داغ ترین ها :
گلکسی واچ 5 احتمالا دماسنج خواهد داشت

گلکسی واچ 5 احتمالا دماسنج خواهد داشت

گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در حال اضافه کردن دماسنج به گلکس واچ 5 است. با توجه به خبری که سایت ET News منتشر کرده، اضافه شدن دماسنج به گلکسی واچ ۵ باعث می‌شود که کاربران زودتر متوجه بیماری Covid-19 و دیگر بیماری‌هایی که باعث افزایش دمای بدن می‌شوند، بشوند. حتی مشخص شده که این ویژگی دوره‌های تخمک‌گذاری را هم متوجه می‌شود.

 

انواع ساعت هوشمند سامسونگ را از سایت تکنولایف تهیه کنید: گلکسی واچ

 

گلکسی واچ ۵ اولین محصولی نیست که به دماسنج مجهز می‌شود، اما تنها اضافه کردن این حسگر روی یک ساعت هوشمند کافی نخواهد بود. افزایش دمای پوست بدن به شکل زیادی به عوامل خارجی وابسته است. عواملی مانند نور خورشید که می‌توانند روی دقت دماسنج تاثیر داشته باشد. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ چنین حسگری را روی ساعت‌های هوشمند خود قرار ندادند.

سایت کره‌ای ET News به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ توانسته راه حلی را پیدا کند که مشکل مورد نظر را برطرف کرده است. در حقیقت تشخیص دمای بدن به احتمال زیاد به یکی از موضوعات مهم سامسونگ برای محصولات پوشیدنی این شرکت در سال ۲۰۲۲ تبدیل خواهد شد. گفته شده که سامسونگ این ویژگی را روی مدل آزمایشی گلکسی بادز هم آزمایش کرده است. این ویژگی با استفاده از حسگر مادون قرمز متوجه دمای بدن کاربر می‌شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ به احتمال زیاد در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه معرفی خواهد شد. این ساعت هوشمند جدید سامسونگ می‌تواند در حوزه سلامت پیشرفت‌های خوبی کرده باشد. ورژن بالاتر این ساعت، گلکسی واچ 5 پرو خواهد بود.

 

قیمت ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5 مدل 44 میلی متری

خرید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 مدل 40 میلی متری

 

اخبار مرتبط با گلکسی واچ 5 پرو:
ساعت بررسی galaxy watch 5 pro

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%b3%d9%86%d8%ac-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-5/
ads
ads