داغ ترین ها :
امکان حذف فالوور بدون بلاک کردن در توییتر فراهم می‌شود

امکان حذف فالوور بدون بلاک کردن در توییتر فراهم می‌شود

شرکت توییتر در حال آزمایش کردن یک امکان جدید روی نسخه وب شبکه اجتماعی توییتر است. این ویژگی می‌تواند برای افرادی که مزاحم آنلاین دارند بسیار مناسب باشد. این ویژگی جدید که فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد امکان حذف فالوور بدون بلاک کردن در توییتر را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در این روش کاربران می‌توانند توییت‌های فرد مورد نظر را دیگر در صفحه اصلی توییتر خود نبینند.

توییتر فعلا اعلام نکرده که امکان حذف دنبال کننده بدون بلاک کردن در توییتر کی به صورت عمومی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد؛ اما در طول ماه‌های آینده باید در اختیار همه قرار بگیرد. این ویژگی جدید در کنار ویژگی‌های جدیدی که مانع آزار دیگر کاربران می‌شود به توییتر اضافه می‌شود.

توییتر مدتی پیش اعلام کرد که روی دو ویژگی دیگر به نام‌های Safety Mode و آرشیو کردن خودکار توییت‌ها کار می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که دیگر توییت‌های قدیمی برای کاربران دردسرساز نشوند. در حال حاضر همه منتظر هستند که این ویژگی‌ها در توییتر فعال شود.

ویژگی‌های جدید می‌توانند ابزار مناسبی برای مبارزه با آزار در شبکه اجتماعی توییتر باشد. البته تا قبل از این امکان ریپورت کردن حساب‌های کاربری که دیگران را آزار می‌دادند وجود داشت که البته باید منتظر تأیید توییتر می‌ماندید. ابزار جدید باعث می‌شود که کاربران بتوانند راحت‌تر از دست آزارهای دیگر کاربران فرار کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی امکان ویس چت در توییتر (Twitter Spaces)

توییتر اعلام کرد که ویژگی‌های جدید باعث می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی حریم شخصی بهتری داشته باشند و بتوانند راحت‌تر در این شبکه اجتماعی فعالیت کنند. در طول سال‌های گذشته بسیاری از توییت‌های قبلی بسیاری از کاربران دردسرهای زیادی برای آن‌ها درست کرده بود. حالا خیلی‌ها امیدوارند هستند که این ویژگی های جدید بتواند توییتر را به محیط بهتری تبدیل کند. موضوع آزار در دنیای مجازی در طول سال‌های گذشته به دشت مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و شرکت‌های بزرگ ابزار مختلفی برای مبارزه با آزار در فضای مجازی تهیه کرده‌اند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1/
ads
ads