های بیشتری را شاهد باشید، تلویزیون از کیفیت بهتری برخوردار است. موضوعی که باعث می‌شود تصاویر زیبا و چشم نواز و عالی دیده شوند. این موضوع را به خوبی در تلویزیون AU8000 سامسونگ مشاهده خواهید کرد. سامسونگ برای این تلویزیون از تکنولوژی رنگ‌های کریستالی پویا یا Dynamic Crystal Color استفاده کرده است؛ اما چرا این فناوری مهم است؟ چون توانسته رنگ‌ها را عالی به تصویر بکشد و از طرف دیگر تمایز رنگ‌ها را به خوبی احساس می‌کنید. اگر صحنه‌ای را مشاهده که این رنگ‌های مختلفی تشکیل شده باشد، به راحتی همه رنگ‌ها را مشاهده می‌کنید و هیچ رنگی با دیگری ترکیب نشده و اشتباه نشان داده نمی‌شوند.

تلویزیون AU8000 سامسونگ از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث شده که صفحه نمایش روشنایی بالایی داشته باشد و از کنتراست بهتری هم بهره ببر. فناوری HDR یا High Dynamic Range یا دامنه داینامیکی بالا باعث می‌شود که رنگ‌های بیشتری را مشاهده کنید. در نتیجه همه چیزا زیباتر مشاهده می‌کنید. البته برای استفاده از قابلیت HDR باید محتوای HDR پخش کنید. اکثر بازی‌های کامپیوتری روز از ویژگی HDR‌ برخوردارند و به همین دلیل نمایش شگفت‌انگیزی روی این تلویزیون خواهند داشت.

رنگ داینامیک کریستال

 

همیشه 4K

برای اینکه یک تلویزیون 4K بتوند ویدئوهای مورد نظر شما را با کیفیت بالا و سرعت مناسب پخش کند، باید پردازنده‌ای قدرتمند داشته باشد. پردازنده قوی می‌تواند روی کیفیت نمایش تصاویر و کیفیت پخش صداها تاثیر زیادی داشته باشد. به همین دلیل سامسونگ روی تلویزیونی AU8000 خود از پردازنده پیشرفته‌ای استفاده کرده که به نام کریستال 4K شناخته می‌شود. این پردازنده باعث می‌شود که محتوای HDR‌ مورد نظر شما همیشه در بهترین حالت پخش شود.

از دیگر ویژگی‌های پردازنده قرار گرفته روی این تلویزیون می‌توانید به ارتقا کیفیت ویدئوها به 4K اشاره کرد. این تکنولوژی که آپ‌اسکیل کردن نام دارد باعث می‌شود که محتوای غیر 4K را هم با وضوح تصویر بالاتری تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید:
علت خرابی پنل تلویزیون

 

طراحی فوق‌العاده زیبا و ساده تلویزیون AU8000

تلویزیون به تنهایی می‌تواند خانه شما را زیبا کند. پس چه بهتر که یک تلویزیون زیبا در خانه داشته باشید. سامسونگ در ساخت تلویزیون AU8000 سعی کرده توجه خاصی به زیبایی و سادگی داشته باشید. همین موضوع باعث شده که طراحی این محصول فوق العاده مینیمال باشد. صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که این موضوع باعث می‌شود که یک صفحه نمایش بسیار بزرگ را مشاهده کنید. خود تلویزیون هم بسیار باریک طراحی شده و فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد. این باریکی باعث شده زمانی که تلویزیون را به دیوار متصل می‌کنید، باز هم زیبا به نظر برسد.

موضوع کابل‌ها هم بسیار مهم است. سامسونگ به این موضوع هم توجه کرده و تلویزیون را طوری طراحی کرده که کابل‌ها به خوبی در پشت آن پنهان می‌شوند و خیلی مرتب باقی می‌مانند. موضوعی که باعث می‌شود فضای خانه زیباتر از قبل شود.

تلویزیون AU8000 سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی خود با پایه های جدیدی عرضه می‌شود و می‌تواند بسیار صاف روی میز قرار بگیرد و به دلیل باریکی آن با هر مدلی از طراحی داخلی بسیار زیبا به نظر می‌آید. این تلویزیون دو پایه دارد که باعث می‌شود دستگاه بدون هیچگونه مشکلی به راحتی بر روی هر سطحی که بخواهید قرار بگیرد. این ویژگی کمک می‌کند که به راحتی ابزارهای جانبی مثل ساندبار در کنار تلویزیون جای بگیرد.

طراحی فوق‌العاده زیبا و ساده تلویزیون AU8000

در تلویزیون AU8000 همه چیز سریع اتفاق می‌افتد

چه در زمان بازی‌های ویدئویی باشید یا دیدن مسابقات ورزشی، شما با داشتن تلویزیون AU8000 تمامی تصاویر سریع و پرشتاب را به واضح‌ترین شکل ممکن خواهید دید. این تلویزیون 4K سامسونگ مجهز به فناوری Motion Xcelerator است که سریع‌ترین تصاویر را با کمترین اختلال، تاری و لرزش پخش می‌کند. این ویژگی بیش از هر زمان دیگری به درد گیمره می‌خورد و باعث می‌شود که بتوانند بازی‌های خود را با نرخ فریم بالاتری تجربه کنند.

استفاده راحت

دو سالی می‌شود که به دلیل شیوع ویرویس کرونا دیگر مرزهای میان خانه و محل کار کمرنگ شده و آموزش و کار از راه دور توسعه بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است. در چنین زمان‌هایی دستگاه‌هایی که امکان اتصال راحت و بدون دردسری داشته باشند ارزش زیادی خواهند داشت. تلویزیون AU8000 سامسونگ یکی از تلویزیون‌هایی به حساب می‌آید که به راحتی می‌توان آن را به گوشی‌ هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و وسیله‌های دیگر متصل کرد و از صفحه نمایش بزرگ تلویزیون برای کامل کردن فایل‌ها، ارتباط تصویری، جلسه آنلاین، آموزش استفاده کرد.

اتصال تلویزیون به گوشی با قابلیت Tap View راحت و کم‌دردسرتر از همیشه شده است. برای استفاده از این قابلیت باید گزینه Tap View را در برنامه SmartThings تلفن همراه خود روشن کنید و سپس به Tap view بروید. تلفن خود را به تلویزیون نزدیک‌تر کنید، سپس هنگامی که پیام مجاز بودن حضور تلفن روی صفحه نمایش ظاهر شد، روی آن ضربه بسیار ملایمی بزنید.

تلویزیون AU8000

پشتیبانی از Q-Symphony (ترکیب صدای ساندبار و تلویزیون)، OTS (پخش صدای سوژه‌ها هماهنگ با حرکات آنها)، دستیار صوتی بیکسبی، گوگل و آلکسا، Adaptive Sound (پردازش صداها نوع محتواها و صحنه‌های ویژه آن) از دیگر قابلیت‌های تلویزیون AU8000 سامسونگ است.

تلویزیون AU8000 در ابعاد متنوع 43، 50، 55، 65، 75 و 85 در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-au8000-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads