داغ ترین ها :
درز عکس در رابطه با گوشی جدید لنوو همراه با دوربین سه گانه

درز عکس در رابطه با گوشی جدید لنوو همراه با دوربین سه گانه

شاید بسیاری از کاربران با شنیدن نام لنوو، لپ تاپ های این کمپانی را به یاد بیاورند اما باید بدانید که این کمپانی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند نیز بسیار فعال بوده و گوشی های با کیفیتی را در رنج های مختلف روانه بازار می کند. حال امروز عکس هایی در رابطه با یکی از گوشی های این کمپانی منتشر شده است اما نامی از این گوشی هوشمند به میان نیامده است.

عکس های منتشر شده بیانگر آن هستند که لنوو دوربین سه گانه را برای قسمت پشتی قاب این گوشی هوشمند انتخاب کرده است. در قسمت پشتی سه سنسور مشاهده می شود که طراحی به گونه ای است که دو سنسور در کنار یکدیگر و سنسور دیگری جدا از آن ها قرار دارد. علاوه بر سنسور دوربین ها، اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی قاب دیده می شود که در مرکز قرار دارد.

مدل های موجود در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف را در لینک روبرو ببنید: قیمت روز گوشی

عکس منتشر شده از قسمت جلویی قاب، اطلاعات دقیقی در رابطه با مدل صفحه نمایش نمی دهد اما به سبب آنکه صفحه نمایش مدل ناچ مورد اقبال کاربران قرار گرفته است و کمپانی های چینی نیز علاقه زیادی به استفاده از آن دارند، به نظر می آید که در این گوشی نیز شاهد صفحه نمایش مدل ناچ باشیم. در قسمت کنار قاب نیز لنوو دکمه های مربوط به پاور و تنظیم صدا را قرار داده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87/
ads
ads