داغ ترین ها :
آیفون 14 پرو از دوربین سلفی پشت صفحه‌نمایش استفاده نخواهد کرد

آیفون 14 پرو از دوربین سلفی پشت صفحه‌نمایش استفاده نخواهد کرد

امروز گزارش‌های جدیدی درباره دوربین سلفی آیفون 14 منتشر شده است. در حالی که شایعاتی وجود داشت که آیفون 14 پرو از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش برخوردار است؛ اما گزارش‌هایی وجود دارد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

اپل در حال حاضر در تولید آیفون‌ها به مشکل خورده و نمی‌تواند تقاضای علاقه‌مندان به محصولات کوپرتینویی‌ها را پاسخگو باشد. همین امر نیز گویا سبب شده تا غول فناوری آمریکایی بخواهد در برنامه‌های خود برای سری آیفون 14 تغییراتی را در نظر بگیرد.

یکی از این تغییرات نیز در آیفون 14 پرو صورت می‌گیرد؛ به این صورت که پرچم‌دار نسل بعدی کوپرتینویی‌ها از ویژگی دوربین سلفی پنهان شده در پشت صفحه‌نمایش برخوردار نیست و دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی در درون حفره‌ای قرار می‌گیرد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

مشخصات سخت افزاری احتمالی آیفون 14 پرو اپل

پرچم‌دار نسل بعدی اپل از صفحه‌نمایشی ۶.۰۶ اینچی استفاده می‌کند، البته ابعاد صفحه‌نمایش در مدل بالارده‌تر یعنی آیفون 14 پرو مکس به ۶.۷ اینچ می‌رسد. اپل برای صفحه‌نمایش مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از پنل LTPO استفاده می‌کند که توسط ال‌جی دیسپلی ساخته می‌شود. چنین پنلی اجازه می‌دهد که گوشی هوشمند از نرخ نوسازی متغیر برخوردار باشد. البته نهایت نرخ نوسازی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

مدل‌های معمولی سری آیفون ۱۴ نیز از صفحه‌نمایش ۶.۰۶ و ۶.۷ اینچی استفاده خواهند کرد، البته با این تفاوت که پنل‌های آن‌ها توسط شرکت BOE تامین خواهد شد و در بالای صفحه‌نمایش نیز بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در نظر گرفته می‌شود. درواقع خبری از پنل LTPO یا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های ساده‌ی سری آیفون ۱۴ نخواهد بود.

در متن گزارش آمده که اپل می‌خواهد همکاری خود با شرکت BOE را گسترش دهد، به صورتی که شرکت چینی یکی از تامین‌کنندگان پنل LTPO برای سری آیفون ۱۵ در سال ۲۰۲۳ باشد. اپل در نظر دارد مدلی از iPhone SE نیز به بازار عرضه کند که مهم‌ترین ویژگی آن اضافه شدن حالت 5G است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14/
ads
ads