داغ ترین ها :
درز تصاویر و مشخصات اولیه گوشی هوشمند Redmi 6 Pro

درز تصاویر و مشخصات اولیه گوشی هوشمند Redmi 6 Pro

کمپانی شیائومی هر ساله گوشی های متنوعی را تولید و عرضه می کند و در چند سال اخیر توانسته بازار خوبی برای خود دست و پا کند و تبدیل به رقیب قابل احترامی برای برند های معتبر شود. صدالبته باید افزود که این برند طرفداران زیادی در ایران هم دارد.

اما مانند آنچه که در مقالات قبلی اشاره کردیم، این کمپانی قصد دارد تا از نسخه Pro گوشی هوشمند Redmi 6 رونمایی کند و امروز شاهد آن بودیم که سایت SlashLeaks تصاویری از این محصول منتشر کرد.

حال بیایید به بررسی تصاویر بپردازیم: درست مانند آنچه که در تصویر زیر می بینیم، سیستم عامل این محصول اندروید Oreo 8.1 میباشد که مطمئناً به اندروید P ارتقاء خواهد یافت. از دیگر اطلاعاتی که در تصویر می بینیم این گوشی مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است. رابط کاربری این محصول MIUI 9.6 بوده و سرعت پردازنده های آن 2.0 گیگاهرتز می باشد. اما با توجه به منو زبان ورودی این محصول، به نظر می رسد که این گوشی برای بازار چین آماده می شود.

حال تصویر زیر نشان دهنده دوربین دوگانه و قرار گرفتن فلاش LED بین دو دوربین است که طرز قرار گرفتن و موقعیت مکانی آن ها مشابه آیفون X می باشد. دیگر آیتمی که توجه ما را جلب می کند محل قرار گرفتن سنسور اثر انگشت می باشد و نشان می دهد که شیائومی مانند نسخه Redmi 6 عمل کرده و از همان مکان در پشت قاب استفاده کرده است.

ردمی 6 پرو

با بررسی عکسی که از قسمت جلویی گوشی گرفته شده در می یابیم که صفحه نمایش این گوشی شیائومی به صورت ناچ بوده و صفحه نمایش درصد بالایی از بدنه را اشغال کرده است.

حال آن چه که خواندید اطلاعات کاربردی ای بود که می توانستیم از این عکس ها در یابیم. ولی باید منتظر ماند و دید در آینده چه اطلاعات دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا می کند و همچنین واکنش کمپانی شیائومی به درز این تصاویر چه خواهد بود و تاریخی را برای معرفی این گوشی اعلام می کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-redmi-6/
ads
ads