داغ ترین ها :
سامسونگ پنجمین جایگاه را در میان بهترین برندهای دنیا کسب کرد

سامسونگ پنجمین جایگاه را در میان بهترین برندهای دنیا کسب کرد

سازمان اینتربرند با ارزش‌گذ اری سامسونگ به مبلغی نزدیک به ۷۵ میلیارد دلار، شرکت کره‌ای را بار دیگر در میان پنج برند معتبر جهان قرار داد. مقام‌های ارشد سامسونگ اعلام کرده‌اند که شرکت کره‌ای توانسته بار دیگر در میان پنج برند برتر جهان قرار گیرد. گویا سازمان اینتربرند نتایج رتبه‌بندی خود برای سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده و سامسونگ نیز توانسته جایگاه پنجمین برند معتبر دنیا در سال ۲۰۲۱ را از نگاه سازمان اینتربرند به دست آورد.

برای مشاهده و خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

سامسونگ در میان پنج برند برتر دنیا

شرکت کره‌ای طی سال‌های اخیر توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند و برای دومین سال پیاپی است که جایگاه پنجمین برند معتبر دنیا را به دست می‌آورد.

یانگی هی لی، مدیر بخش مارکتینگ سامسونگ در این رابطه توضیح می‌دهد:

بسیار خرسندیم که سامسونگ سال ۲۰۲۰ توانست به میان پنج برند معتبر دنیا راه یابد و چنین موفیتی را با به دست آوردن فروش مناسب، بار دیگر تکرار کنیم؛ آماری که حتی از دستاورد سال ۲۰۱۳ نیز نتایج بهتری را نشان می‌دهد. ما وعده دادیم که سیاست مشتری‌محوری را با توجه به نظرات مشتریانمان ادامه دهیم. درواقع با استفاده از این سیاست است که می‌توانیم جوابگوی حمایت گسترده‌ی کاربران و مشتریانمان در سراسر دنیا باشیم.

سامسونگ در حال حاضر حضور پر‌رنگی در بازارهای مختلف ازجمله لوازم خانگی، گجت‌های هوشمند، کامپیوتر و لوازم جانبی آن دارد. شرکت کره‌ای برای جلب توجه مشتریان و راضی نگه داشتنشان برنامه‌های متنوعی را نیز اجرا می‌کند که شامل تعویض محصولات سری گلکسی با مدل‌های جدیدتر یا موارد دیگر می‌شود.

در کنار آن، سامسونگ تلاش کرده تا تنوع بیشتری به محصولات خود دهد؛ برای مثال می‌توان به Bespoke Edition اشاره کرد. در برنامه‌ی مدنظر که شب گذشته معرفی شد، کاربر می‌تواند سری گلکسی واچ 4 یا گلکسی زد فلیپ 3 را در ترکیب رنگ‌بندی‌های مختلف سفارش دهد.

طبق آنچه سازمان اینتربرند در مورد سامسونگ می‌گوید، شرکت کره‌ای نسبت به سال گذشته با رشد ارزش ۲۰ درصدی همراه بوده است و هم‌اکنون ارزش سامسونگ به مبلغی بالغ بر ۷۴/۶ میلیارد دلار می‌رسد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%86%d8%ac-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/
ads
ads