داغ ترین ها :
گوشی پیکسل 6a از اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش برخوردار است

گوشی پیکسل 6a از اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش برخوردار است

تصاویری از ماکت گوشی پیکسل 6a در فضای مجازی قرار گرفته‌ که نشان می‌دهند حسگر تشخیص اثر انگشت پیکسل 6a زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

شایعاتی وجود دارد که گوگل برای معرفی گوشی هوشمند میان‌رده‌ای به نام پیکسل 6a آماده می‌شود؛ تلفن هوشمندی که در کنار سری پیکسل 6 قرار خواهد گرفت تا محصولات قابل عرضه‌ی سری پیکسل به بازار از تنوع بیشتری برخوردار شوند.

 

برای خرید گوشی به سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف مراجعه کنید.

 

در مورد مشخصات گوشی جدید گوگل گفته شده برای ارزان قیمت بودن آن، مهندسان این شرکت از حسگرهای قدیمی استفاده خواهند کرد؛ اما برخی از ویژگی‌های مدل بالارده‌تر پیکسل 6 مانند ماژول دوربین را در این سری مشاهده خواهیم کرد. چندی پیش تصویری رندرشده از محصول جدید گوگل در فضای مجازی قرار گرفت و حال نوبت به تصویر ماکت آلومینیومی پیکسل 6a رسیده تا اطلاعات بیشتری از گوشی میان‌رده‌ی گوگل را در اختیارمان قرار دهد.

در پنل پشتی، ماژول دوربینی قرار گرفته که از طراحی مشابه با پیکسل 6 برخوردار است. دو دوربین در سمت چپ ماژول قرار گرفته و می‌توان فلش ‌LED را در سمت راست آن‌ها مشاهده کرد. انتظار می‌رود ماژول دوگانه متشکل شده باشد از دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX363 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و حسگر IMX355.

گوشی پیکسل 6a

حسگر تشخیص اثر انگشت پیکسل 6a زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

در پنل جلو می‌توان حفره‌ای را مشاهده کرد که قرار است دوربین سلفی را در خود جای دهد. در حالی که این موضوع در تصویر منتشر شده مشخص نیست، اما شایعاتی وجود دارد که محصول جدید گوگل از میزان حاشیه‌ی قابل توجهی در اطراف صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود.

در این بین آنچه از تصاویر مشخص می‌شود، برخورداری پیکسل 6a از ویژگی حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش است. چنین ویژگی اجازه می‌دهد که کاربر با لمس قسمت پایینی صفحه‌نمایش، گوشی هوشمند را از حالت قفل خارج سازد.

در مدل‌های پیشین سری پیکسل a می‌شد دید که گوگل از روش‌های مختلف برای کاهش هزینه‌های نهایی استفاده کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که سیاست‌های غول فناوری در مورد پیکسل 6a تغییر کرده و می‌خواهد محصولی به بازار عرضه کند که از مشخصات سخت‌افزاری و امکانات درخور توجه برخوردار باشد.

عکس گوشی گوگل پیکسل 6a

ظاهر گوشی پیکسل 6a

در حالی که گفته شده گوگل برای محصول جدید خود به سراغ کوالکام خواهد رفت تا تراشه‌ی اسنپدراگون 765G را استفاده کند، اما برخی از شایعات به مجهز شدن پیکسل 6a به تراشه‌ی تنسور اشاره دارند؛ تراشه‌ای که توسط گوگل طراحی شده و از نظر توان پردازشی می‌تواند با تراشه‌های توانمندی مانند اسنپدراگون ۸۸۸ رقابت کند.

از نکات دیگری که در ماکت آلومینیومی می‌توان مشاهده کرد حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است تا پیکسل 6a تبدیل به اولین گوشی هوشمند در سری پیکسل شود که از چنین درگاهی برخوردار نیست. انتظار می‌رود محصول جدید گوگل در ماه آگوست سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

از مشخصات سخت‌افزاری پیکسل جدید می‌دانیم که صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی با پنل OLED دارد و از ظرفیت‌های حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند. همچنین دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بود که احتمالا می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD افزایش داد. از ویژگی‌های دیگر محصول جدید گوگل می‌توان به برخورداری از مودم 5G اشاره کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a/
ads
ads