داغ ترین ها :
نحوه روشن کردن دارک مود گوگل مپز در آیفون و آیپد

نحوه روشن کردن دارک مود گوگل مپز در آیفون و آیپد

استفاده از گوگل مپز در حالت تاریک می تواند روی مصرف باتری آیفون یا آیپد شما تاثیرگذار باشد. همچنین این ویژگی برای رانندگی در زمان شب هم مفید است و نور زیاد صفحه‌نمایش چشم‌ها را خسته نمی‌کند.در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که به چه صورت حالت تاریک گوکل مپ را فعال کنید.

برنامه Google Maps پشتیبانی از طرح زمینه تیره را برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS 13 یا iPadOS 13 یا بالاتر ارائه می‌دهد. برای شروع، مطمئن شوید که برنامه Google Maps را به آخرین نسخه در آیفون و آیپد خود به‌روز کرده‌اید.

حالت تاریک گوکل مپ روی آیفون و آیپد

برای روشن کردن حالت تاریک در Google Maps ، باید اولین بار آن را در داخل برنامه انجام دهید. (پس از آن، هنگامی که دستگاه شما وارد حالت تاریک می شود، به‌طور خودکار روشن شود.)

در منوی ظاهر شده، Settings را انتخاب کنید.

در بخش Using Maps، روی Dark Mode ضربه بزنید.

در گزینه‌های Dark Mode، گزینه On را انتخاب کنید تا تم تاریک اعمال شود.

در عین حال، می‌توانید گزینه Same As Device Setting را انتخاب کنید. این حالت به شما اجازه می‌دهد که با انتخاب حالت دارک مود در آیفون و آیپد به طور خودکار این تنظیمات برای گوگل مپز نیز همسان سازی خواهد شد. بنابراین دیگر نیازی نیست دوباره به منوی تنظیمات برگردید.

به همین راحتی کار شما در این بخش تمام خواهد شد. از تنظیمات خارج شوید و به کارهای قبلی خود ادامه دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%da%a9%d9%84-%d9%85%d9%be/
ads
ads