داغ ترین ها :
دستمال اپل با قیمت 500 هزار تومانی معرفی شد

دستمال اپل با قیمت 500 هزار تومانی معرفی شد

در میان محصولات مختلفی که در فروشگاه آنلاین اپل وجود دارد، اخیرا محصولی با قیمت ۱۹ دلار اضافه شده که درواقع دستمالی ساده برای پاک کردن گجت‌ها است. دستمال اپل آن هم با قیمت ۱۹ دلار که به پول ما می‌شود نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان، سر و صدای زیادی به‌راه انداخته است.

اپل از جمله شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند حتی قطعات مورد استفاده در محصولات خود مانند تراشه‌ها را تولید کرده و به نوعی برای عرضه‌ی گجت‌ها یا حتی لوازم جانبی به شرکت دیگری وابسته نباشد. البته به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها پا را از عرضه‌ی لوازم جانبی فراتر گذاشته و این بار به سراغ فروش دستمال رفته‌اند.

 

برای خرید گوشی های اپل از سایت تکنولایف دیدن کنید: گوشی آیفون

 

درواقع کاربران می‌توانند هم‌اکنون به فروشگاه اپل رفته و دستمالی را برای پاک کردن محصولات کوپرتینویی‌ها به قیمت ۱۹ دلار خریداری کنند. در توضیحات دستمال شرکت اپل آمده که از متریال‌های بسیار نرم و لطیف برای تولید آن استفاده شده و به محصولات گران‌قیمت کوپرتینویی‌ها مانند صفحه‌نمایش ۵،۰۰۰ دلاری Pro Display XDR آسیبی وارد نمی‌کند.

دستمال اپل با قیمت ۱۹ دلار

دستمال Apple با قیمت ۱۹ دلار در فروشگاه این شرکت قرار گرفت.

جالب است بدانید که اپل به دارندگان مانیتورهای Pro Display XDR هشدار داده که از هر پارچه‌ای برای تمیز کردن سطح صفحه‌نمایش استفاده نکنند؛‌ زیرا ممکن است به آن آسیب وارد شده و خراش بردارد. البته دستمالی که برای فروش قرار داده شده، همراه با لوگوی اپل و در رنگ‌بندی سفید عرضه می‌شود.

پیش از اینکه اپل، فروش دستمال‌های مخصوص مانیتورهای گران‌قیمت خود را شروع کند، کاربران در صورت نیاز باید به بخش پشتیبانی این شرکت پیامی ارسال کرده و دستمال جدیدی را درخواست می‌کردند. البته این پروسه می‌توانست زمان‌بر باشد و به نظر می‌رسد که اپل برای پاسخ دادن به نیاز کاربران، فروش چنین دستمال‌هایی را آغاز کرده است.

در توضیحات دستمال آمده که از آن می‌توان برای پاک کردن صفحه‌نمایش آیفون 6 تا آیفون 13 پرو، هر دو نسل آیفون SE، تمامی مدل‌های آیپد مینی، آیپد نسل پنجم به بعد، تمامی مدل‌های آیپد ایر و تمامی مدل‌های آیپد پرو استفاده کنند. البته امکان استفاده از دستمال برای تمیز کردن صفحه‌نمایش اپل واچ، مدل‌های مختلف مک بوک و آیپاد تاچ نسل چهارم به بعد نیز وجود دارد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads