داغ ترین ها :
ایسوس از دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro با صفحه نمایش OLED رونمایی کرد

ایسوس از دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro با صفحه نمایش OLED رونمایی کرد

شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2023 از کنترلر ایکس باکس ROG Raikiri Pro رونمایی کرد. این کنترلر برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس و کامپیوترهای شخصی ساخته شده است. از ویژگی‌های مهم این کنترلر می‌توانیم به صفحه نماش OLED آن اشاره کنیم.

 

انواع دسته xbox را می توانید از تکنولایف بخرید: دسته ایکس باکس

دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro

دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro به یک صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی OLED مجهز شده که دقیقا بالای دکمه ایکس باکس قرار گرفته است. می‌توانید روی این صفحه نمایش تصویر دلخواه خودتان را قرار دهید یا از انیمیشن‌های مختلف استفاده کنید. این صفحه نمایش میزان باقی مانده از ظرفیت باتری را هم نشان می‌دهد. این کنترلر شامل دو دکمه می‌شود که در دو طرف پورت USB-C قرار گرفته‌اند. این دکمه‌ها برای تغییر پروفایل کاربران به کار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro می‌توانید به چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی در پشت اشاره کرد. حتی می‌توانید تریگرهای را قفل کنید. روی دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دیده می‌شود که می‌توانید به آن هدفون متصل کنید.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ایسوس با اپلیکیشن Asus Armoury Crate PC را هم برای این کنترلر عرضه تا کاربران بتوانند دکمه‌ها را تغییر دهند و یا حساسیت جوی‌استیک‌ها را عوض کنند.

 

انواع بازی های ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید: بازی xbox

از دیگر ویژگی‌های دسته ایکس باکس ROG Raikiri Pro می‌توانیم به سه حالت ارتباطی اشاره کنیم. بلوتوث، فرکانس رادیویی ۲٫۴ گیگاهرتز و ارتباط سیمی با پورت USB-C از جمله این روش‌های ارتباطی هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-rog-raikiri-pro/
ads
ads