داغ ترین ها :
اشتراک 5 دلاری اپل موزیک تنها با دستیار هوشمند سیری قابل استفاده است

اشتراک 5 دلاری اپل موزیک تنها با دستیار هوشمند سیری قابل استفاده است

اپل به دنبال ارائه‌ی حق اشتراک ارزان‌قیمتی برای سرویس اپل موزیک است که کاربران تنها از طریق صدور فرمان به دستیار سیری می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. حق اشتراک ۵ دلاری اپل موزیک دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. در صورتی که منتظر نسخه‌ی ارزان‌تری از اپل موزیک بودید، باید گفت که این نسخه با محدودیت‌هایی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. درواقع اپل در نظر دارد امکان استفاده از سرویس موسیقی خود را با پرداخت تنها ۵ دلار در اختیار کاربران قرار دهد، اما استفاده از چنین حق اشتراکی تنها با صدور فرمان به دستیار هوشمند سیری ممکن خواهد بود و برای مثال به‌صورت دستی نمی‌توانید موسیقی را اجرا کنید.

طبیعتا چنین ویژگی برای کسانی مناسب خواهد بود که از هوم پاد یا ایرپاد برای پخش موسیقی استفاده می‌کنند؛ اما شاید گزینه‌ی مناسبی برای دارندگان آیفون نباشد. گفته شده که حق اشتراک جدید در پاییز امسال برای ۱۷ کشور ازجمله ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس قرار می‌گیرد.

نحوه شروع اشتراک 5 دلاری اپل موزیک

جالب است بدانید که کاربران با صدور فرمان «Start my Apple Music Voice trial» دوره‌ی استفاده آزمایشی از حق اشتراک جدید اپل موزیک را فعال کنند. با معرفی حق اشتراک جدید به نظر می‌رسد رقابت میان اپل موزیک و اپلیکیشن‌های دیگر مانند اسپاتیفای وارد فاز جدیدی خواهد شد.

در حال حاضر اسپاتیفای حق اشتراک ارزان‌قیمتی دارد که البته بابت کاهش هزینه، کاربر تبلیغات مختلفی را در هنگام کار با اپلیکیشن دریافت خواهد کرد. با این حال، اپل معتقد است که حق اشتراک ۵ دلاری این شرکت، موفقیت بیشتری را به همراه خواهد داشت و کاربران بیشتری به سمت استفاده از سرویس اپل موزیک خواهند رفت.

در صورتی که از کاربران سرویس اپل موزیک هستید نظرتان را در مورد حق اشتراک جدید با ما در میان قرار دهید. آیا حاضر به انتخاب آهنگ برای پخش تنها از طریق صدور فرمان به دستیار هوشمند سیری هستید یا به نظرتان استفاده از روش دستی برای انتخاب آهنگ، گزینه‌ی بهتری است؟ نظرتان را با ما در میان قرار دهید.

 

آخرین اخبار از محصولات اپل:

دستمال 19 دلاری اپل معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d9%82-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-5-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9/
ads
ads