داغ ترین ها :
گوشی S21 FE  بالاخره کی معرفی می‌شود؟ منتظر گلکسی S22 در دی ماه باشید

گوشی S21 FE  بالاخره کی معرفی می‌شود؟ منتظر گلکسی S22 در دی ماه باشید

سامسونگ از ماه آینده تولید انبوه گوشی گلکسی S21 FE را شروع خواهد کرد و حتی مشخص شده که گوشی گلکسی S22 هم در ماه نوامبر وارد مرحله تولید خواهد شد.

امروز سایت کره‌ای The Elec در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ در ابتدا قصد داشته گوشی گلکسی اس 21 اف ای را در بهار راهی بازار کن، اما به دلیل کمبود تراشه در دنیا عرضه این گوشی به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ افتاد. با این حال گزارش‌های جدید می‌گویند که تولید گلکسی S21 FE در اواخر شهریور شروع می‌شود و همان زمان هم این گوشی معرفی خواهد شد. قبلا انتظار می‌رفت که گلکسی S21 FE در مرداد ماه معرفی شود، اما به نظر می‌رسد که عرضه این گوشی چهار ماه به تاخیر افتاده است. حالا اصلا بعید نیست که این گوشی سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود.

 

برای مشاهده لیست امروز گوشی های سامسونگ و خرید موبایل Samsung از فروشگاه تخصصی تکنولایف روی لینک کلیک کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

فروش گلکسی اس ۲۱ چندان خوب نبود و همین موضوع باعث شد که شیائومی بتواند جایگاه سامسونگ را به دست بگیرد و به جایگاه اول برسد در حوزه تولید گوشی در دنیا برسد. حالا سامسونگ امیدوار است که با عرضه گوشی ارزان قیمت گلکسی اس 21 اف ای بتواند دوباره به جایگاه اول دست پیدا کند.

پیش بینی مقدار فروش گلکسی S21 FE

به نظر می‌رسد که سامسونگ چندان امیدی هم به این گوشی ندارد و گزارش‌های مختلف می‌گویند که سامسونگ پیش بینی کرده که این گوشی کمتر از ۱۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد. گفته شده پیش بینی سامسونگ از مقدار فروش گلکسی S21 FE چیزی نزدیک به ۶ تا ۷ میلیون دستگاه خواهد بود.

دلیل این کاهش فروش هم کمبود تراشه در دنیا اعلام شده است. این کاهش تراشه باعث می شود که در سه ماهه چهارم امسال شاهد کاهش فروش ۱۰ میلیونی گوشی‌های هوشمند در مقایسه با سال گذشته باشیم. سامسونگ قبلا پیش بینی کرده بود که بتواند بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ میلیون گوشی بفروشد، اما اکنون انتظار دارد که این میزان به ۲۶۰ میلیون دستگاه گوشی برسد.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 هم نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند و باز هم کاهش تولید تراشه دلیل اصلی این کاهش فروش اعلام شده است.

 

اخبار مرتبط: مدل سه‌بعدی گوشی S21 Fe را ببینید

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-fe/
ads
ads