داغ ترین ها :
اولین اطلاعات از دوربین ردمی K50 Pro فاش شد

اولین اطلاعات از دوربین ردمی K50 Pro فاش شد

انتظار می‌رود که در ماه فوریه شاهد معرفی چهار مدل از سری ردمی K50 باشیم. امروز اولین اطلاعات از دوربین ردمی K50 Pro لو رفته است. این اطلاعات به طراحی ماژول دوربین‌های پشت اشاره می‌کنند.

 

لیست قیمت امروز گوشی های برند شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

قبلا تصویری هم از این گوشی فاش شده بود که نشان می‌داد ردمی K50 Pro شباهت زیادی به گوشی Civi شرکت شیائومی دارد. البته که سه دوربین پشت برای این گوشی جدید سری ردمی کی در نظر گرفته شده است.

حسگر تشخیص اثر انگشت در گوشی‌های سری ردمی K50 روی لبه قرار گرفته و با دکمه پاور ترکیب شده است. این ویژگی به این معنا نخواهد بود که از صفحه نمایش LCD برای این گوشی استفاده شده باشد. انتظار می‌رود که برای گوشی‌های سری ردمی K50 از صفحه نمایش AMOLED‌ استفاده شود.

براساس اطلاعات فاش شده، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روی این گوشی قرار می‌گیرد. تصاویر جدیدی که از کیس گوشی ردمی K50 Pro منتشر شده هم نشان می‌دهند که این گوشی از میکروفن‌هایی با ویژگی حذف صدای مزاحم استفاده می‌کنند. همچنین فرستنده IR هم روی این گوشی دیده می‌شود. برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB-C هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

تصویر فاش شده از قاب محافظ به این شکل قرار گیری دوربین‌ ردمی K50 Pro اشاره می‌کند. دوربین‌ها در قالب یک مثلث روی ماژول دوربین قرار گرفته‌اند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-pro/
ads
ads