داغ ترین ها :
حسگر اثر انگشت دو طرفه روی گلکسی زد فولد 4 قرار می‌گیرد

حسگر اثر انگشت دو طرفه روی گلکسی زد فولد 4 قرار می‌گیرد

 در حالی که گلکسی زدفولد 3 با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه نشد، حسگر اثر انگشت گلکسی زدفولد 4 همه را هیجان‌زده می‌کند. طبق درخواست ثبت اختراع که توسط LetsGoDigital مشاهده شده است، گلکسی زدفولد 4 آینده ممکن است از حسگر اثر انگشت دو طرفه استفاده کند که بین صفحه زیرین و صفحه نمایش اصلی قرار می‌گیرد. این کار تا به حال در گوشی‌های تاشدنی انجام نشده و یک قابلیت کاربردی جالب را در این گوشی‌ها ایجاد می‌کند. حسگر اثر انگشت Galaxy Z Fold 4 می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های این گوشی باید که احتمالا در سال آینده راهی بازار می‌شود. قیمت گوشی سامسونگ را می‌توانید در سایت تکنولایف مشاهده کرده و خرید خود را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر انجام دهید.

حسگر اثرانگشت دو طرفه روی گوشی Z fold 4

پتنت‌های ثبت شده به حسگر اثر انگشت گلکسی زدفولد 4 که به صورت دو طرفه است، اشاره می‌کنند.

حسگر دو طرفه گلکسی زدفولد 4 به کاربر اجازه می‌دهد تا قفل دستگاه را با وارد کردن اثرانگشت خود بر روی صفحه نمایش خارجی یا داخلی باز کند. با توجه به موقعیت سنسورها، آنها اساسا با همان PCB روی صفحه اصلی گوشی ارتباط برقرار می‌کنند که قطعا به صرفه جویی در فضای داخلی ارزشمند کمک می‌کند. SamMobile اشاره می‌کند که سامسونگ می‌تواند، هر ترکیبی از سنسورهای اولتراسونیک و نوری استفاده کند، اما نه درخواست ثبت اختراع و نه هیچ شایعه دیگری این ایده را تأیید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: رندرهای جدید گوشی S22 اولترا به ماژول دوربین آن اشاره می‌کنند

سنسور اثر انگشت گوشی Z fold 4 سامسونگ

پتنت ثبت شده برای حسگر اثر انگشت گلکسی زدفولد 4 به قابلیت‌های ویژه‌ آن اشاره می‌کنند.

با حسگر اثر انگشت گلکسی Z Fold 4، کاربران می‌توانند پرداخت‌ها را تایید کرده، قفل دستگاه را باز کرده و برنامه‌های قفل شده را بدون توجه به صفحه‌ای که در حال حاضر در آن هستند، تأیید کنند. در حالی که اسکنر اثر انگشت خازنی سریع گلکسی زدفولد ۳ به همان اندازه خوب است و بدون توجه به صفحه نمایش مورد استفاده شما عالی عمل می‌کند.

این ویژگی از این نظر می‌تواند برای سامسونگ جذاب باشد که تا این لحظه هیچ گوشی تاشدنی با چنین حسگر اثر انگشتی که زیر صفحه نمایش هم قرار گرفته باشد، راهی بازار نشده است. هنوز اطلاعات زیادی درباره گلکسی زد فولد 4 منتشر نشده است. این گوشی سال آینده راهی بازار می‌شود، اما قبل از آن گوشی‌‌های دیگری مانند گلکسی S21 FE و پرچم‌دارهای گلکسی S22 راهی بازار خواهند شد. سامسونگ هفته آینده هم مراسمی برای معرفی محصولات جدید خود دارد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

رویداد Galaxy Unpacked Part 2 در تاریخ 28 مهر برگزار می‌شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4/
ads
ads