داغ ترین ها :
درز تصویری از گوشی هواوی Mate 20

درز تصویری از گوشی هواوی Mate 20

بعد از نشر یک عکس در رابطه با یک گوشی هوشمند که منتسب شده به گوشی هوآوی Mate 20، ما می خواهیم در قالب یک مقاله به بررسی و تحلیل آن بپردازیم.

هواوی mate 20

مانند آنچه که در تصویر بالا می بینیم صفحه نمایش این محصول از نوع ناچ نیست. در حاشیه بالا قاب، به نظر دو دوربین دیده می شود که حکایت از دوگانه بودن دوربین سلفی این محصول دارد. البته این فرض هم متصور است که یکی از دوربین ها برای قفل چهره تعبیه شده است. از دیگر مشخصاتی که عکس به ما می دهد این است که قاب ها هیچ گونه نفوذی از بقل به صفحه نمایش نداشته و صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است.

نام برند در پایین قاب قرار گرفته و نکته خیلی مهم که باید به آن پرداخته شود، بر خلاف گوشی Mate 10 حسگر اثر انگشت در جلوی قاب نمی باشد و این موضوع بیانگر آن است که حس گر یا در پشت گوشی قرار گرفته یا اصلا بکار گرفته نشده است. اما امکان دیگری که بسیار محتمل بوده و شایعات قبلی در رابطه با  Mate 20 آن را تقویت می کند، آن است که اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار بگیرد.

 

حال برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا عکس های بیشتری از این محصول منتشر شود یا کمپانی هوآوی، این گوشی هوشمند را معرفی کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. مهراد

    اصلاً شباهتی به این عکس نداره خوده گوشی

    1. حسین تندرو

      پاسخ به مهراد

      سلام وقت بخیر این مطلب مربوط به قبل از معرفی گوشی هواوی Mate 20 هست. معمولا تصاویر مختلفی از شایعه تا واقعیت برای یک گوشی منتشر میشه قبل از معرفی رسمی
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-mate-20/
ads
ads