داغ ترین ها :
تلگرام با چند قابلیت جذاب برای اندروید و iOS آپدیت شد

تلگرام با چند قابلیت جذاب برای اندروید و iOS آپدیت شد

اخبار منتشر شده در سایت های معتبر حاکی از آن است که اپلیکیشن تلگرام آپدیت جدیدی را برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار داده است. حال ویژگی های جدیدی در نسخه جدید، برای کاربران هر دو پلتفرم موجود است اما کاربران اندروید یک سری ویژگی دیگر را نیز دریافت خواهند کرد.

اول به ویژگی های مشترک این دو پلتفرم اشاره کنیم:

اول آنکه به شما این اجازه را می دهد تا فایل های رسانه ای را که ارسال کرده اید، جایگزین کرده و برای آن ها کپشن بگذارید. این موضوع بدان معناست که کاربران می توانند عکس ها و ویدئو هایی که به طور اشتباهی ارسال کرده اند را با نسخه اصلی جایگزین کنند.

بیشتر بخوانید: انتقال مخاطبین تلگرام به گوشی + آموزش تصویری

ویژگی بعدی برای زمانی است که شما یک فایل صوتی طولانی را دریافت می کنید و می خواهید آن را سریع تر گوش کرده، یا بخشی از آن را گوش کنید. این ویژگی Double time playback نام دارد و به شما این امکان را می دهد تا فایل صوتی یا ویدئو طولانی مدت را با سرعت بیشتری اجرا کنید.

همچنین یک ویژگی جالب اکنون در دسترس است و آن بدین گونه است که شما می توانید پیام های خوانده شده و نشده را نشانه گذاری کنید. و دیگری آن که شما قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری از ID خود را در اختیار دیگران بگذارید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم کاربران پلتفرم اندروید ویژگی های بیشتری نسبت به کاربران iOS دریافت می کند. سه ویژگی اندرویدی ها به این صورت می باشد: اول آنکه کاربران می توانند پیام در حال ارسال خود را کنسل کنند. ویژگی دوم آن است که کاربران می توانند با نگه داشتن انگشت خود روی پروفایل، پیش نمایشی از چت ها را ببینند. و سومین ویژگی قابلیت ساخت لینک در چت توسط کاربران است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads