داغ ترین ها :
حل مشکل your account has been disabled for violating our terms اینستاگرام

حل مشکل your account has been disabled for violating our terms اینستاگرام

امروزه غیرفعال شدن یا Disable شدن پیج اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های کاربران آن است. به دلیل این‌که در حال حاضر اینستاگرام محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد و اکثر افراد اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند. حتی عده خیلی زیادی از طریق پیچ اینستاگرام خود درآمدهای میلیونی دارند. پس قطعا غیرفعال شدن پیج اینستاگرام برای هرکسی می‌تواند به نوعی چالش برانگیز و ناراحت کننده باشد. در ادامه این مطلب با مجله تکنولایف همراه باشید تا اگر در حساب اینستاگرام خود با پیغام your account has been disabled for violating our terms مواجه شدید، بدانید بعد از آن چگونه باید عمل کنید. در واقع ما راه برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

ارورهای متداول دیگر در اینستاگرام:

رفع ارور We Restrict Certain Activity To Protect Our Community اینستاگرام

 

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

آیا شما نیز تا به حال با چالش غیرفعال شدن اینستاگرام خود مواجه شده‌اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این بخش قصد داریم به بررسی چگونگی رفع دیسیبل اکانت اینستا بپردازیم. اما قبل از آن لازم است بدانید که اصلا چرا همچین اتفاقی می‌افتد و در نهایت راهکارها و روش‌های رفع آن چیست؟ اول از همه باید بدانید به طورکلی چه دلایلی باعث بسته شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود؟ خب درحقیقت در زمینه غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام سه دلیل اصلی می‌تواند نقش داشته باشد که شامل:

  •  نقص قوانین اینستاگرام
  •  اشتباه بات‌ها و هوش مصنوعی اینستاگرام
  •  استفاده از وی‌پی‌ان ها

هر کدام از سه دلیل اصلی ذکر شده در این زمینه می‌تواند جای بحث فراوانی داشته باشد که بعضی از آن‌ها را برای شما باز می‌کنیم و توضیح خواهیم داد. چون قطعا بعد از مطرح کردن سه لیل اصلی دیسیبل اکانت اینستا شما سوالات زیادی برای رسیدن به منطقی‌ترین و قانع‌کننده‌ترین جواب دارید که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. مثلا:

خرید مک بوک

1. نقض قوانین اینستاگرام اصلا به چه معناست؟

خب قطعا می‌دانید که هر شبکه اجتماعی قوانین و شرایط خاص خودش را دارد که رعایت کردن آن ضروری‌ست و نباید از حریمی که برای ما در نظر گرفته شده است عبور کنیم. مثلا هنگامی که شما برای اولین بار در اینستاگرام قصد دارید حساب کاربری ایجاد کنید در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی، شرایط و ضوابط ضروری و مهم در آن برای شما نمایش داده می‌شود تا آن را بخوانید و تیک بزنید. بعد از آن امکان این به شما داده می‌شود که وارد حساب کاربری خود شوید.
اگر بخواهیم برخی از قوانین موجود در اینستاگرام را به صورت خلاصه برای شما شرح دهیم باید بدانید، استفاده از فالوئر، لایک فیک، ارسال پست‌ شامل قوانین کپی‌رایت، محتوای جنسی، مطالب نژادپرستانه، آزار و اذیت دیگران و خیلی از موارد دیگر که قطعا در صورت خواندن قوانین با آن آشنایی دارید، ممنوع است. بین مواردی که ذکر شد شاید خیلی از افراد به درستی با قوانین کپی‌ رایت اینستاگرام آشنایی نداشته باشند به همین دلیل آن را بیشتر برای شما شرح خواهیم داد.

  •  قانون کپی رایت اینستاگرام چیست؟
    قانون کپی رایت اینستاگرم شامل انتشار هر نوع مطلبی است که حق انتشار یا مالکیت آن با شما نباشد. یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا حتی ایرانی، تیکه‌ای از فیلم، سریال، تاک‌شوها، بازی‌های ویدیویی یا هر نوع اثر تولید شده باید اجازه انتشار آن را داشته باشیم.
    در غیر این صورت قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته‌ایم و احتمال این وجود دارد که حسابتان بسته شود. البته قانون کپی رایت در ایران رعایت نمی‌شود، ما نیز عادت کردیم که در کلیپ‌ها، مطلب و پست‌هایمان از موسیقی، بخشی از یک فیلم یا موارد دیگر استفاده کنیم که این موارد ضد قوانین کپی رایت اینستاگرام است.

 

شاید نیاز داشته باشید:

بازیابی اطلاعات حذف شده اینستاگرام

 

2. چرا استفاده از VPN در غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

استفاده از vpnهای متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت از مواردی است که احتمال دیسیبل شدن اکانت اینستا شما در آن وجود دارد. غیر از امکان بسته شدن پیج اینستاگرام به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در این مسئله به شمار می‌رود.
پس کاربران وقتی طی مدت کوتاهی با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، در واقع اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.
خب حال می‌رسیم به بخش اصلی داستان که برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام است. برای این مورد سه روش وجود دارد که در ادامه آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

 

برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

روش‌های مهم و کاربردی برای برگرداندن حساب اینستاگرام شما

 

 

 1) روش اول برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام:

در این روش فرض را بر این می‌گذاریم که به دلیل نقض قوانین اینستاگرام حساب شما بسته شده است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که انجام اقدامات لازم برای رفع دیسیبل اکانت اینستا شما به معنای بازگشت قطعی آن نیست، پس صددرصد نمی‌توانید امیدوار باشید.
اول از همه باید بدانید اگر هوش مصنوعی و بات‌های اینستاگرام باعث غیرفعال شدن حساب کاربری شما شده‌اند، می‌توانید درخواست باز شدن حسابتان را اعلام کنید تا صفحه شما مجدد بررسی شود. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی افراد 3 روز و برای بعضی دیگر تا 20 روز هم می‌تواند طول بکشد. خب حال برای امتحان کردن شانس خود برای بازگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

  •  زمانی که وارد اکانت اینستاگرام خود شدید و با پیغام your account has been disabled for violating our terms روبرو شدید، به جای کلیک روی گزینه Ok، گزینه Learn more را انتخاب کنید.
  •  در صفحه جدید باز شده، گزینه Let us know را انتخاب کنید.
  •  در مرحله بعد در قسمت If ypu believe your account was disabled by mistake دو گزینه yes و no وجود دارد. در صورتی که اکانت شما برای بیزینس است روی گزینه yes و اگر به صورت شخصی است روی گزینه no کلیک کنید.
  •  در ادامه مراحل رفع دیسیبل اکانت اینستا باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید. در کادر اول نام واقعی خود، در کادر دوم نام کاربری حساب، در کادر سوم ایمیل و در بخش انتخاب محل سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید، اما اگر اکانت بیزینس دارید Iran را انتخاب کنید.
  •  در این مرحله اگر از شما خواسته شد تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.
  •  بعد از طی این مراحل حدود چند ساعت بعد یک ایمیل از اینستاگرام دریافت خواهید کرد. در آن ایمیل از شما درخواست می‌شود تا بر روی یک کاغذ با دست خط خود یک کد که در ایمیل ذکر شده را با اعداد انگلیسی به همراه نام کاربری و نام خود به انگلیسی خوانا و واضح بنویسید.
  •  بعد از طی کردن مرحله قبل حال لازم است برگه را با دو دست جلوی صورت خود بگیرید به صورتی که فاصله شما از دوربین مناسب باشد و هم صورت، هم نوشته در کادر عکس کامل بیفتد. حواستان باشد که ارسال عکس بی‌کیفیت با دوربین ضعیف کار شما را مختل می‌کند. بعد از انداختن عکس آن را به ایمیل ضمیمه کنید و در جواب ارسال کنید.
  •  بعد از آن از شما درخواست می‌شود اگر اکانت شما به صورت بیزینسی است مدارک مربوط به کارتان را در فایلی ارسال کنید.
  •  این مراحل را 2 بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعال‌سازی مجدد حساب کاربری خود از طریق ایمیل باشید.

 

 

2) روش دوم برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

در این روش نیز مثلا به دلیل نقض قوانین اکانت شما غیرفعال شده است. روش دوم در واقع خلاصه‌ای از روش اول است. اینستاگرم به تازگی صفحه‌ای ایجاد کرده که هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی حال به هر دلیلی با پیغام “your account has been disabled for violating our terms” روبرو شدند، بتوانند از این صفحه مشکلات اکانت خود را پیگیری کنند. در واقع این صفحه برای برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام کاربرد دارد و باید اطلاعاتی از حساب کاربری خود را در آن وارد کنید. اطلاعات این صفحه تقریبا با موارد گفته شده در روش اول یکسان است.

  •  شما با ورود به این لینک به صفحه اختصاصی این شبکه اجتماعی برای کمک به افرادی که اکانت اینستاگرام آن‌ها غیرفعال شده است وارد می‌شوید.
  •  در این صفحه باید همانند روش اول مشخصات لازم را پر کنید.
  •  با پر کردن این صفحه درخواست شما ثبت می‌شود و اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد.
  •  محتوای ایمیل دریافت شده، بسته به شرایط صفحه اینستاگرام شما ممکن است متفاوت باشد. اما به هر شکل ایمیلی که برای اکثر افراد ارسال می‌شود شامل یک کد است. دقیقا باید مانند روش قبلی عکس بگیرید و آن را برای اینستاگرام ارسال کنید.
  •  با ارسال عکس خود به ایمیلی که از اینستاگرام دریافت کرده‌اید می‌توانید منتظر جواب آن بمانید. اگر روش اول جواب نداد، این روش به احتمال زیاد موجب رفع مشکل حساب کاربری و برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام شما خواهد شد.
لپ تاپ گیمینگ بنر

3) روش سوم برگرداندن اکانت غیرفعال شده اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش سوم نیز به دو روش قبلی شباهت زیادی دارد اما در این روش شما باید یک صفحه دیگر را پر کنید تا به هدف خود برسید. این صفحه محتوایی مانند صفحه‌ای که در روش دوم اعلام کردیم دارد تنها چند مورد آن متفاوت است.

  •  شما در این صفحه باید در کادر اول نام خود را وارد کنید.
  •  در کادر دوم Username حساب اینستاگرام خود را وارد کنید.
  •  در کادر سوم ایمیل مربوط به حساب خود و در کادر چهارم شماره موبایل متصل به اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.
  • در کادر نهایی باید توضیح دهید که اکانت اینستاگرام شما غیرفعال شده، شما به دنبال رفع دیسیبل اکانت اینستا خود هستید و به کمک نیاز دارید.
  •  بعد از طی این مراحل نیز منتظر ایمیل از طرف فیسبوک باشید تا کدی برای شما ارسال کند و شما یک عکس از خود با یک برگه کاغذ شامل آن کد، نام خود و username حساب کاربری خود گرفته و در جواب ایمیل ارسال کنید.

 

 

جمع‌بندی

امیدواریم مطالب این مقاله به شما برای رفع غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام کمک لازم را کرده باشد. اما در نهایت این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر ایمیلی از طرف اینستاگرام دریافت نکردید، چندین بار با فاصله به support@instagram.com ایمیل بفرستید و مشکل‌تان را با ذکر اینکه اکانت شما بی‌دلیل بسته شده توضیح دهید. اگر شما نیز راه‌حل کاربردی برای رفع مشکل دیسیبل اکانت اینستا می‌دانید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را با کاربران تکنولایف به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول

نقض قوانین اینستاگرام اصلا به چه معناست؟

قانون کپی رایت اینستاگرم شامل انتشار هر نوع مطلبی است که حق انتشار یا مالکیت آن با شما نباشد. یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا حتی ایرانی، تیکه‌ای از فیلم، سریال، تاک‌شوها، بازی‌های ویدیویی یا هر نوع اثر تولید شده باید اجازه انتشار آن را داشته باشیم. در غیر این صورت قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته‌ایم و احتمال این وجود دارد که حسابتان بسته شود.

 

چرا استفاده از VPN در غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

استفاده از vpnهای متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت از مواردی است که احتمال دیسیبل شدن اکانت اینستا شما در آن وجود دارد. غیر از امکان بسته شدن پیج اینستاگرام به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در این مسئله به شمار می‌رود. پس کاربران وقتی طی مدت کوتاهی با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، در واقع اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

209 نظر

  1. ایمان

    سلام ، گوشی من آیفون 6 هست ، در استوری اینستاگرام و همینطور برای ریلز با پیغام (instagram music is not available for some accounts) روبرو میشم ، این پیغام رو هنگام استوری و ریلز گذاشتن هم در اکانت بیزینسی و هم در اکانت شخصی خودم دریافت میکنم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مرضيه

      پاسخ به ایمان

      سلام من از ديسيبل در اومدم يعني با ارور ديسبل مواجه ميشدم كه با ارسال عكس و مدرك كارت ملي از ديسيبلي در اومدم منتهاا ايديمو كه سرچ ميكنم حتي تا اخر پيجم بالا نمياد اين طبيعيه؟؟؟؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به مرضيه

        سلام وقت بخیر بعد از فعال شدن پیج تا مدتی محدودیت داره
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایمان

      سلام وقت بخیر موزیک های اینستاگرام برای همه مناطق در دسترس نیستن مثلا در ایران اگه با فیلترشکن وارد نشید نمیشه موزیک ها رو شنید دلیل این موضوع همین هست
  2. Yones

    سلام خسته نباشید من یه بار فرم پر کردم و عکس فرستادم الان یک هفته شده هیچ جوابی ندادند و اینکه باز میزنم پیجم رو یه ارور میاره و زیرش نوشته شده appal

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Yones

      سلام وقت بخیر این فرآیند می‌تونه خیلی طولانی بشه باید صبر کنید موفق باشید
      1. Yones

        پاسخ به احسان نیک پی

        خیلی طولانی میتونه چقدر باشه؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به Yones

          سلام وقت بخیر چند ماه موفق باشید
  3. پارسا

    سلام قربان خسته نباشید من از طریق سایت رفتم اطلاعات پیج خودم رو وارد کردم بعد یه ايميل اومد طبق فرمایشات خودتون عکس گرفتم بدا همون ايميل فرستادم ولی الان چند روزی میشه نه جوابی اومده نه پیجم برگشته

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پارسا

      سلام وقت شما بخیر این که پیج برگرده یا نه به سیاست‌های اینستاگرام بستگی داره و تضمینی براش نیست مقداری بیشتر منتظر باشید، احتمال داره درست بشه پیروز باشید
  4. M

    سلام وقتتون بخیر ببخشید این مراحلی که گفتین رو انجام دادم برام یه ایمیل هم اومد که یه کد و اسم و کاربری رو روی کاغذ بنویسم و با عکس خودم با دو دست بفرستم به همون ایمیل این کارم انجام دادم ولی هیچ جوابی نگرفتم نه ایمیلی اومد نه پیجم باز شد هیچی.بابد منتظر بمونم دیر تر انجام میشه یا یه چیزیو اشتباه انجام دادم فقط نوشته بود عکس رو با JPEG بفرست من معمولی فرستادم براشون

    1. کیمیا

      پاسخ به M

      سلام چطور به مرحله آخر تکمیل فرم رسیدید که براتون ایمیل فرستاده شد تا عکستونو بفرستید؟ من چندین بار فرم رو تکمیل کردم اما تا به مرحله send رسید خطا داد و ثبت نشد و هیچ ایمیلی دریافت نکردم😐 از شما در ابتدای غیرفعال شدن پیجتون، خواسته بود که ثابت کنید ربات نیستید؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به M

      سلام وقت بخیر خیلی از کاربر ها با این مشکل مواجه شدن دقیق مشخص نیست به سیاست‌های اینستاگرام برمیگرده منتظر باشید احتمالا انجام میشه پاینده باشید
  5. کیمیا

    با عرض سلام و احترام
    اکانت اینستاگرامی من غیرفعال شده و پیام کانفیرم اومد مراحلو طی کردم تیک سبز داد و نوشت بعد ۲۴ ساعت رفع میشه
    اما بعد از چند روز همچنان غیرفعاله
    تو صفحه ارسال فرم تجدید نظر قسمت help center برای اعلام غیرفعال شدن اکانت چندین بار امتحان کردم و هر بار یه پیام خطا داد و ثبت نشد

    You Can’t Use This Feature Right Now
    We limit how often you can post, comment or do other things in a given amount of time in order to help protect the community from spam. You can try again later. Learn More
    If you think this doesn’t go against our Community Standards let us know.

    خطای بعدی
    Log in to your account to get back on Facebook, or to see further instructions.

    خطای بعدی
    It looks like you forgot something. Please fill in all of the required information.

    واقعا کلافه شدم زودتر راهنمایی کنید لطفااااااا😩
    پیجم بیزنسی هست و کلی مشتری سرگردان موندن و من شرمنده میشم
    ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به کیمیا

      سلام وقت بخیر بازگشت پیج بر اساس سیاست های اینستاگرام هست و نمیشه نتیجه دقیق و مشخصی براش عنوان کرد طبق چیزی که خودتون میگید باید حل شده باشه مشکل شاید هم یه مدت دیگه حل بشه، چون بسیار رایج شده این مشکل پاینده باشید
  6. ابوالفضل پناهی

    سلام
    من اکانتم غیر فعال شده موقعی ک اسم و جیمیل میزنم ی کدی بهم میده میرم گوگل سرچ میکنم فقطhelp اکانت برام میاد

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ابوالفضل پناهی

      سلام وقت بخیر متوجه نشدم، کد بهتون میده چرا گوگل سرچ می‌کنید؟
  7. masoud

    سلام خسته باشید
    این پیام برای من اومده بعد اش اکانت اینستاگرام و فیسبوک ام از دسترس خارج شده تمام مراحل بازگشایی رمز تغییر رمز ووووو انجام دادم می‌گوید کاربر یافت نشده نمیدونم چکار کنم
    if you think we made a mistaks you have 30 days after we
    susp ended yous account to dis agree with the decision or your account will be perman ently disabled there are 30 days

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به masoud

      سلام وقت بخیر فکر می‌کنم اکانتتون از دسترس خارج شده و داره مشخص می‌کنه که 30 روز وقت دارید تا ثابت کنید که تصمیم فیسبوک اشتباه بوده پیروز باشید
  8. هادی زاهدیان

    سلام وقت بخیر.
    ببخشید عزیزدل پیج من پیج نسبتا بزرگی هست و از سمت اینستا یک پیام اومده که پیج محدود تبلیغاتی شده ، این پیام 👈promotion are disabled your account is restricted ، اما الان پیج تحت اختیارمه و روال عادی خودش رو طی می‌کنه ، احتمال دیس شدن پیج هست ؟؟ یا اینکه بفرمایید چه متن انگلیسی رو برای تجدیدنظر باید بفرستم ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هادی زاهدیان

      سلام وقت بخیر تا جایی که اطلاع دارم پیجتون محدود شده موفق باشید
  9. مهبد

    داداش سلام وقت بخیر یه سوال وقتی عکس و اینارو گرفتم به کدوم ایمیل اینستا ارسال کنم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهبد

      سلام وقت بخیر اگه داخل اکانت براتون نوتیفیکیشن ارسال شده به همون ارسال کنید جواب رو موفق باشید
  10. عاطفه

    من هر سه راه رو رفتم ولی یوزر نیم رو قبول نمیکنه و میگه ما این یوزر نیم رو پیدا نکردیم راهکاری براش هست ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عاطفه

      سلام وقت بخیر کجا یوزرنیم قبول نمیکنه؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-your-account-has-been-disabled-for-violating-our-terms-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads