داغ ترین ها :
دوربین سلفی آیفون 16 زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد

دوربین سلفی آیفون 16 زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد

هنوز گوشی‌های زیادی در بازار دیده نمی‌شوند که دوربین سلفی آن‌ها زیر صفحه نمایش قرار گرفته باشد. دلیل آن هم می‌تواند کیفیت پایین این گونه دوربین‌ها باشد؛ اما گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که دوربین سلفی آیفون ۱۶ زیر صفحه نمایش قرار دارد.

 

جدیدترین آیفون + بهترین قیمت در سایت تکنولایف: قیمت گوشی اپل

 

مینگ-چی کو تحلیل معروف محصولات اپل بر این باور است که اپل روی توسعه تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش کار می‌کند. به گفته او دوربین سلفی آیفون ۱۶ زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد و حتی حسگر تشخیص چهره هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. البته مشخص شده که دلیل این اتفاق هم بیشتر کارهای مارکتینگ و تبلیغاتی است و محدودیت‌های سخت افزاری و تکنولوژی در آن دخیل نیست.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش در مقایسه به دوربین‌های سلفی معمولی کیفیت کمتری دارند و این موضوع یکی از نقاط ضعف این تکنولوژی به حساب می‌آید. دلیل کیفیت پایین هم این است که نور کمتری به حسگر دوربین وارد می‌شود که دلیل آن هم لایه‌ای از صفحه نمایش است که روی دوربین سلفی قرار گرفته است. حالا باید ببینیم که اپل چطوری این مشکل را حل کرده است.

 

بیشتر بخوانید:
تنظیمات دوربین ایفون ۱۱

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-16/
ads
ads