داغ ترین ها :
سامسونگ تولید صفحه نمایش تاشدنی را افزایش می‌دهد

سامسونگ تولید صفحه نمایش تاشدنی را افزایش می‌دهد

گزارش‌هایی وجود دارد که با رشد تقاضا برای گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، میزان تولید صفحه نمایش تاشدنی سامسونگ تا نزدیک به ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

 

برای خرید گوشی تاشدنی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

وظیفه‌ی تولید پنل صفحه‌نمایش برای گوشی‌های تاشوی شرکت کره‌ای مانند مدل‌های استاندارد به عهده‌ی زیرمجموعه‌ی این برند یعنی سامسونگ دیسپلی قرار دارد و طبق گفته‌ها، سامسونگ دیسپلی می‌خواهد میزان تولید صفحه‌نمایش تاشدنی را در کارخانه‌های ویتنام افزایش دهد.

چنین اتفاقی بیانگر افزایش محبوبیت گوشی‌های تاشو در بازار است و به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد میزان تولید محصولات سری گلکسی زد را افزایش دهد. در متن گزارش آمده که سامسونگ تا پیش از این، ماهانه ۱.۴ میلیون صفحه‌نمایش تاشدنی تولید می‌کرد و حال در نظر دارد که میزان تولید خود را به ۲ میلیون دستگاه برساند.

سامسونگ تخمین می‌زند که سال آینده نزدیک به ۱۳ میلیون گوشی هوشمند از سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ به بازار عرضه کند. چنین اتفاقی برای شرکت کره‌ای بسیار خوشایند خواهد بود. البته سامسونگ در نظر دارد میزان تولید صفحه‌نمایش را نیز افزایش دهد تا نه‌تنها محصولات سری گلکسی زد، بلکه شرکت‌های سازنده‌ی دیگر را تامین کند.

درواقع انتظار می‌رود شرکت کره‌ای میزان تولید صفحه‌نمایش تاشدنی در سال ۲۰۲۲ را به ۱۸ میلیون برساند که ۱۴ میلیون به گوشی‌های تاشدنی و محصولات دیگر سامسونگ اختصاص می‌یابد. ۴ میلیون پنل باقیمانده نیز به شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند فروخته خواهد شد.

گفته شده که شرکت‌هایی ازجمله شیائومی و هواوی در نظر دارند به زودی گوشی‌های هوشمندی را روانه‌ی بازار کنند که از صفحه‌نمایش تاشدنی برخوردار هستند. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز در این بین وظیفه‌ی تامین تجهیزات مورد نیاز این محصولات ازجمله صفحه‌نمایش تاشدنی را خواهد داشت.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads