داغ ترین ها :
حالت کودکان در رابط کاربری One UI 4 سامسونگ بهبود می‌یابد

حالت کودکان در رابط کاربری One UI 4 سامسونگ بهبود می‌یابد

با گذر زمان سن کاربرانی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند کاهش یافته است. درواقع آمارها نشان می‌دهند اکثر نوجوانان و کودکان امروزی از تبلت یا گوشی هوشمند برخوردار هستند و برای تحصیل یا سرگرمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. همین امر نیز سبب شده تا نگرانی‌هایی در مورد استفاده‌ی کودکان از گوشی هوشمند و تبلت به‌وجود آید؛ به خصوص که مطالعات نشان می‌دهد کار با چنین دستگاه‌هایی می‌تواند اعتیادآور باشد و درواقع کاربران برای مدت زمان طولانی به تجربه‌ی بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل بپردازند. بسیاری از والدین از روش‌های مختلف استفاده می‌کنند تا میزان ساعات استفاده‌ی فرزندانشان از گوشی یا تبلت را کنترل کنند. علاوه بر ساعات استفاده، نوع استفاده نیز برای والدین اهمیت فراوانی دارد. در این بین شرکت‌های سازنده نیز روش‌هایی را ارائه می‌دهند که کنترل فعالیت فرزندان برای والدین ساده‌تر و راحت‌تر شود. حالت کودکان گوشی سامسونگ یکی از روش‌هایی است که باعث می‌شود والدین کنترل بیشتری روی استفاده فرزندشان از گوشی داشته باشند.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

تغییرات حالت کودک رابط کاربری One Ui 4

سامسونگ قابلیتی به نام حالت کودکان یا Kids Mode را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در اختیار والدین قرار گرفت تا روی فعالیت کودکانشان در دستگاه‌های ساخته شده توسط سامسونگ، نظارت داشته باشند.

حال با نزدیک شدن زمان انتشار رابط کاربری One UI 4.0 انتظار می‌رود ویژگی‌های مختلف آن ازجمله حالت کودکان نیز با پیشرفت‌هایی همراه باشند. حالت کودکان گوشی سامسونگ علاوه بر اینکه حالت شخصی‌سازی گسترده‌تری پیدا می‌کند، این اختیار را به والدین می‌دهد که بتوانند اپلیکیشن‌هایی که در صفحه خانه در اختیار کودکشان قرار می‌گیرد را بررسی کنند.

 

 

کنترل استفاده کودکان در One Ui 4

همچنین امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نیز در حالت کودکان اضافه شده تا والدین مشخص کنند که فرزندشان تنها به چه اپلیکیشن‌هایی می‌تواند دسترسی داشته باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، آماری از فعالیت فرزندان روی گوشی هوشمند یا تبلت در اختیار والدین قرار می‌گیرد که برای مثال چه مدت زمانی با دستگاه کار شده و در این مدت زمان نیز چه استفاده‌هایی از گوشی هوشمند یا تبلت شده است. این آمار حتی مشخص می‌سازند که کاربر با هر اپلیکیشن به چه مدت در طول روز استفاده کرده‌اند.

پس زمینه های رنگی جدید برای کودکان در رابط کاربری one ui 4

سامسونگ حتی حالت واقعیت افزوده را نیز به ویژگی ذکر شده اضافه کرده تا کار در حالت کودکان برای کاربران جذاب‌تر باشد. سامسونگ اپلیکیشن‌هایی مانند My Art Studio و My AR Theater را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کودکان بتوانند برای افزایش میزان خلاقیت و استعدادهایشان از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

خوشامدگویی رابط کاربری one ui 4 به کودکان

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد ویژگی‌های جدید حالت کودکان یا Kids Mode در رابط کاربری One UI 4 چیست؟ آیا علاقه‌مند به استفاده از چنین ویژگی در گوشی هوشمند یا تبلت فرزندانتان هستید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads