داغ ترین ها :
رشد 25 درصدی درآمد سونی از فروش گوشی هوشمند

رشد 25 درصدی درآمد سونی از فروش گوشی هوشمند

سونی گزارشی از درآمد بخش‌های مختلف در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده که نشان می‌دهد بخش گوشی هوشمند این شرکت با رشد در میزان فروش همراه بوده است.

 

برای خرید گوشی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

سونی یکی از شرکت‌هایی است که با وجود قدمت در بازار گوشی‌های هوشمند، نتوانسته بخش قابل توجهی از این بازار پرسود را به خود اختصاص دهد. حال، اخبار منتشر شده از بهبود شرایط برای شرکت ژاپنی خبر می‌دهد.

غول فناوری ژاپنی گزارش مالی سه‌ماهه دوم مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده که از افزایش فروش گوشی‌های هوشمند و درنتیجه رشد میزان درآمد این بخش خبر می‌دهد. در مقایسه با بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰، بخش موبایل سونی توانسته با رشد ۲۵ درصدی همراه شود.

در این بین به میزان درآمد بخش موبایل شرکت ژاپنی در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ نیز اشاره شده که معادل ۸۷۲.۶ میلیون دلار می‌شود. این رقم در بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته‌ی میلادی برابر با ۶۹۶.۸ میلیون دلار بود که در مقایسه با رقم اعلام شده برای سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ از رشد ۲۵ درصدی خبر می‌دهد.

البته در گزارش به میزان درآمد بخش‌های دیگر سونی نیز اشاره شده که برای مثال می‌توان به بخش موسیقی و سینما اشاره کرد. بخش موسیقی توانسته رشدی ۲۹.۴ درصدی را در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌ی مشابه در سال گذشته تجربه کند. به صورت دقیق‌تر می‌توان گفت که بخش موسیقی سونی در سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ توانست ۳.۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد که در مقایسه با سال جدید، رقم ذکر شده با رشد ۲۹.۴ درصدی به ۴.۶ میلیارد دلار رسید.

بخش تلویزیون و سینما نیز رشدی ۲۸.۹ درصدی را در بازه‌های زمانی ذکر شده تجربه کرد و با رشدی ۲۸.۹ درصدی به درآمد قابل توجه ۴.۱ میلیارد دلار رسید. در مجموع می‌توان گفت بخش‌های مختلف سونی با رشد چشمگیری همراه بوده است و بخش موبایل سونی نیز توانسته با تغییر سیاست‌های پیشین خود به رشد قابل توجهی دست یابد.

در این بین، آخرین گوشی هوشمندی که بخش موبایل سونی معرفی کرده است، اکسپریا Pro-I نام دارد که از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به دوربینی با توانمندی بسیار بالا اشاره کرد. شرکت ژاپنی به موفقیت گوشی هوشمند جدید خود امیدوار است و با توجه به امکاناتی که اکسپریا Pro-I در اختیار کاربران قرار می‌دهد، دور از ذهن نیست که فروش قابل توجهی را برای سونی رقم بزند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads