داغ ترین ها :
دلایل بن شدن ایکس باکس

دلایل بن شدن ایکس باکس

بن شدن Xbox یکی از کابوس‌های کاربران این کنسول بازی است. در نتیجه اکثر گیمرها دوست دارند دلایل به وجود آمدن این شرایط را بدانند تا از آن‌ها اجتناب کنند. ما در این مقاله دلایل بن شدن ایکس باکس را به شما می‌گوییم و نحوه رفع آن را آموزش می‌دهیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

پیش از هر چیز باید بدانید اگر کنسول‌تان بن شده است قرار نیست آن را دور بیندازید. چرا که علی‌رغم از بین رفتن دسترسی‌های مختلف به بخش‌های گوناگون و به وجود آمدن محدودیت‌های فراوان، شما هنوز هم قادر هستید از دستگاه‌تان استفاده کنید.

قائدتا شما پس از خرید یک محصول اگر از قوانین شرکت سازنده تبعیت نکنید دچار مشکلاتی می‌شوید که مایکروسافت در این خصوص با توجه به اقدامات کاربر به روش‌های مختلف او را تنبیه می‌کند. برای مثال ممکن است کنسول‌تان به خاطر کاری که انجام داده‌اید به صورت موقت یا دائم بن شود. لازم به ذکر است که در زمان خرید کنسول دسته دوم باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. اما دلایل بن شدن ایکس باکس چه چیزهایی هستند؟ ما در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

 

انواع ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید ایکس باکس

دلایل بن شدن ایکس باکس

دلایل بن شدن ایکس باکس

یکی از دلایل اصلی بن شدن ایکس باکس این است که بسیاری از کاربران جذب قیمت پایین اکانت‌های هکی می‌شوند یا به سراغ استفاده از اکانت‌های اشتراکی مثل Ultimate می‌روند. در این حالت پسورد و ایمیل یک اکانت تغییر می‌کند و به عنوان حساب کاربری در اختیار فرد دیگری قرار می‌گیرد. پیگیری صاحب اکانت در نهایت به بن شدن ایکس باکس کاربر متخلف منجر خواهد شد.

علاوه بر این، در خرید گیفت کارت نیز باید حسابی محتاط باشید و به سراغ فروشنده‌هایی معتبر بروید. چرا که برخی از فروشنده‌ها گیفت کارت‌های هکی را با قیمت پایینی عرضه می‌کنند که در نهایت به بن شدن کنسول شما ختم می‌شود.

استفاده از الفاظ رکیک و توهین به سایر کاربران نیز از دیگر دلایل رایج بن شدن ایکس باکس است که بسته به میزان تخلف، مدت زمان مسدود ماندن کنسول‌تان متفاوت خواهد بود؛ مثلا ممکن است از 7 روز تا یک ماه یا سه ماه اکانت شما مسدود شود.

 

 

نحوه رفع بن ایکس باکس

دلایل بن شدن ایکس باکس

در همین ابتدای مطلب باید بگوییم که اگر کنسول‌ بازی شما به صورت دائمی بن شده باشد هیچ راهی برای بازگرداندن‌اش به حالت اولیه وجود ندارد. اما همان‌طور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم شما می‌توانید هنوز هم از دستگاه برای کارهای مختلف استفاده کنید.

مثلا می‌توانید به سراغ بازی‌های آفلاین بروید و با این دسته از آثار خود را سرگرم کنید. چرا که دسترسی به بازی‌های آنلاین در چنین شرایطی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

 

 

در صورت بی‌علاقه بودن به بازی‌های آفلاین می‌توانید فروش کنسول را نیز مدنظر داشته باشید. فقط فراموش نکنید که بن شدن ایکس باکس موجب کاهش شدید قیمت دستگاه نسبت به موارد سالم خواهد شد. در ضمن حتما شرایط کنسول را به خریدار توضیح دهید. جای نگرانی وجود ندارد، چرا که هنوز بسیاری از گیمرها به آثار آفلاین علاقمند هستند و در نتیجه تمایل دارند با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر یک کنسول این چنینی را خریداری کنند.

این بود دلایل بن شدن ایکس باکس. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت چیست؟ شما چه راهکارهایی برای کسانی که کنسول‌شان بن شده است پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. سامیار

    سلام من یه کنسول xbox one s دارم میخواستم بدونم اگر کنسول بن بشه حتما باید بازی قانونی بریزم یا هکی هم میشه ریخت؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سامیار

      سلام اگه بن بشه فقط میشه آفلاین بازی کرد دیگه
  2. نیما

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من یه ایکس باکس سری اس دارم دستگاه بن شده میخواستم ببینم میشه بازی کپی نصب کرد داخلش به صورت افلاین بازی کرد؟

    1. احمد

      پاسخ به نیما

      متاسفانه نمیشه داداش باید بندازی دور!!!
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نیما

      سلام وقت بخیر در مطلب توضیح داده شده که می‌تونید آفلاین استفاده کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d9%86-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/
ads
ads