داغ ترین ها :
نشر اطلاعات جدید از نوکیا 9

نشر اطلاعات جدید از نوکیا 9

نوکیا نیز به همراه کمپانی های سونی و هواوی رویداد خود را در تاریخ 24 فوریه برگزار خواهد کرد و در این رویداد گوشی هوشمند نوکیا 9 معرفی خواهد شد. تا به امروز عکس های رندر فراوانی به همراه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات این گوشی نوکیا منتشر شده است و روند نشر اطلاعات تا زمان معرفی این گوشی هوشمند توقف ناپذیر است. این گوشی به سبب پنج گانه بودن دوربین پشتی خود مورد توجه کارشناسان بوده است و بسیاری از طرفداران این برند منتظر معرفی این گوشی هوشمند هستند.

اما امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است و در بعضی موارد، اطلاعاتی را که پیشتر منتسب به این گوشی نشر یافته اند را تائید می کند. بر طبق اطلاعات جدید صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.0 اینچ می باشد. رم این گوشی هوشمند 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی می باشد اما بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رم 4 گیگابایتی فقط یکی از چند مدل رم در نظر گرفته شده برای این گوشی است. سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0 خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش می باشد. این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-9/
ads
ads