داغ ترین ها :
شبیه سازی حادثه هیروشیما با کمک عینک های VR

شبیه سازی حادثه هیروشیما با کمک عینک های VR

عینک های واقعیت مجازی یا VR، بیشتر جنبه سرگرمی داشته و کاربران برای تفریح از آن استفاده می کنند. اما از این فناوری در جاهای دیگر نیز می شود بهره برد. برای مثال این فناوری در بخش آموزش نیز کاربرد های فراوانی دارد. در همین راستا در ژاپن، دانش آموزان دبیرستانی برای 5 دقیقه شبیه سازی حمله اتمی آمریکا به این کشور را با کمک VR را شبیه سازی می کنند.

شبیه سازی هیروشیما

هدف انجام این کار توسط دولت ژاپن آن است که به نسل امروز نشان داده شود که چه اتفاقات وحشتناکی برای مردم این کشور رخ داده و اگر قرار باشد این اتفاق دوباره تکرار شود با توجه به پیشرفت سلاح ها، آلودگی بیشتری اتفاق می افتد و به هنگام چنین اتفاقی، افراد چه کاری باید انجام دهند.

هیروشما و بمب هسته ای

 

به گفته بانی های این پروژه، فیلم هایی که در عینک واقعیت مجازی نمایش داده می شود با مطالعه عکس های قدیمی، کارت پستال ها و مصاحبه با بازماندگان، ساخته شده است. انجام این کار می تواند کمک زیادی به جامعه بکند تا مردم بدانند در زمان وقوع چنین حوادثی، چه کارهایی باید انجام دهند تا آسیب ها کمتر شود.

پیشنهاد نویسنده: نرم افزار شبیه سازی بازی های قدیمی روی موبایل

حادثه هیروشیما و ناکازاکی، یکی از فاجعه بار ترین اتفاقات از ابتدای تاریخ بشر است که توسط ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-vr-%d8%ad%d8%a7%d8%af%d8%ab/
ads
ads