داغ ترین ها :
آموزش نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

مطمئنا اکثر کاربران تکنولوژی اینستاگرام را می شناسند، محبوب ترین برنامه شبکه مجازی دنیا که از سال 2012 تا کنون علاوه بر رشد زیادی که داشته، طرفداران بسیاری هم پیدا کرده. تقریبا روی تمام گوشی های هوشمند این برنامه نصب است و هر شخص ممکن است چند اکانت شخصی و کاری روی این شبکه مجازی داشته باشد؛ اما از آن جایی که این برنامه فراگیر و محبوب شده، طبیعتا افراد معروف هم از آن استفاده می‌کنند و افراد سودجوی همیشه در صحنه حاضر، اقدام به ساخت صفحه‌های جعلی آن‌ها به عنوان صفحه اصلی می‌کنند و توسط این پیج‌ها شروع به سودجویی و سواستفاده از اسم و عکس‌های شخصی افراد می‌کنند. حتی بسیاری از این افراد کلاهبردار با ساخت صفحه‌های کاری برای فروش اجناس مانند لباس و گوشی و غیره، پول بسیاری از کاربران را میگیرند و جنس را تحویل نمی دهند. اینستاگرام با دادن تیک آبی به افراد معروف و فروشگاه های معتبر محبوب، خیال کاربران را بابت رسمی بودن صفحه راحت می کند؛ در ادامه روش های گرفتن تیک آبی اینستاگرام را آموزش می‌دهیم و در کل توضیح می دهیم که تیک آبی Instagram چیست، همراه ما باشید.

 

لیست امروز انواع گوشی های هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی یا همان Verified Badge در اینستاگرام نشان دهنده اکانت های رسمی است که هویت آن ها توسط اینستاگرام تایید شده و هر شخصی توانایی گرفتن آن را ندارد. اینستاگرام با تایید مدارک شخص درخواست کننده تیک آبی، اکانت آن شخص را به رسمیت می شناسد و یک تیک سفید که در دایره آبی قرار دارد در کنار آی دی صفحه آن شخص قرار می دهد. پس وقتی برای مثال از یک بازیگر محبوب چندین صفحه در اینستاگرام وجود دارد، تنها راه تشخیص پیج اصلی از تقلبی همین تیک آبی است که از طرف مدیریت اینستاگرام به اشخاص داده می شود.
البته تیک آبی فقط مختص به اینستاگرام نیست و شبکه های مجازی دیگری مانند فیسبوک و توییتر هم به صفحه های رسمی افراد محبوب و فروشگاه های رسمی تیک آبی می دهند. تیک آبی اینستاگرام فیک این روزها وجود خارجی ندارد؛ پس فرض کد html تیک آبی اینستاگرام به طور مستقل نیز غلط است.

چجوری تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام باید توسط اینستاگرام هویت شما تایید شود، به همین دلیل در دیتای اینستاگرام باید ثبت باشید تا اینستاگرام تشخیص دهد که شما فرد مشهوری در اینستاگرام هستید و امکان سواستفاده از نام و تصاویر شما در شبکه های مجازی وجود دارد.

برای دریافت تیک آبی باید مدارکی مانند تصویر گواهینامه، پاسپورت و هر مدرکی که اعتبار داشته باشد را برای اینستاگرام ارسال کنید. همچنین زمینه فعالیت شما در اینستاگرام هم مهم است و باید شرح دهید که پیج شما به چه منظوری ساخته شده است.

گرفتن تیک آبی Instagram خیلی آسان نیست و به دلیل مسائل امنیتی پیچیدگی بسیاری دارد، برای مثال اگر شرایط مورد نظر اینستاگرام را برای گرفتن تیک آبی نداشته باشید و درخواست بدهید، تا یک ماه نمی توانید درخواست گرفتن تیک آبی دهید و رد صلاحیت می شوید.

 

چطور افکت و فیلتر اینستاگرام بسازیم؟

ساخت فیلتر اینستاگرام

 

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام روی تیک آبی بسیار حساس است و به راحتی آن را به پروفایل هر شخصی اضافه نمی کند، باید شرایط مورد نظر اینستاگرام را داشته باشید تا به شما تیک آبی تعلق بگیرد. اگر این شرایط را ندارید درخواست ندهید تا باعث رد صلاحیت از طرف اینستاگرام نشوید.
شرایط گرفتن تیک آبی از اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. در درجه اول باید شخص درخواست دهنده یک فرد محبوب، معروف و شناخته شده در جهان باشد، یا فروشگاهی باشد که محبوبیت زیادی دارد و شناخته شده است. پس اینستاگرام به پیج های با مطالب فان و زرد یا غیر محبوب تیک آبی نمی دهد.
  2. پیج شما متعلق به خودتان باشد و فن پیج نباشد، همچنین می تواند مربوط به کسب و کارتان باشد و به رسمیت توسط اینستاگرام شناخته شده باشد. در ضمن اگر چند پیج دارید فقط یکی از آن ها تیک آبی دریافت خواهد کرد.
  3. باید پروفایل شما عکس، بیوگرافی و توضیحات کامل را داشته باشد که مربوط به شما است و برای سایرین قابل مشاهده باشد، همچنین باید حداقل یک پست در صفحه شما منتشر شده باشد.
  4. و در نهایت محبوبیت اکانت شما و جست و جو شدنش توسط کاربران، فالو شدن و فعالیت زیاد باعث می شود که بتوانید تیک آبی Instagram را بگیرید.

اگر تمام چهار شرطی که در بالا گفتیم را دارید، می توانید با دادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام به بخش پشتیبانی اینستاگرام، تیک آبی را در صورت مورد تایید بودن دریافت کنید.

 

 

روش درخواست تیک آبی رنگ اینستاگرام

حالا اگر تمام شرایط و قوانین اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی را دارید، باید درخواست خود را به پشتیبانی اینستاگرام ارائه دهید؛ برای درخواست دادن به اینستاگرام:

  • ابتدا پروفایل خود را باز کنید و سه خط همبرگری گوشه راست بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حالا در پایین صفحه گزینه settings یا تنظیمات را بزنید.
  • به قسمت Account بروید.
  • سپس گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • حالا یک فرم بلند جلوی روی شما باز می شود که باید اطلاعاتتان را دقیق وارد کنید.

مرحله اول: ابتدا نام کاربری و نام کامل را وارد کنید. در بخش Document Type تعیین می کنید که چه مدرکی برای احراز هویت ارائه می دهید.

مرحله دوم: حالا باید نوع محتوای پیج خود را در قسمت Category و سپس منطقه ای که در آن زندگی می کنید را در قسمت Country/Region وارد کنید. در قسمت Audience باید توضیح دهید که چه نوع شخصی هستید و دیگران به چه دلیل شما را می شناسند و فالو می کنند. در بخش Also Known as باید نام خود را به مدل های مختلفی که در جامعه صدا می کنند و می شناسند یا اگر اسم مستعاری دارید بنویسید، حتی اسم تان در زبان های دیگر.

مرحله سوم: در این قسمت می توانید تا 3 عدد لینک شبکه های مجازی دیگر و یا صفحه های دیگر را قرار دهید که به دیگران نشان دهند شبکه رسمی شما این صفحه است. سپس گزینه Add Link را بزنید تا لینک ها مورد بررسی قرار بگیرند.

مرحله چهارم: یک دور دوباره اطلاعاتی که وارد کردید را مرور کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد، سپس در صورت اطمینان گزینه Submit را بزنید که به منظور تایید و فرستادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام و تیک آبی به بخش پشتیبانی اینستاگرام است.

در نهایت باید منتظر بمانید تا اینستاگرام پاسخ درخواست شما را بدهید، چه درخواست شما رد شده و چه قبول شده باشد چند روزی طول می کشد تا جواب داده شود و جواب هم در قسمت Notification برای شما نمایان می شود.

توجه داشته باشید که تیک آبی رنگ اینستاگرام فقط برای افراد محبوب و معروف یا فروشگاه های مشهور و رسمی در سطح جهان است، پس تصور نکنید که با مقداری فالور و معروف بودن در سطح اینستاگرام می توانید تیک آبی را بگیرید، زیرا این محبوبیت باید بین المللی باشد و همچنین فالوور هم هرچقدر بالاتر باشد کار آسان تر است.

سوالات متداول

چطوری تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ اینستاگرام دارای شرایط مشخصی است که باید آن ها را داشته باشید، در نتیجه می توانید تیک آبی دریافت کنید.

آیا تیک آبی اینستاگرام پولی است؟ خیر تیک آبی برای اینستاگرام هیچ هزینه ای ندارد و اگر شرایطش را داشته باشید می توانید به راحتی آن را دریافت کنید.

آیا تیک اینستاگرام به تعداد فالوور ربط دارد؟ تا حدودی بله، تعداد فالوور هم برای اثبات هویت شما و شناختنتان توسط کاربران هم مهم است و تاثیر دارد.

 

چطور به اینستاگرام فونت اضافه کنیم؟

تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

11 نظر

  1. اناهيد

    درود آيا ممكن است خود اينستا به پيجى پيام دهد كه بيا بهت تيك ابى بديم تو لايقشى ؟؟

    1. علی محمدی

      پاسخ به اناهيد

      عالی
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به اناهيد

      سلام فکر نمیکنم
  2. آریو

    سپاس ،،،، بسیار خوب

    1. مسلم

      پاسخ به آریو

      عالی خوب
  3. سجاد

    تیک آبی

    1. فرزاد

      پاسخ به سجاد

      عالی
  4. امیر حسین

    خیلی خوب

    1. Shahabuddin

      پاسخ به امیر حسین

      خیلی عالی
  5. مهسا

    چه بگم میخوایم اکانتم آبی شوه ولی اول باید مشهور شوم چه بدشانسم😫😩🥺😞وای انستا باخبر باش یک روز ازت میگیرمش حتی کاری میکنم مال شی🎊🎉🥳

  6. h.aj1i

    خيلي دوس دارم كه تيك ابى داشت باشم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads