داغ ترین ها :
تمامی شایعات در رابطه با نسل بعدی پرچمداران سامسونگ

تمامی شایعات در رابطه با نسل بعدی پرچمداران سامسونگ

در تاریخ 20 فوریه تمامی نگاه ها به مراسم معرفی کمپانی سامسونگ خواهد بود و این برند نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. سامسونگ هر ساله و در اوایل سال، گوشی پرچمدار جدیدی را از خانواده S معرفی می کند. اما امسال نوبت به دهمین نسل از گوشی های هوشمند این خانواده رسیده است و سری جدید گوشی های این خانواده در سه مدل معرفی خواهند شد. سه مدل جدید و پرچمدار این کمپانی با نام های گلکسی S10 و گلکسی +S10 و گلکسی S10e معرفی خواهد شد. همان طور که در بالا اشاره کردیم این گوشی سامسونگ در تاریخ 20 فوریه معادل یکم اسفند ماه و در ساعت 22:30 معرفی می شنوند که تکنوبلاگ نیز این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

پرچمداران سامسونگ

بعد از معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، درز اطلاعات و حواشی از این سه گوشی آغاز گردید و اخبار زیادی از این گوشی ها در رسانه منتشر شد. در این مقاله بنا داریم تا تمامی اخبار و اطلاعات و عکس های درز کرده در رابطه با این گوشی را برای شما شرح دهیم. سامسونگ زبان طراحی در این گوشی ها را تغییر داده و این موضوع سبب شده تا این گوشی ها زیبایی خاصی داشته باشند. قسمت پشتی و جلوئی گلکسی S10 از جنس شیشه است در حالی که فریم آن آلمینیومی می باشد. کمپانی صفحه نمایش مدل ناچ طرح O را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ بوده و جنس صفحه نمایش Super AMOLED می باشد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 3040×1440 پیکسل بوده و تراکم آن 550 پیکسل بر اینچ می باشد. استاندارد صفحه نمایش این گوشی 19:9 می باشد و محافظت از صفحه بر عهده Corning Gorilla Glass 6 می باشد.

گلکسی S10

این گوشی هوشمند از چپیست اگزینوس 9820 قدرت می گیرد که معماری آن 8 نانومتری است اما مدل دیگری از این گوشی چیپست اسنپدراگون 855 خواهد داشت که بر خلاف اگزینوس 9820، معماری 7 نانومتری دارد. هشت هسته با قدرت های 2.84 و 2.42 و 1.8 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. البته این نکته را باید ذکر کنیم که مدل اسنپدراگون این گوشی مخصوص بازار های چین و آمریکا بوده و مدل دیگر برای دیگر بازار ها معرفی می شود. پردازنده های گرافیکی Mali-G76 و Adreno 640 دیگر بخش های پردازنده این گوشی هستند. با توجه به اطلاعاتی که از گیگبنچ درز کرده است، کمپانی رم های 6 و 8 گیگابایتی را در نظر گرفته است به صورتی که مدل اول رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و مدل دوم رم 8 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد داشت.

گوشی سامسونگ

این گوشی هوشمند با بهره گیری آخرین مدل رابط کاربری کمپانی سامسونگ، سیستم عامل اندروید 9.0 را اجرا می کند. کمپانی دوربین سه گانه را برای این گوشی در نظر گرفته است و سنسور های آن 12 و 12 و 16 مگاپیکسلی می باشند و هر کدام با بکارگیری قابلیت های خاص، کیفیت عکسبرداری فوق العاده ای را به ارمغان می آورند. به سبب بکارگیری صفحه نمایش مدل ناچ طرح O، دوربین جلوی این گوشی تک گانه خواهد بود و طبق اطلاعات قدرت این سنسور 10 مگاپیکسل می باشد.

.

سامسونگ باتری 3400 میلی آمپری را برای این گوشی در نظر گرفته است که به زعم بسیاری از کارشناسان، نقطه ضعف این گوشی خواهد بود. لازم به ذکر است که برخی از منابع قدرت باتری این گوشی را 4000 میلی آمپری اعلام کرده اند که صحت آن بعد از معرفی مشخص می گردد. یکی از ویژگی های مهم این گوشی که اخبار زیادی از آن منتشر شده است، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد. لازم به ذکر است که این گوشی گواهینامه IP68 را نیز کسب کرده است و این موضوع بدان معنا خواهد بود که این گوشی فشار آب را تا عمق 1.5 متر و مدت زمان 30 دقیقه تحمل می کند.

گلکسی S10

دیگر گوشی ای که در این مراسم معرفی خواهد شد، گلکسی S10+ می باشد که به عنوان گوشی سوپر پرچمدار این کمپانی شناخته می شود. مشخصات منتشر شده در رابطه با این گوشی هوشمند مشخص می کنند که در بعضی از بخش ها با نسخه S10 تفاوت هایی دیده می شود. اولین تفاوت این گوشی با نسخه قبلی در سایز صفحه نمایش است که به احتمال فراوان 0.2 اینچ نسبت به S10 بزرگتر است. دیگر تفاوت این گوشی در بخش رم و حافظه داخلی است. سامسونگ علاوه بر مدل های مختلف رم و حافظه داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته، مدلی دیگر را با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت در نظر گرفته است که به احتمال فراوان برای بعضی از بازار های خاص معرفی گردد. تفاوت دیگر در بخش دوربین سلفی است که این گوشی دوربین سلفی دوگانه دارد و به همین منظور دو جایگاه در صفحه نمایش ناچ این گوشی تعبیه شده است. دیگر تفاوت در بخش باتری بوده و سامسونگ باتری 4100 میلی آمپری را در نظر گرفته است.

Galaxy S10

اما در مورد سومین مدل این خانواده داستان کمی متفاوت است. در ابتدای راه این گوشی با نام گلکسی S10 Lite شناخته می شد اما بعد ها مشخص گردید که این گوشی گلکسی S10e نام دارد. این گوشی نیز در برابر فشار آب تا عمق 1.5 متر و مدت زمان 30 دقیقه مقاومت می کند. صفحه نمایش این گوشی از جنس Super AMOLED بوده و سایز آن 5.8 اینچ می باشد. رزولوشن آن 2280×1080 پیکسل و تراکم آن 438 پیکسل بر اینچ خواهد بود. Corning Gorilla Glass 5 از صفحه نمایش این گوشی در برابر ضربه و خش محافظت خواهد کرد. در بخش پردازنده ها، این گوشی تفاوتی با دو نسخه دیگر ندارد و کمپانی همان چیپست و هسته ها و پردازنده های گرافیکی را در این گوشی بکار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط: مقایسه گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی و آیفون 2021

 

سامسونگ گلکسی s10

کمپانی فقط یک مدل رم و حافظه داخلی را برای این گوشی در نظر گرفته است به صورتی که رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت خواهد بود. منابع مختلف قدرت این باتری را 3100 میلی آمپر اعلام کرده اند و بر خلاف دو مدل دیگر، اسکنر اثر انگشت این گوشی در بخش کناری قاب قرار گرفته است. این بود تمامی اطلاعات درز کرده در رابطه با این سه گوشی هوشمند که تا به امروز منتشر شده و نزدیک به واقعیت بوده اند. حال برای تائید این اطلاعات باید تا ساعت 22:30 یکم اسفند به انتظار بنشینیم تا سامسونگ این سه گوشی را معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af/
ads
ads