داغ ترین ها :
شیائومی Redmi K50 Pro+ دارای زوم پریسکوپ و دوربین های 108 مگاپیکسلی است

شیائومی Redmi K50 Pro+ دارای زوم پریسکوپ و دوربین های 108 مگاپیکسلی است

خط تولید شیائومی Redmi K50 هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است. با این حال، اطلاعات یک فرد افشاگر در سایت Weibo، مشخصات جالبی از دوربین ردمی K50 پرو + را آشکار می‌کند. جدیدترین انواع گوشی شیائومی را می توانید به همراه قیمت گوشی های شیائومی در سایت فروشگاه آنلاین تخصصی موبایل تکنولایف مشاهده کنید.

دوربین ردمی K50 پرو + حرف اول را می‌زند

به نظر می‌رسد که شیائومی نسخه Redmi K50 Pro+ را در دست ساخت دارد و ظاهرا مشخصات اصلی آن این بار پیش از موعد فاش شده است. می‌توان انتظار داشت که تراشه قدرتمند و هنوز اعلام نشده Snapdragon 898 این گوشی را تقویت کند در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی منبع تامین قدرت این گوشی است. شایعه شده که صفحه نمایش دارای یک پانچ مرکزی برای دوربین سلفی و حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر است. البته همانطور که احتمالا در جریان هستید Weibo یک شبکه اجتماعی چینی است. بنابراین ترجمه مطالب آن ممکن است گاهی تناقضاتی را ایجاد کند.

دوربین جلوی Redmi K50 Pro+، از یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به همین دلیل این گوشی بسیار محبوب شده است. این دوربین احتمالا همراه با یک لنز تله فوتو پریسکوپ راهی بازار می‌شود. اگر این مشخصات دقیق باشد، گوشی ردمی K50 Pro پلاس یک پرچم‌دار عالی خواهد بود. سری K50 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها با استاندارد IP68 راهی بازار می‌شوند که باعث شده گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هم می‌توان به بلندگوهای استریو متقارن (احتمالا منظور از هدفون + بلندگوی پایینی) اشاره کرد.

تراشه Snapdragon 898 ما را به این باور می‌رساند که Redmi K50 Pro+ برای تعطیلات سال میلادی عرضه نخواهد شد. کوالکام معمولا تراشه‌های پرچم‌دار خود را در پایان هر سال معرفی می‌کند و اولین دستگاه‌هایی که از این پردازنده استفاده می‌کنند، پس از آن عرضه خواهند شد. بنابراین به راحتی می‌توان تصور کرد که Redmi K50 Pro+  اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. محمدرضا

    سلام میخواستم بین 12tپرو…….وk50پرو شیامی کدوم بهتره هم کیفیت وهم ارزش خرید وفروش؟؟؟؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به محمدرضا

      سلام وقتتون بخیر برای خرید ۱۲ تی پرو گزینه مناسب تریه چون رام و پک گلوبال استفاده کرده
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads