داغ ترین ها :
حل مشکل security keeps stopping در گوشی شیائومی

حل مشکل security keeps stopping در گوشی شیائومی

چرا برنامه ها در شیائومی ناگهان بسته میشوند? یکی از مشکلاتی که برای تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های شیائومی اتفاق افتاده است را می‌توان مشاهده ارور Security Keeps Stopping دانست. در حقیقت اخطار مربوطه نشان‌دهنده خرابی برنامه امنیتی در گوشی‌های شیائومی بوده و به صورت مداوم، تکرار می‌شود. هنگامی که اخطار امنیتی در گوشی‌های شیائومی ظاهر شود، کاربران نگران آلوده شدن دستگاه به ویروس خواهند شد که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد، اما حقیقت ندارد و جایی برای نگرانی نیست. در حالت کلی بروز این اخطار نشان‌دهنده دچار مشکل شدن رابط کاربری MIUI 11 و MIUI 12 بوده و به سادگی قابل رفع خواهد بود. در ادامه شما را با روش‌های حل مشکل Security Keeps Stopping در شیائومی آشنا خواهیم کرد.

حل مشکل Security Keeps Stopping در شیائومی

همانطور که ذکر شد، بروز این خطا به دلیل مشکلات به وجود آمده در رابط کاربری شیائومی بوده و شما می‌توانید با انجام اقداماتی که در ادامه بیان خواهد شد، رفع ارور Keeps Stopping را رقم بزنید.

پاکسازی کش و اطلاعات برنامه امنیتی

یکی از روش‌های حل مشکل Security Keeps Stopping را می‌توان پاکسازی کش و اطلاعات برنامه امنیتی (Clear Security App Cache and Data) دانست. با انجام این کار، کلیه داده‌های خراب که موجب بروز خطا در برنامه امنیتی می‌شوند، پاکسازی خواهند شد. برای انجام این کار باید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • وارد تنظیمات (Settings) شوید.
  • هم اکنون به سمت پایین رفته و روی برنامه‌ها (Apps) ضربه بزنید.
  • در ادامه باید روی مدیریت تنظیمات برنامه‌ها (Manage Apps Options) ضربه بزنید.
  • برنامه امنیتی (Security Apps) را انتخاب کرده و روی آن، ضربه بزنید.
  • هم اکنون گزینه پاکسازی اطلاعات (Clear Data) را انتخاب کرده و روی پاکسازی تمام اطلاعات (Clear All Data) ضربه بزنید.
مشکل Security Keeps Stopping

بر طرف کردن مشکل Security Keeps Stopping در گوشی شیائومی

در صورتی که امکان باز کردن بخش تنظیمات یا مدیریت برنامه‌ها وجود نداشته باشد، باید ابتدا گوشی شیائومی خود را مجددا راه‌اندازی کرده و مراحل را دنبال کنید. پس از پاکسازی داده‌های برنامه امنیتی، مشکل موردنظر رفع خواهد شد. البته این رفع مشکل به صورت موقت بوده و در صورتی که باز هم آن را مشاهده کردید، باید روش‌های بعدی را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: رابط کاربری موبایل چیست؟ کدام رابط کاربری برای موبایل بهتر است؟

 

حذف کردن آپدیت‌های برنامه امنیتی

شما می‌توانید مشکل امنیتی را با پاکسازی آپدیت‌های برنامه امنیتی (Unistall Security App) حل کنید. با انجام این کار، برنامه امنیتی شما به نسخه کارخانه تبدیل خواهد شد. پس از حذف بروزرسانی برنامه امنیتی، مشکل Security Keeps Stopping هم رفع می‌شود. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات (Settings) شوید.
  • هم اکنون وارد بخش برنامه‌ها (Apps) شوید.
  • در ادامه باید روی مدیریت برنامه‌ها (Manage Apps) ضربه بزنید.
  • برنامه امنیتی (Security Apps) را از لیست انتخاب کنید.
  • هم اکنون روی گزینه حذف کردن بروزرسانی‌ها (Unistall Updates) ضربه بزنید.

پس از حذف بروزرسانی‌های برنامه امنیتی، مشکل خطای امنیتی Security Keeps Stopping برای همیشه رفع خواهد شد. در صورتی که باز هم چنین مشکلی را مشاهده کردید، این اقدام را انجام دهید.

مشکل خطای امنیتی Security Keeps Stopping

حل کردن مشکل خطای امنیتی Security Keeps Stopping

منتظر آپدیت بعدی شیائومی باشید

شما باید به صورت مداوم، بروزرسانی‌های گوشی شیائومی خود را مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید این بروزرسانی‌ها را به سادگی و از بخش تنظیمات گوشی، مشاهده کنید. معمولا شیائومی با انتشار بروزرسانی‌ها، مشکلات موردنظر را حل خواهد کرد؛ بنابراین سعی کنید بعد از گذشت مدت زمان معین، بروزرسانی گوشی خود را برای رفع ارور انجام دهید.

توجه داشته باشید که بروزرسانی سیستم عامل گوشی شیائومی هم از مهم‌ترین اقدامات شما برای جلوگیری یا رفع مشکلات احتمالی است. در صورتی که از نسخه قدیمی سیستم عامل استفاده می‌کنید، باید آپدیت آن را انجام دهید. شما می‌توانید با بروز نگه داشتن گوشی شیائومی خود از بروز مشکلات مشابه جلوگیری به عمل آورید.

نکته: لازم به ذکر است برای رفع ارور Google Keeps Stopping هم شرایط به همین ترتیب بوده و فقط به جای این که برنامه امنیتی را پیدا کنید، باید برنامه Google را در میان برنامه‌ها پیدا کرده و فرایند مربوطه را پیاده‌سازی کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: بررسی ویژگی های آی او اس 15 + آموزش دانلود iOS 15

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. mohammad

    این راه حل جواب میده: کافیه برید گوگل پلی و بعدی از بخش برنامه ها بخش مدیریت برنامه امنیت رو پیدا کنید و بعد حذف نصب کنید(آپدیت هاش پاک میشه)مشکلیم به وجود نمیاد و مشکل باز نشدن امنیت درست میشه مطمین باشید

    1. محمد علی

      پاسخ به mohammad

      تنها راهی که تو گوشیم جواب داد عشقی داداش ❤️❤️❤️
  2. نعمت

    باسلام بنده ردمی 9 دارم بخاطرکمبود حافظه داخلی ازدستورتبدیل کردن کارت حافظه به داخلی استفاده کردم والان خیلی راحت شدم منتهی به صورت ناگهانی کارت ازرده خارج میشه وطبیعتا بعضی برنامه هادیده نمی شود که فقط باری استارت درست میشه شاید درروزدوباراین اتفاق می افتد به نظرشما این همون مشکل scurity هست یاراه حل دیگری دارد

    1. ارزو

      پاسخ به نعمت

      وای دقیقا من همین مشکل رو دارم من فایلهارو لنتقال دادم به کارت حافظه بعد میزنه هیچی وجود نداره هیچی نشون نمیده یا کلا کارت حافظه رو نمیخونه با ری استارت میخونه ولی بازهم اطلاعات تو گوشیم نمیاد بالا انگار حذف شدن چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
      1. الی

        پاسخ به ارزو

        منم همین مشکل رو دارم
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-security-keeps-stopping/
ads
ads