داغ ترین ها :
حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آیفون 14 وجود ندارد

حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آیفون 14 وجود ندارد

مینگ-چی کو از تحلیلگران محصولات اپل در جدیدترین صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که جدیدترین آیفون شرکت اپل یا آیفون ۱۴ از حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده نمی‌کند. او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که آیفون ۱۴ دوربین های پریسکوپ هم استفاده نمی‌کند. مینگ-چی کو اعلام کرد که انتظار می‌رود لنزهایی با زوم بسیار بالا در سال ۲۰۲۳ روی آیفون قرار بگیرد و تا سال ۲۰۲۵ هم خبری از حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش روی آیفون خواهد بود.

 

جدیدترین گوشی های اپل (آیفون سبز آلپاین) را در مدل های مختلف از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی اپل

 

تا زمان معرفی آیفون بعدی چیزی نزدیک به ۶ ماه زمان باقی مانده است. اگر قرار نیست شاهد حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آیفون ۱۴ و همین طور دوربین های پریسکوپ باشیم، این گوشی با چه قابلیت‌هایی راهی بازار می‌شود؟ شایعات می‌گویند که ناچ قرار گرفته روی صفحه نمایش آیفون ۱۴ کوچک‌تر شده است. روی صفحه نمایش تنها دو حفره کوچک برای دوربین جلو و سایر حسگرها قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ باریک‌تر از مدل های قبلی شده و بدنه آن از آلیاژ جدیدتری استفاده می‌کند. باید بگوییم که این گوشی تراشه جدیدتری هم خواهد داشت.

البته شایعات می‌گویند که تنها مدل‌های پرو آیفون ۱۴ مانند آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس تنها محصولات پرچم‌دار اپل خواهند بود که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شوند. این دو گوشی با تراشه A16 Bionic راهی بازار می‌شوند و مدل‌های دیگر مانند آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس با تراشه A15 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

شایعات می‌گویند که مدل‌های غیر پرو صفحه نمایش ProMotion هم ندارند. صفحه نمایش Pro Motion نام اختصاصی اپل برای صفحه‌های نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. به نظر می‌رسد که اپل به دلیل اینکه نمی‌تواند نیاز بازار و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کند، تصمیم گرفته خانواده آیفون ۱۴ را به صورتی کاملا جدید عرضه کند. مدل‌هایی معمولی با تراشه قدیمی و مدل‌های پرو و گران‌تر با تراشه جدید و امکانات بهتر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14/
ads
ads