داغ ترین ها :
تمامی حواشی در رابطه با گوشی های خانواده شیائومی Mi 9 [پرچمدارن آینده شیائومی]

تمامی حواشی در رابطه با گوشی های خانواده شیائومی Mi 9 [پرچمدارن آینده شیائومی]

20 فوریه برای کسانی که به دنیای تکنولوژی و به خصوص گوشی های هوشمند علاقه دارند روز بسیار مهمی خواهد بود. از طرفی کمپانی سامسونگ گوشی های پرچمدار خود را معرفی می کند و از طرفی دیگر شیائومی نیز قصد دارد تا خانواده پرچمدار خود را معرفی کند. این کمپانی چینی در طول سالیان گذشته پیشرفت مشهودی داشته است و بعد از کمپانی هواوی به عنوان دومین کمپانی بزرگ فعال در بخش گوشی های هوشمند در کشور پهناور چین شناخته می شود. گوشی های این کمپانی به سبب بکار گیری قابلیت های عالی و در کنار آن، عرضه با قیمت های مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است و در ایران نیز این برند طرفداران خاص خود را دارد.

گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی شیائومی Mi 9 می باشد و به همراه گوشی شیائومی اکسپلور معرفی خواهند شد. حال دیروز خبری دیگری در رابطه با این خانواده منتشر شده و لیست قیمتی منتسب به گوشی شیائومی Mi 9 SE منتشر کرده است که در مقایسه با نسخه اصلی قیمت پایین تری دارد و این موضوع بیانگر آن است که نسخه SE در مقایسه با نسخه اصلی قابلیت های کمتری نیز دارد. با این تفاسیر شیائومی نیز مانند سامسونگ خانواده جدید پرچمدار خود را در سه مدل معرفی خواهد کرد. گوشی هوشمند شیائومی Mi 9 این کمپانی تا به امروز درز اطلاعات زیادی را تجربه کرده است و اطلاعات منتشر شده بخش های مهمی از مشخصات این گوشی را منتشر می کنند.

شیائومی mi 9

تا به امروز اطلاعات در رابطه با مدل اصلی این گوشی یعنی Mi 9 مشخص می کنند که بخش پشتی و جلوئی قاب از جنس شیشه بوده و فریم آن از جنس آلمینیوم است. شیائومی ابعاد 7.6×75×155میلی متری را برای این گوشی در نظر گرفته است و جایگاه سیم کارت آن به صورت دوگانه و همزمان فعال می باشد. جنس صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED می باشد که بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. کمپانی مدل ناچ را برای این گوشی در نظر گرفته و با بکارگیری این مدل، 87.7 درصد از قاب در اختیار صفحه نمایش خواهد بود. سایز صفحه نمایش 6.3 اینچ بوده و استاندارد آن 19:9 می باشد و به صورت کلی این گوشی مناسب افرادی خواهد بود که به گوشی سایز بزرگ و قد بلند علاقه دارند. رزولوشن صفحه نمایش 2280×1080 پیکسل و تراکم آن 395 پیکسل بر اینچ خواهد بود و Corning Gorilla Glass 6 وظیفه حفاظت از این صفحه نمایش را بر عهده دارد.

شیائومی mi 9

این گوشی نیز مانند دیگر پرچمداران سال جدید از چیپست اسنپدراگون 855 قدرت خواهد گرفت و فعالیت خود را  با سیستم عامل اندروید 9.0 آغاز خواهد کرد. سری جدید بکارگیری هسته در این گوشی نیز رعایت شده و هسته های این گوشی به صورت 4 و 3 و 1 بکارگرفته شده است و سری تک هسته ای 2.84 گیگاهرتز و سری سه هسته ای 2.42 گیگاهرتز و سری چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتز خواهد بود. Adreno 640 به عنوان پردازنده گرافیکی در این گوشی فعالیت خواهد کرد. شیائومی دو مدل رم و سه مدل حافظه داخلی را برای این گوشی در نظر گرفته است به صورتی که مدل اول رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی خواهد داشت و مدل دوم رم 8 و حافظه داخلی 128 و آخرین مدل نیز رم 8 گیگابایتی داشته ولی حافظه داخلی آن 256 گیگابایت می باشد.

نمونه عکس دوربین شیائومی mi 9

یکی از جذاب ترین بخش های این گوشی دوربین آن خواهد بود درست در جایی که کمپانی دوربین سه گانه را برای این گوشی در نظر گرفته است. سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی خواهد بود و این سنسور محصول شرکت سونی است و گوشی های مختلفی با این سنسور معرفی شده اند و این سنسور دریچه دیافراگم 1.8 خواهد داشت. دومین سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود و مخصوص عکسبرداری فوق عریض است. این سنسور دریچه دیافراگم 2.2 و فاصله کانونی 13 میلی متری خواهد داشت. اما سومین سنسور که 12 مگاپیکسلی است، مخصوص عکسبرداری telephoto است. به صورت کلی انتظار می رود که دوربین اصلی این گوشی کیفیت عکسبرداری بالایی را ارائه کند. به سبب بکارگیری صفحه نمایش ناچ دوربین سلفی این گوشی تک گانه بوده و سنسور 24 مگاپیکسلی خواهد داشت.

شیائومی همواره به سبب بکارگیری باتری های عالی در گوشی های خود معروف بوده است و این گوشی نیز باتری 3500 میلی آمپری خواهد داشت. این گوشی نیز مانند تعدادی از پرچمداران دیگر از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی از فناوری HDR10 بهره می برد و به احتمال فراوان این گوشی با قیمت پایه 430 یورو در بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی می 9

دیگر گوشی های این کمپانی برای تاریخ 20 فوریه گوشی های Mi 9 Explorer و Mi 9 SE می باشند. این دو گوشی بر خلاف مدل اصلی حواشی زیادی نداشته اند و اخبار زیادی در رابطه با این گوشی درز نکرده است. اما در رابطه با گوشی شیائومی Mi 9 Explorer می دانیم که این در قسمت پشتی قاب طراحی سه بعدی از بخش سخت افزاری گوشی خواهد داشت و مانند آنچه که در عکس مشاهده می کنیم، دوربین پشتی این گوشی چهار گانه می باشد که جایگاه آن به صورت عمودی قرار گرفته است. دیگر بخشی که در عکس منتشر شده از این گوشی نمایان است، فلاش LED بوده که در زیر جایگاه دوربین قرار گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af/
ads
ads