داغ ترین ها :
با ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان پیکسل 6 بخرید

با ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان پیکسل 6 بخرید

شرکت گوگل خدماتی را در اختیار علاقه‌مندان مدل‌های سری پیکسل 6 فراهم کرده که می‌توانند مدل دلخواه را به همراه خدمات دیگر با پرداخت ماهانه ۴۵ دلار یا یک میلیون و دویست هزار تومان خریداری کنند. گوگل خرید پیکسل 6 را راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

شب گذشته، گوگل کنفرانس خبری را با محوریت معرفی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 6 برگزار کرد؛ محصولاتی که برخلاف نسل پیشین در میان تلفن‌های هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری بالارده قرار می‌گیرند و دارای ویژگی‌های متعددی نیز هستند.

بیشتر بخوانید: پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل معرفی شدند؛ پرچم‌دارانی مقرون به‌صرفه

البته گوگل سرویس جالبی را نیز در کنار سری پیکسل 6 معرفی کرد که پیکسل پس نام دارد. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند مدل پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو را با پرداخت ماهانه ۴۵ یا ۵۵ دلار خریداری کنند. جالب است بدانید که سرویس پیکسل پس تنها به خرید اقساطی مدل‌های مختلف سری پیکسل 6 خلاصه نمی‌شود و کاربران می‌توانند به خدماتی مانند اشتراک یوتیوب موزیک پریمیوم (بدون تبلیغات)، ۲۰۰ گیگابایت حافظه‌ی ابری وان کلاد، اشتراک گوگل پلی پس با دسترسی به صدها بازی و اپلیکیشن اندرویدی و خدمات پس از فروش ویژه دسترسی داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل یا سرویس Google Fi نسبت به خرید سرویس پیکسل پس اقدام کنند. با استفاده از روش مدنظر کاربر می‌تواند طی بازه‌ی زمانی دو ساله، مبلغی بالغ بر ۲۹۴ دلار را پس‌انداز کنند و به مدلی از گوشی‌های پیکسل 6 دسترسی خواهند داشت که آنلاک خواهد بود و می‌توان از سیم‌کارت اپراتورهای مختلف استفاده کرد.

البته خرید سرویس پیکسل پس از طریق Google Fi سود بیشتری برای کاربر خواهد داشت؛ زیرا می‌توانند ۵ دلار بیشتر نسبت به خرید سرویس از فروشگاه گوگل، پس‌انداز کنند. درواقع با خرید سرویس پیکسل پس از Google Fi کاربر می‌تواند طی بازه‌ی زمانی دو ساله، مبلغ ۴۱۴ دلار پس‌انداز کند.

کاربر می‌تواند سرویس پیکسل پس را هر زمانی که خواست لغو کند، اما امکان برگرداندن گوشی‌های پیکسل وجود ندارد. نظر شما کاربران تکنولایف در این رابطه چیست؟ در صورتی که امکان خرید سرویس پیکسل پس را داشتید، نسبت به خرید آن اقدام می‌کردید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. Hosein7artman

    همین الان دارم با google pixel 3xl تایپ میکنم. اصلا با تمام اندروید ها فرق داره. یه دنیای دیگه ای هم. باید باهاش کار کنید تا متوجه منظورم بشید. دوربینش هر آیفونی رو که باهاش مقایسه کردم قورت داده! با اینکه از بعضی آیفون ها قدیمی تر هم بوده بازهم با اختلاف بدن تعصب گوگل من بهتر بوده.

  2. من

    ما فکر کردیم تکنولایف با این شرایط فروش داره!!!

  3. حامد میرزازاده

    ایده جالبیه که گوگل با این کار هم خدمات و هم کالاش رو می تونه به همه اقشار اقتصادی جوامع بفروش برسونه!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/
ads
ads