داغ ترین ها :
آموزش روشهای دانلود فیلم از اینستاگرام

آموزش روشهای دانلود فیلم از اینستاگرام

یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی را می‌توان اینستاگرام دانست. این شبکه اجتماعی موفق شده است نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و تبدیل به یک منبع سرشار از انواع فایل‌های ویدیویی و تصویری شود. وجود انواع فایل‌های ویدیویی در اینستاگرام موجب شده است برخی کاربران به منظور تلاش برای دانلود آن‌ها، روش‌های متفاوتی را مورد بررسی و آزمایش قرار دهند. خوشبختانه روش‌هایی برای دانلود فیلم از اینستاگرام در دسترس قرار دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. در زمان خرید گوشی هم به احتمال زیاد اینستاگرام یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی باشد که روی آن نصب می‌کنید، پس بد نیست با روش‌های دانلود ویدئو از اینستاگرام آشنا شوید.

روش‌های دانلود فیلم از اینستاگرام

توجه داشته باشید که روش‌های ذکرشده به منظور دانلود فایل‌های ویدیویی از برنامه اینستاگرام، متفاوت هستند و هر کدام نیازمند پیش‌نیازهایی خواهند بود. شما می‌توانید یکی از روش‌های ذکرشده را انتخاب کرده و کار دانلود فایل‌های ویدیویی از این شبکه اجتماعی محبوب را آغاز کنید.

1: Video Downloader for Instagram

یکی از بهترین برنامه‌های دانلود فیلم از اینستاگرام، Video Downloader نام دارد. کاربران گوشی‌های اندروید می‌توانند برنامه‌های تخصصی زیادی را برای دانلود فیلم از اینستاگرام در گوگل پلی پیدا کنند. یکی از رایج‌ترین برنامه‌ها را می‌توان Video Downloader for Instagram معرفی کرد؛ این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد فایل‌های ویدیویی را فقط با یک ضربه از اینستاگرام، بارگیری کنید. توجه داشته باشید که این برنامه توانایی دانلود برچسب‌‌های فیلم را دارد. در ادامه فایل‌های ویدیویی دانلود شده به صورت خودکار در گالری قرار خواهند گرفت. این برنامه بیشتر به درد افرادی می‌خورد که به دنبال برنامه دانلود از اینستا بدون copy share url هستند. همچنین Video Downloader را می‌توانیم یک برنامه ذخیره پست های اینستاگرام در گالری  هم نام ببریم.

 

مطالب مرتبط: قوانین کپی رایت اینستاگرام و روش‌های دور زدن آن

 

2: IFTTT

آیا تمایل دارید کلیه ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید؟ آیا فقط علاقه‌مند به دانلود فایل‌های ویدیویی موردعلاقه خود هستید؟ شما می‌توانید یک IFTTT را تنظیم کنید. برای انجام این کار نیازمند حساب IFTTT، اینستاگرام و Dropbox خواهید بود. نتیجه کار، یک فرایند خودکار بوده که می‌توانید فایل‌های ویدیویی موردعلاقه خود را اضافه کنید تا به صورت خودکار دانلود شده و در پوشه DropBox ذخیره شوند. این روش برای اندروید، iOS و وب در دسترس قرار دارد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با IFTTT و Dropbox

 

مطالب مرتبط: چگونه مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

 

3: w3toys

یکی دیگر از ابزارهای دانلود فیلم از اینستاگرام را می‌توان w3toys معرفی کرد که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای فرمت HD را بارگیری کرده و آن‌ها را در دستگاه، ذخیره‌سازی کنید. شما می‌توانید به منظور دانلود فایل ویدیویی، آدرس URL فایل موردنظرتان را پیدا کرده و در برنامه وب، قرار دهید. هنگامی که فرایند را تکمیل کردید، کافی است روی گزینه دانلود (Download) کلیک کنید تا عملیات به سرانجام برسد. توجه داشته باشید که هرگونه برچسب اضافی را از لینک فایل ویدیویی حذف کنید تا فرایند با شکست مواجه نشود.

در صورتی که تصمیم دارید فایل‌های ویدیویی اینستاگرام، استوری‌ها و محتوای موجود در IGTV را ذخیره‌سازی کنید، ابزار w3toys می‌تواند مفید باشد. شما می‌توانید کلیه فیدهایی که ترکیبی از موارد فوق هستند را هم دانلود کنید.

دانلود ویدیو اینستاگرام با w3toys

با w3toys می‌توانید ویدئوهای اینستاگرام را دانلود کنید.

4: Dredown

بدون تردید باید Dredown را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی دانلود فیلم از اینستاگرام معرفی کرد که در گذشته با نام Instadown شناخته می‌شد و هنوز هم آن را یکی از بهترین نرم افزارها برای دانلود از اینستاگرام می‌دانند. تنها چیزی که Dredown برای دانلود فایل‌های ویدیویی از اینستاگرام نیاز دارد، آدرس URL است. آدرس اینترنتی را در کادر مربوطه قرار داده و روی گزینه Dredown کلیک کنید. در ادامه مرورگر کار آغاز دانلود فایل ویدیویی از اینستاگرام را آغاز خواهد کرد و به عنوان یک فایل MP4 ذخیره‌سازی می‌کند.

لازم به ذکر است که Dredown با خدمات بیشتری فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از Dredown برای دانلود محتوا از توییتر، فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همانطور که گفته شد، شما فقط باید آدرس پست موردنظرتان را در بخش مربوطه قرار دهید تا کار دانلود، آغاز شود. در ادامه کار شاهد دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری خواهید بود.

دانلود ویدیوی اینستاگرام با سایت Dredown

Dredown یک سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری به حساب می‌آید.

 

مطالب مرتبط: دیلیت اکانت اینستاگرام، موقت یا دائمی؟

 

5: Regrammer

در گذشته از Regrammer به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام در سیستم عامل iOS یاد می‌شد، اما در حال حاضر خدمات‌دهی به آیفون را متوقف کرده و در  نسخه وب، کارایی دارد. شما می‌توانید از Regrammer به منظور دانلود ویدیوی اینستاگرام در رایانه شخصی یا مک، استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما فقط نیازمند در اختیار داشتن لینک ویدیو در اینستاگرام هستید. هنگامی که URL ویدیو را کپی کردید، باید آن را در مکان مشخص Regrammer قرار دهید و روی پیش نمایش کلیک کنید. در ادامه امکان دانلود و ذخیره‌سازی فایل ویدیویی در سیستم وجود خواهد داشت.

دانلود ویدئو از اینستاگرام با سایت regrammer

با سایت regrammer هم می‌توانید ویدئوهای اینستاگرام را دانلود کنید.

6: Documents + InstaDownloader

در صورتی که بخواهید فایل‌های ویدیویی اینستاگرام را در دستگاه iOS ذخیره کنید با فرایند پیچیده‌تری مواجه خواهید شد. در حال حاضر شما به دلیل شرایط و ضوابط تعیین‌شده از سوی اینستاگرام، امکان نصب ساده یک برنامه دانلود فیلم از این شبکه اجتماعی را در اپ استور نخواهید داشت و از طرفی ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار در آیفون هم دشوار و غیرممکن است. یکی از راه‌حل‌های موجود را می‌توان همگام‌سازی برنامه Documents با یک ابزار دانلود تحت مدیریت وب عنوان کرد. توجه داشته باشید که Documents، محبوب‌ترین برنامه iOS به منظور مدیریت پوشه‌های سیستم و سازماندهی آن‌ها شناخته می‌شود.

در صورتی که برنامه Documents را در دستگاه خود دارید و از InstaDownloader هم دیدن کرده‌اید، امکان ذخیره‌سازی مستقیم فایل‌های ویدیویی اینستاگرام وجود خواهد داشت. شما به راحتی می‌توانید با دانلود برنامه اینستا دانلودر پیشرفته ، نیاز خود را با روش ذکرشده رفع کنید.

لینک دانلود: Documents

7: BlastUp

یکی دیگر از روش‌های ذخیره فیلم در اینستاگرام که مبتنی بر وب است را می‌توان BlastUp معرفی کرد. با این که تعدادی از بهترین روش‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام که مبتنی بر وب هستند را معرفی کرده‌ایم، اما بد نیست با روش‌های متعددی آشنا شوید. روش انجام کار، بسیار ساده بوده و شما می‌توانید لینک مربوط به فایل ویدیویی را از اینستاگرام دریافت کرده و در بخش مربوطه وارد کنید.

دانلود فایل ویدیویی از اینستاگرام ظرف چند ثانیه انجام خواهد شد و زمان آن به سرعت اینترنت و حجم فایل بستگی دارد. شما می‌توانید از سرویس مربوطه به منظور آپلود مجدد فایل ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی یا ذخیره آن در هارد دیسک استفاده کنید. توجه داشته باشید که این سرویس را باید یک سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری عنوان کرد، اما یک نرم افزار دانلود فیلم از اینستاگرام با کامپیوتر به حساب نمی‌آید.

با استفاده از سایت BlastUp می‌توانید ویدیو دانلود کنید.

دانلود فیلم از اینستاگرام با سایت BlastUp

 

بیشتر بدانید: دانلود پروفایل اینستاگرام افراد چگونه امکان پذیر است؟

 

جمع‌بندی

بدون تردید اینستاگرام را باید به عنوان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی معرفی کرد که کاربران آن می‌توانند فایل‌های ویدیویی گوناگونی را به سادگی، اشتراک‌گذاری کنند. در صورتی که تصمیم به دانلود فایل‌های ویدیویی اینستاگرام داشته باشید، بهتر است بدانید که نیازمند دانلود و نصب برنامه‌های شخص ثالث خواهید بود. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های ذکرشده، دانلود فیلم از اینستاگرام را به سادگی انجام داده و آن‌ها را در گالری ذخیره‌سازی کنید. همچنین برخی روش‌های ذکرشده با استفاده از کامپیوتر و مرورگرهای محبوب همانند گوگل کروم امکان‌پذیر خواهند بود که در نتیجه امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها را در کامپیوتر، فراهم می‌کنند. در نظر داشته باشید که می‌توانید قیمت گوشی مورد نظر خود را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سینا

    سلام ببخشید من تو اینستاگرام به فیلم ۱۵ ثانیه اس هرچی سیو میزنم نمیاره تو گالری تو فایل های شخصی هم نمیاره گوشیم شیایومی پوکو ام فور پرو هستش اگه راح حلی دارین بگین ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سینا

      سلام وقت بخیر با فیلترشکن امتحان کنید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads