داغ ترین ها :
نشر عکس جدید از ال جی G8 ThinQ

نشر عکس جدید از ال جی G8 ThinQ

گوشی بعدی کمپانی ال جی که در صف معرفی قرار گرفته G8 ThinQ می باشد. کمپانی ال جی در تاریخ 24 فوریه رویدادی را در نمایشگاه MWC برگزار و این گوشی را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات و عکس های فراوانی در رابطه با این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده اند و این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت و امروز نیز درز جدیدی از این گوشی ال جی اتفاق افتاده است.

ال جی G8 ThinQ

عکس های جدید دوباره ظاهر گوشی را به نمایش می گذارند و نوعی اطلاعات و عکس های منتشر شده در رابطه با طراحی و ظاهر گوشی را تائید می کنند. به نگاه به عکس منتشر شده مشخص می شود که صفحه نمایش این گوشی هوشمند مدل ناچ بوده و به سبب استفاده از این مدل، درصد بالایی از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است. اطلاعات قدیمی مشخص می کنند که سایز آن 6.1 اینچ و جنس IPS LCD و رزولوشن آن 2160×4665 پیکسل خواهد بود.

دوربین جلوی این گوشی به صورت تک گانه بوده و این در حالی است که دوربین پشتی آن دو گانه می باشد. با نگاه به قسمت پشتی قاب، علاوه بر سنسور های دوربین، اسکنر اثر انگشت نیز توجه را به خود جلب می کند که در بخش مرکزی گوشی قرار گرفته است. اطلاعات پیشین همچنین مشخص می کنند که این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g8-thinq/
ads
ads